PDA

View Full Version : D'addario strings - where to buy?!?



anoniem
24 augustus 2001, 14:16
Hallow,

Omdat mijn verzameling gitaren nu echt iets begint te worden ben ik op zoek naar een mogelijkheid om D'Addario snaren (.011) per tien of twaalf tegelijk te kopen (een familiepakje :smile:) Weet iemand waar ik die in NEDERLAND kan bestellen en hoeveel ze kosten. Het enige wat ik tot nu toe heb gezien zijn adressen die "Shipping in USA only" doen en dat zuigt :sad:

Rectifier
24 augustus 2001, 17:12
Op de vintage gitaar beurs in Veenendaal kun je ook altijd snaren kopen per dozen. En niet duur ook. Nu weet ik niet of daar D'addario ook bij zit.
Heb je al gevraagd bij je locale dealer??

taylor
24 augustus 2001, 21:48
gewoon te koop bij elke muziek boer.

anoniem
27 augustus 2001, 11:57
Jaha, duh, 'tuurlijk ben ik al bij onze locale muziekboer geweest maar die telt ook als een boer. Doosje van twaalf sets kost gewoon 12 keer 19 piek dus dan zie ik even niet het voordeel van een familiepakje :sad:

Noctiis
27 augustus 2001, 13:17
Bij de lokale muziekwinkel hier in D'chem willen ze vanaf 20 pakjes korting geven, maar hij verkoopt ze los ook al voor de inkoopprijzen (iig bij mij) :smile:

Groeten,

Niels

taylor
27 augustus 2001, 18:41
oh nou als ik en doos (10 setjes) dan krijg ik er 2 setjes gratis bij.

ik geloof dat elke muziek boer dit wel moet weten die actie is altijd normaal bij d,adario

Ic3gl0vE
8 september 2001, 17:28
http://www.music123.com
geen ervaring mee maar ze sturen wel door de hele wereld (via UPS... wel duur)
dan zijn de snaren goedkoop maar de verzendkosten zijn misschien meer dan de snaren :grin:

Eko
9 september 2001, 11:51
Iedere rechtgeaarde muziekhandelaar zal korting verlenen als hij een doos slechts hoeft door te schuiven.Als hij dat niet doet zou je je af moeten vragen of hij dus overal teveel voor vraagt.
BTW D`Addario verkoopt ook doosjes met 5 sets er in. Ik kocht zo`n doos voor f85,- of iets in die richting i.p.v. 5 x 19,-.
Te koop bij o.a. Casa de Gitara in Borne.

Reindah
9 september 2001, 22:05
Je kan ze kopen in Lelsystad bij intermusica, ik koop altijd mn snaren daan, ook van d'addario

Reindah
9 september 2001, 22:10
Ok, nu zonder fouten,
Ik koop mijn snaren in Lelystad altijd bij Intermusica. Ik denk dat als je ze daar kan kopen dat je ze ongeveer overal wel kan kopen.

Reindah

Grooveyard21
10 september 2001, 12:39
http://www.musik-produktiv.de een pakje dáddario kost er maar 11 dm, das onveer FL 12,50