PDA

View Full Version : music man John Petrucci



sebass
24 maart 2002, 17:06
Ik heb laatst even op de hierboven genoemde gitaar gespeeld. Echt zeer relaxt ik wist helemaal niet dat er ook piezo's in electrische gitaren zaten maar dit klinkt zeer goed. De hals is echt super snel (weet iemand welk hout??) en de kleur was ook mooi paars groen glitter glans. Wie heeft hier nog meer op gespeeld? Ik zou hem zo kopen als hij geen 8000,00 piek was.

sebass
24 maart 2002, 18:28
Echt helemaal niemand. Nou ik zou het toch maar eens proberen als ik jullie was.

sash
24 maart 2002, 18:32
Ik heb er ook op gespeeld en hij speelt erg lekker moet ik zeggen. De hals is gewoon van maple.

Dionyios
24 maart 2002, 18:51
maar het fretboard is van rosewood...

ik ben laatst begonnen met sparen voor een JPM. Heb er alleen nog niet op gespeeld omdat ik die dingen nog niet ben tegengekomen. Maar ik zal binnenkort ff naar Amsterdam afreizen, want daar staat er een bij Dijkman.

Het is op zich wel jammer dat ze zo duur zijn. In Amerika koop je er een voor nog geen $2000,- En daar lopen ze dan nog te zeuren dat ie duur is...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dionyios op 2002-03-24 18:52 ]</font>

sebass
24 maart 2002, 20:35
Dat is dus echt erg wij moeten dus twee keer zoveel verdienen voor hetzelfde plankje. Grrrrr.

Maar ja niets aan te doen, tenzij er eentje meegesmokkeld wordt hehe. Vrijwilligers. Gitaarslikkers i.p.v. bolletjes slikkers :smile:

sash
24 maart 2002, 22:01
En dan hebben ze geen cellen dus word je ook doorgelaten, goed idee!

Ditmar
25 maart 2002, 13:16
Ik heb ook in de Feedback in Rotterdam op de desbetreffende gitaar gespeeld (hij hing naast de Les Paul die ik wou proberen). Wat me opviel is dat het clean van die gitaar ook errug mooi is. Maar toch, 8000 pieken voor zo'n gitaar vind ik toch duidelijk veel te veel. Ik zou eerder proberen een tweedehands JPM van Ibanez te regelen en daar zelf piëzo's in te laten zetten.

sebass
25 maart 2002, 17:10
Ik heb gezien hoe die gemaakt is. Echt perfect voor hem. Telkens ja hier moet nog een stukje af en hier totdat die geoptimaliseerd is. Maarja daar betalen wij ook voor terwijl die voor ons misschien helemaal niet zo ergonomisch perfect is. Maar toch blijft het een geweldige gitaar. Die kleur mystic dream is echt geweldig.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sebass op 2002-03-25 17:13 ]</font>

Dionyios
25 maart 2002, 21:26
Ja die kleur is idd errug mooi, maar ook gelijk de duurste. Als je Mystic Dream op die gitaar wilt, dan komt er gelijk iets van € 500,- bij.

Dus als je een ander kleurtje neemt dan is ie gelijk een rug goedkoper...

Ic3gl0vE
25 maart 2002, 21:29
hey als 'ie in de VS $2000,- kost en hier €3600 (ik ga er vanuit dat 'ie geen 8000 euro is..)
kan je ook naar de VS gaan om er zelf een op te halen :smile:

Dionyios
25 maart 2002, 22:10
ja 8000 oude guldentjes...
[serieuze-mode]maar dan moet je weer een vliegticket betalen en misschien ook wel invoerrechten oid[/serieuze-mode]

[niet serieuze-mode]en als je vliegtuig dan neerstort dan is heb je d'r nog niks aan :razz:[/niet serieuze-mode]

gangsta
26 maart 2002, 15:53
Op 2002-03-25 21:29, schreef Ic3gl0vE:
hey als 'ie in de VS $2000,- kost en hier €3600 (ik ga er vanuit dat 'ie geen 8000 euro is..)
kan je ook naar de VS gaan om er zelf een op te halen &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_smile.gif">

nope, je moet dan invoerrechten betalen en dan wordt ie gewoon €3600

Krullo
27 maart 2002, 17:13
Je kunt ook een simpeler model kiezen, deze is veruit het duurste, je betaald voor elke bijkomstigheid zoals meegekleurde kop enz. Ik zag hie rop de site ergen een model te koop voor 2500 euro, is toch al wat aannemelijker voor een MM, wat geweldige gitaern in het algemeen zijn. Maar toch...

Dionyios
27 maart 2002, 21:01
Ja maar als je toch van plan bent zo'n ding te kopen dan moet ie natuurlijk wel alle features hebben hè. Degene die ik wil in ieder geval wel...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dionyios op 2002-03-27 21:02 ]</font>

Krullo
27 maart 2002, 22:26
Ja, die ik wil ook, dus het zit er de komende 10 jaar schat ik niet in dat ik zo'n plank heb thuisstaan

Dionyios
27 maart 2002, 22:44
Ik heb er een meerjarenplan van gemaakt. Dat moet wel te doen zijn, denk ik. Maar ik weet nog niet of ik Mystic Dream d'rbij doe. Ik vind de kleur Blue Dawn ook erg mooi.
Als je het foto'tje op onderstaande link ff bekijkt, dan zie je wat ik bedoel...

http://home.quicknet.nl/mw/prive/dennstep/overige/jp_bluedawn.jpg

Gr. Dennis

sebass
27 maart 2002, 22:55
Ja inderdaad. Toch ga ik voor de mystic dream :wink: Trouwens de gitaar in het plaatje van de hiervoor genoemde post heeft geen piezo. Dat is iets wat ik er zeker in wil. Dat maakt de gitaar zo veelzijdig en clean ga ik het dan altijd gebruiken en voor rythem gitaar. Maar ja wie wil dat niet....

Dionyios
27 maart 2002, 23:02
Ja ok, maar ik bedoelde bij het plaatje vooral de kleur. Ik wil natuurlijk óók Piëzo.