PDA

View Full Version : kurt



THW
5 april 2004, 21:55
test

THW
5 april 2004, 21:55
ey mensu

ikk zat net ff mtv te kijke en ik zag zo het unplugged concert van Nirvana en ik dacht zo;
he is het nu al niet alweer 10 jaar geleden dat ie dood is?

Mithrandir
5 april 2004, 22:11
Er staat een soortgelijk topic nu in off-topic. Aangezien topics over dit onderwerp verzanden in geflame en geblaat hoort ie daar ook thuis.

Barret Wallace
5 april 2004, 22:12
Wat kom je nou mensen de les lezen waar een topic hoort? Beter duik je gewoon weer je homoseksuele grafhol in. Sick FUck :-?

Fuhgawz
5 april 2004, 23:30
Indeed, maar Kurt is niet zo populair hier en dat is zacht uitgedrukt.

slayurrr
5 april 2004, 23:35
Ik heb ooit eens een interessante video gezien over Kurt zijn leven en als je die hebt gezien ga je toch heel anders kijken over Kurt.
Deze "film" werd ooit eens uitgezonden op Channel + en als je die gezien hebt ga je echt twijfelen over zijn zelfmoord....

schaap
5 april 2004, 23:37
Jezus pleur het dan in het andere topic, 2 topics is helemaal niet nodig :-?

slayurrr
5 april 2004, 23:38
Jezus pleur het dan in het andere topic, 2 topics is helemaal niet nodig :-?

Ach wat maakt het uit, ik vind trouwens dat het meer past in het "Gitaristen" topic dan in off-topic....

Barret Wallace
5 april 2004, 23:38
JUIST

schaap
5 april 2004, 23:40
Jezus pleur het dan in het andere topic, 2 topics is helemaal niet nodig :-?

Ach wat maakt het uit, ik vind trouwens dat het meer past in het "Gitaristen" topic dan in off-topic....
Wel als er toch niks gezegd wordt over Kurt als gitarist, enige wat ik tot nu toe gelezen heb hier is dat Mith homo is en dat jij denkt dat het geen zelfmoord was :-?

slayurrr
5 april 2004, 23:48
Jezus pleur het dan in het andere topic, 2 topics is helemaal niet nodig :-?

Ach wat maakt het uit, ik vind trouwens dat het meer past in het "Gitaristen" topic dan in off-topic....
Wel als er toch niks gezegd wordt over Kurt als gitarist, enige wat ik tot nu toe gelezen heb hier is dat Mith homo is en dat jij denkt dat het geen zelfmoord was :-?

Kurt was een gitarist, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je de hele tijd over zijn gitaarspel hoeft te praten :???:

Barret Wallace
6 april 2004, 00:05
schaap begint ook al een tyfusmongool te worden

schaap
6 april 2004, 01:43
Kurt was een gitarist, maar dat hoeft toch niet te betekenen dat je de hele tijd over zijn gitaarspel hoeft te praten :???:
Das waar, maar er staat echt niks hier wat niet al elders gemeld is, behalve Barret zn nuttige mededelingen die elke keer net ietsje anders zijn :cool: M.a.w. er staat hier enkel offtopicgezever, en daar hebben we een plek voor :cool:

THW
6 april 2004, 08:21
Er staat een soortgelijk topic nu in off-topic. Aangezien topics over dit onderwerp verzanden in geflame en geblaat hoort ie daar ook thuis.

ik wist niet dat er een soortgelijk topic in de offtopic stond anders had ik het daar wel neergezet
trouwens jij bepaalt niet wat voor topic ik op de site zet :-?

Mithrandir
6 april 2004, 10:30
Jawel, dat bepaal ik wel, dat zie je toch.....





....trouwens, ik heb toch niet gezegd dat je dit topic niet hier mag plaatsen, ik heb alleen maar gewezen op het feit dat er al een uitgebreid topic over was in off-topic. Het spijt me dat ik me er mee bemoeit heb, ga me lekker je goddelijke gang.

Barret Wallace
6 april 2004, 10:32
hou je konkermuil mithrandir jij bepaalt helemaal NIKS. Enige wat jij bepaalt is in welk gat jij je leuter steekt GOORLAP

Mithrandir
6 april 2004, 10:33
:gaap:

Barret, je word saai en voorspelbaar, verzin weer eens wat nieuws.

Barret Wallace
6 april 2004, 10:35
bek houden hermafrodiet.

Harry
6 april 2004, 12:00
nou nou XXXX is dat nodig?

hendri
6 april 2004, 14:01
zucht....lekker zinnig hiero


maareh....ik dacht dat cobain's sterfdag 8 april was.....dat denk ik dus schijnbaar 10 jaar verkeerd :oops:

Fuhgawz
6 april 2004, 16:37
Op 8 april vonden ze hem, maar hij lag er al een paar dagen.

thijsov
6 april 2004, 17:03
Ik heb ooit eens een interessante video gezien over Kurt zijn leven en als je die hebt gezien ga je toch heel anders kijken over Kurt.
Deze "film" werd ooit eens uitgezonden op Channel + en als je die gezien hebt ga je echt twijfelen over zijn zelfmoord....

vertel....? :)

Pegasus
9 april 2004, 00:04
Kurt is dead, nevermind.

Axl Rose
9 april 2004, 10:47
kurt kan me reet in. :roll:

schaap
9 april 2004, 15:35
Lekker knus daar naast Axl zeker :o

Axl Rose
9 april 2004, 18:45
haha :D