PDA

View Full Version : Voodoo Chile??



PeArLjAm
23 maart 2002, 20:57
Heeft er iemand de correcte tab van Voodoo Chile van Jimi Hendrix(inclusief solo(?? Ik kan hem nergens vinden en ik heb m echt nodig :sad:

Alvast bedankt..

moretel
24 maart 2002, 09:58
Ik heb tabs van Voodoo Chile, gewoon van het net gehaald, alleen de solo is niet uitgebreid uitgetabt, i.v.m. de lengte, Hendrix speelt hem in E mineur.

diederik
10 mei 2002, 13:44
Download powertab van http://powertab.guitarnetwork.org/
zoek dan het liedje bij http://search.powertabs.net/ptsearch.php

PeArLjAm
10 mei 2002, 15:57
Hmm jah dankjewel, alleen voodoo chile staat niet op die site.. VOor de rest wel handig voor andere nummers maar in ieder geval bedankt!

diederik
10 mei 2002, 20:15
tsaat er wel bij, ik heb em hier op mijne computer staan!!!!!

PeArLjAm
10 mei 2002, 21:15
Je hebt gelijk, ik heb nog een keer gekeken en nu staat ie er wel bij. Ik had eerst gezoch op hendrix en toen in die directry naar voodoo chile gezocht maar daar stond ie niet bij. Toen heb ik gewoon voodoo chile ingetypt en hij staat dus bij de jimi hendrix experience.. Ik kijk nou eenmaal soms niet verder dan mijn neus lang is.. :wink:

moretel
13 mei 2002, 14:54
Ik heb nog een versie van Voodoo Chile uit de total guitar, de meest complete die er bestaat. Als je interesse hebt kan ik hem wel voor je kopieren en opsturen.

PeArLjAm
15 mei 2002, 17:20
Ja als je dat kan doen graag, er zijn veel versies te vinden op internet alleen veel zijn helaas niet zo betrouwbaar.. Kan ik je ergens bereiken via email of moet het over dit forum??

moretel
16 mei 2002, 10:55
Ik heb je een prive berichtje gestuurd.
alleen vergeten me mail adres daarin te vermelden, ga ik nu doen.

deathprayer
24 september 2004, 21:58
[b]aahaaa duhh!!!
Hendrix is een Majeur Speler :wink: ]

Greetzz 8-)

gitaar79
25 september 2004, 09:21
je kan altijd ff kijken op www.olga.net
daar haal ik meestal me tabs vandaan erg leuke site

en anders gewoon je ogen dicht doen en goed luisteren
veel suc6