PDA

View Full Version : IBANEZ AS 200 (1981) john scofield aangeboden



Orville
5 april 2004, 16:05
http://www.orvilleonline.com/images/gallery/foto4.jpg

Hij kost 900 euro.

Supersound en heerlijk om mee te spelen.

Anavrin
5 april 2004, 16:11
hier hebben we www.gitaarmarkt.nl voor

Ibanez RuleZ
5 april 2004, 16:14
http://forumspam.articblue.nl/post_related/spam/images/0390.gif

oprotten AUB

Harrald

Dirk_Hendrik
5 april 2004, 16:21
900 Euro??

Is dat ex of inclusief die schoonmaker erachter ?? Ik heb nog wel behoefte aan iemand die m'n afwas doet!

Ga asjeblieft ergens anders spammen! :evil:

BlackSun
5 april 2004, 16:26
Nou barret, komaarop met die opmerking, ik wacht af :lol: (breathingbijlmer)

Vexx
5 april 2004, 16:28
@Orville, dit is een forum waar mensen hun ervaringen met betrekking tot gitaren kunnen delen. Een gitaar verkopen hoort hier niet bij... en omdat er altijd mensen zijn die de algemene regels niet lezen, zijn er altijd weer mensen die het toch proberen..

Zo langzamerhand hebben veel forummers hier best wel een rothekel aan gekregen.. Ik raad je aan om snel je excuses aan te bieden en vooral niet in discussie te gaan: anders is je leven hier op het forum niet meer zeker..

Ik hoop dat je luistert naar mijn advies..

The Thumb
5 april 2004, 16:39
900 Euro??

Is dat ex of inclusief die schoonmaker erachter ?? Ik heb nog wel behoefte aan iemand die m'n afwas doet!

Ga asjeblieft ergens anders spammen! :evil:

Dit is dus ver over de grens Dirk_Hendrik! :evil:

Bins
5 april 2004, 16:42
900 Euro??

Is dat ex of inclusief die schoonmaker erachter ?? Ik heb nog wel behoefte aan iemand die m'n afwas doet!

Ga asjeblieft ergens anders spammen! :evil:

Dit is dus ver over de grens Dirk_Hendrik! :evil:

Ja, mee eens. Spam mag niet, maar dat kan je ook wel op een iets vriendelijkere manier duidelijk maken (vind ik)

Orville
5 april 2004, 16:49
Excuus heren. Ik heb dit slechts op advies van een ander lid geplaatst.

Echter verwacht ik wel een volwassen antwoord op mijn berichtgeving. Kennelijk is niet iedereen hier zo volwassen en positief ingesteld als ik dacht. Jammer voor dit gitaarforum, het is zo een goede site.

Mvg,

O.

BartL
5 april 2004, 16:55
Echter verwacht ik wel een volwassen antwoord op mijn berichtgeving. Kennelijk is niet iedereen hier zo volwassen en positief ingesteld als ik dacht.
Juist Dirk... :evil:

Vexx
5 april 2004, 17:34
900 Euro??

Is dat ex of inclusief die schoonmaker erachter ?? Ik heb nog wel behoefte aan iemand die m'n afwas doet!

Ga asjeblieft ergens anders spammen! :evil:

Dit is dus ver over de grens Dirk_Hendrik! :evil:

Ja, mee eens. Spam mag niet, maar dat kan je ook wel op een iets vriendelijkere manier duidelijk maken (vind ik)

+1

Je zag dat Orville dit topic heeft geplaatst op aanraden van een andere forummer. Ik vind dat vooral Dirk_Hendrik zijn reactie wel erg kinderachtig is. Ik hoop dat deze persoon volgende keer eerst even wil nadenken voor een post te plaatsen... :evil:

Anavrin
6 april 2004, 01:44
hier hebben we www.gitaarmarkt.nl voor
dit was de allereerste reactie op dit topic, en ik denk toch dat ik hier volwassen genoeg reageer. Ik veroordeel hier niemand, ik wijs de "overtreder" slechts de goede wegen.

lucan
20 juli 2007, 15:36
Excuus heren. Ik heb dit slechts op advies van een ander lid geplaatst.

Echter verwacht ik wel een volwassen antwoord op mijn berichtgeving. Kennelijk is niet iedereen hier zo volwassen en positief ingesteld als ik dacht. Jammer voor dit gitaarforum, het is zo een goede site.

Mvg,

O.


Trek het je niet aan Orville, sommige collega's hebben het wat moeilijk met zichzelf en daar moeten anderen dan weer onder lijden.....
Gelukkig zijn de meeste muzikanten wat verder geevolueerd.

groetjes,

Hanz
www.lucan.nl

InternEd
20 juli 2007, 15:44
En daarom kick je een 3 jaar oud topic naar boven van iemand die zich na 5 posts hier niet meer heeft laten zien? :???:

almarvk
20 juli 2007, 16:09
Sjees, dit gaat dicht

Vragen? -> PM!