PDA

View Full Version : Aantal pop rock covers van mn band



Wilson
5 april 2004, 22:11
Een aantal pop rock covers van mn band. Zang is hier en daar nog niet helemaal zuiver (vaarol het nummer zombie....:-? .) en af en toe worden er nog een aantal foutjes gemaakt hoor ik nu ik het terugluister. Het is opgenomen met een pc microfoon dus de kwaliteit is niet alles.

http://www.willson.nl/downloads/Spinning%20Jenny/5-04-04/Spinning%20Jenny%20-%20Live%20@%20Amersfoort.mp3

Mithrandir
5 april 2004, 22:37
Die naam lijkt op "Snatchin' Jenny", ook uit Amersfoort, bijt dat niet?

Ik ga morgen ff naar je opnames luisteren.

Wilson
5 april 2004, 22:38
ja, daar kwamen we gister dus ook achter, dat er ook al een band bestond die snatching jenny heette.....

BlackSun
5 april 2004, 22:41
Mja mwah, kwaliteit erg kut, zang bij Zombie soms idd erg slecht, en gitaar niet altijd precies als origineel(zo mag de gitaar bij zombie veeeel zwaarder, maar weet nie of dat aan de kwaliteit van de opname ligt). verder wel redelijk gespeeld hoor.

BlackSun
5 april 2004, 22:42
Eerlijk gezegd vind ik Snatchin' jenny wel ietsje beter :D

Br@mbo
6 april 2004, 09:51
de intro , leeukkk , fris , vol enthousiasme, geen virtuosen maar 'ambiance-makers'

toen kwam de zang en stopte ik met luisteren , sorry , kword mottig van de zang

Barret Wallace
6 april 2004, 10:34
Ik heb em gedownload... zonde van men bandbreedte :-(

spanky_franky
6 april 2004, 12:11
aaaaaaaaaaargh

sorry maar dit kan niet door de beugel, en dan heb ik het vooral over skunk anansie - hedonism.

de zang is verschrikkelijk vals en heeel slecht, het is veel te snel (persoonlijke keuze geweest? ) het enige wat een pluspuntje verdient (al helemaal vergeleken met de rest) is het gitaarwerk.

maar neem als-je-blieft een andere zangeres want dit is echt te erg. M`n moeder kan nog beter zingen :wink:

Bas Gitaar
6 april 2004, 12:30
Sorry voor de zangeres want, ze wil wel graag denk ik (anders had ze dit niet opgenomen) Maar t klinkt echt nergens naar. :o

Barret Wallace
6 april 2004, 13:25
sorry maar ik kon het even niet laten : luister de zang bij 11.33 net een zeehond 8-) 8-) 8-)

the axes klinken wel ok alleen heb je de intro van hedonism versimpelized?

en bij 11.46 komt ze klaar :o

spanky_franky
6 april 2004, 13:28
sorry maar ik kon het even niet laten : luister de zang bij 11.33 net een zeehond 8-) 8-) 8-)

the axes klinken wel ok alleen heb je de intro van hedonism versimpelized?

en bij 11.46 komt ze klaar :o

ghahaha je hebt gelijk :lol:

neemt u me niet kwalijk.. niet beledigend bedoeld

Bas Gitaar
6 april 2004, 16:52
sorry maar ik kon het even niet laten : luister de zang bij 11.33 net een zeehond 8-) 8-) 8-)

the axes klinken wel ok alleen heb je de intro van hedonism versimpelized?

en bij 11.46 komt ze klaar :o

ghahaha je hebt gelijk :lol:

neemt u me niet kwalijk.. niet beledigend bedoeld

GE-WEL-DIG!! Ik kom niet meer bij

http://www.student.kun.nl/m.g.dejong/guus/fotos/36.jpg

Negative K3 fan
6 april 2004, 17:26
die zangeres is echt erg op sommige punten, voor de rest is dat intro van no doubt ook zwaar matig uitgevoerd.

enige pluspunt is misschien wel de toon bij anouk, die scheur vind ik wel redelijk, niet echt geweldig opgenomen... jammer dat die zang op dat stuk alles verneukt.

slayurrr
6 april 2004, 17:41
sorry maar ik kon het even niet laten : luister de zang bij 11.33 net een zeehond 8-) 8-) 8-)

the axes klinken wel ok alleen heb je de intro van hedonism versimpelized?

en bij 11.46 komt ze klaar :o

Hahhahahaha werelds.


Maar ok, zoals hierboven al gezegd wordt: het is niet zo super, vooral de zang is crap.
Sommige gitaarstukken zijn wel oké.

Wilson
6 april 2004, 18:05
hehe :-D

ik zei toch dat de zang niet zo best was


heb je de intro van hedonism versimpelized?

geen idee, dat is de andere gitarist, ik ken het origineel nauwelijks zelfs...


voor de rest is dat intro van no doubt ook zwaar matig uitgevoerd.


hehe dat is ook de andere gitarist (jaaa het licht niet mij!)


maar iig bedankt voor de complimenten over het gitaarwerk. We hebben morgen ons eerste optreden... maar we zijn sowieso geen serieuze band, we bestaan ook nog maar aantal maanden en hebben geen professionele aspiraties (tenminste ik niet).

slayurrr
6 april 2004, 18:09
Als je maar lol hebt hé en dat hebben wij forumleden wel als je zoiets post :wink:

Btw: het kan nooit aan jou "lichen" :wink:

Wilson
6 april 2004, 18:15
Btw: het kan nooit aan jou "lichen" :wink:

hehe, tja 6e klas gymnasium he....

Br@mbo
6 april 2004, 18:23
BWAHAHAHHA die foto van Bas deed het em
klag ook even helemaal plat dan

Martien
6 april 2004, 20:50
ach, pest die knul niet zo..
maar er moet nog wel veel aan gewerkt worden, want ze hebben ergens wel gelijk

BLOK182
6 april 2004, 22:33
Band is wel ok, gewoon stevig repeteren, komt dat echt wel goed!! Maar die zangeres, sorry, maarre, kick der deruit, echt, ze verneukt het compleet voor jullie!

BS
7 april 2004, 18:03
Heb gisteren tegelijk met blokkie ernaar geluisterd (gedeelde smart...) en respect voor iedereen die de volle 21 minuten heeft uitgezeten :D

En ook ik vind het gitaarwerk helemaal niet onaardig :wink:

Het is vast een schat van een meid maar zeg haar aub dat dit te erg is het zou lullig zijn als vreemden het haar straks gaan vertellen bij live optredens of zo.

Heb je er zelf geen last van als je ernaast staat te spelen ? Ik zou het niet kunnen hoor. :razz:

Stitch
7 april 2004, 21:12
whaha vette shit

Guitarfreak
9 april 2004, 17:50
Howley shiiiit wat een leedvermaak 8-)

spanky_franky
9 april 2004, 19:12
ik zou nooit met een zangeres als deze muziek willen maken! ziet ze er zo leuk uit? :wink:

Wilson
9 april 2004, 22:03
haha, gister ons eerste optreden gehad. Ja ze ziet er leuk uit. maar ze heeft een aantal dingen aan de zang veranderd, onder andere minder forceren enzo, en nu is het iig niet meer vals. gister ging iedereen uit zn dak, dus dat was wel mooi. nou was het wel niet zon heel kritisch publiek, maargoed, het was toch erg leuk, en ook alleen positieve reacties gehad.

slayurrr
10 april 2004, 00:42
haha, gister ons eerste optreden gehad. Ja ze ziet er leuk uit. maar ze heeft een aantal dingen aan de zang veranderd, onder andere minder forceren enzo, en nu is het iig niet meer vals. gister ging iedereen uit zn dak, dus dat was wel mooi. nou was het wel niet zon heel kritisch publiek, maargoed, het was toch erg leuk, en ook alleen positieve reacties gehad.

Volgende keer opnemen die zooi, dan kunnen wij weer oordelen 8-)

Guitarfreak
10 april 2004, 13:55
Idd! Let me laugh!

Guitarfreak
10 april 2004, 13:56
Idd! Kben wel benieuwd! En uhm is de zangeres vrij?? :D

spanky_franky
10 april 2004, 20:00
haha, gister ons eerste optreden gehad. Ja ze ziet er leuk uit. maar ze heeft een aantal dingen aan de zang veranderd, onder andere minder forceren enzo, en nu is het iig niet meer vals. gister ging iedereen uit zn dak, dus dat was wel mooi. nou was het wel niet zon heel kritisch publiek, maargoed, het was toch erg leuk, en ook alleen positieve reacties gehad.

in ieder geval niet vals? wouw dan heeft ze flink geoefend zeker?
laat maar horen.. als dat zo is zijn de wonderen de wereld nog niet uit :razz:

Electrical Storm
10 april 2004, 22:25
Link doet het niet meer