PDA

View Full Version : GT-3 vervanger...



ssj3goku
4 april 2004, 15:46
test

ssj3goku
4 april 2004, 15:46
Hoihoi,

Ik wil graag wat advies van jullie, ik wil namelijk een multieffectenpedaal gaan halen. Nu zou ik graag willen weten, of er ook een fatsoenlijke vervanger bestaat voor de GT-3. Ik heb er een tijd mee gespeeld en hij klinkt echt heel goed op mijn Evans EB-301 (basversterker :P ). Ik gebruik de preamps enzo niet want ik heb geen return ed (om mijn preamp van mijn versterker te omzeilen). Dus betekent dat, dat ik alleen maar de effecten ervan gebruik...

Nu wil ik ook gaan opnemen op de pc, en deze heeft een best goede noise suspressor, dus das ook erg mooi. Verder is ie lekker stevig en makkelijk te gebruiken.

Kan iemand me helpen, met een alternatief hiervoor? Of als iemand een gt-3 in de aanbieding heeft :P *SPAMMERT*

Dus wat ik wil:

* fatsoenlijke geluiden, die ook in een band gebruikt kunnen worden
* opname mogelijkheden voor op de pc
* makkelijk in gebruik

Alvast bedankt!

ssj3goku
4 april 2004, 15:46
Hoihoi,

Ik wil graag wat advies van jullie, ik wil namelijk een multieffectenpedaal gaan halen. Nu zou ik graag willen weten, of er ook een fatsoenlijke vervanger bestaat voor de GT-3. Ik heb er een tijd mee gespeeld en hij klinkt echt heel goed op mijn Evans EB-301 (basversterker :P ). Ik gebruik de preamps enzo niet want ik heb geen return ed (om mijn preamp van mijn versterker te omzeilen). Dus betekent dat, dat ik alleen maar de effecten ervan gebruik...

ssj3goku
4 april 2004, 15:47
Hoihoi,

Ik wil graag wat advies van jullie, ik wil namelijk een multieffectenpedaal gaan halen. Nu zou ik graag willen weten, of er ook een fatsoenlijke vervanger bestaat voor de GT-3. Ik heb er een tijd mee gespeeld en hij klinkt echt heel goed op mijn Evans EB-301 (basversterker :P ).

ssj3goku
4 april 2004, 15:47
Hoihoi,

Ik wil graag wat advies van jullie, ik wil namelijk een multieffectenpedaal gaan halen. Nu zou ik graag willen weten, of er ook een fatsoenlijke vervanger bestaat voor de GT-3. Ik heb er een tijd mee gespeeld en hij klinkt echt heel goed op mijn Evans EB-301 (basversterker :P ). Ik gebruik de preamps enzo niet want ik heb geen return ed (om mijn preamp van mijn versterker te omzeilen). Dus betekent dat, dat ik alleen maar de effecten ervan gebruik...

Nu wil ik ook gaan opnemen op de pc, en deze heeft een best goede noise suspressor, dus das ook erg mooi. Verder is ie lekker stevig en makkelijk te gebruiken.

Kan iemand me helpen, met een alternatief hiervoor? Of als iemand een gt-3 in de aanbieding heeft :P *SPAMMERT*

Dus wat ik wil:

* fatsoenlijke geluiden, die ook in een band gebruikt kunnen worden
* opname mogelijkheden voor op de pc
* makkelijk in gebruik

Alvast bedankt!

ssj3goku
4 april 2004, 15:48
sorry, internet deed het even heel erg vaag :???:

amon
4 april 2004, 17:22
hoihoi...

ik krijg deze week mn gt5 binnen als het goed is.

maar heb je nou wel een gt3 of niet? ik snap je verhaal niet helemaal. anders line 6 kopen.

BartL
4 april 2004, 17:44
Boss ME-50

Of in jouw geval misschien beter, de ME-50B: http://www.bossus.com/index.asp?pg=1&tmp=133
Simpele bediening(heb ervaring met de ME-50). Of natuurlijk gewoon een GT-6B :-D Hoeveel mag het kosten?

BartL
4 april 2004, 17:47
OOOOW, je speelt wel gitaar, maar over een basversterker? Ik snapte er ff niet zoveel van :-D . Jah, ME-50 GT-3 GT-5 GT-6...etc. Misschien dat digi-tech wat leuks heeft?

Trouwens...waarom wil je een tweede? Geld teveel? 8-)

ssj3goku
4 april 2004, 17:57
Hehe,

Nee ik zal het even beter uitleggen. Ik speel gewoon elektrisch gitaar, alleen ik heb wel een basversterker, en hij klinkt gewoon heel erg goed...(was ook gratis :P )

Maarum, ik wil dus een effectenbak kopen, en ik had de GT-3 van Ic3gl0vE geleend, en die klinkt gewoon super. Nu wil ik ook een effectenbak, alleen vroeg ik me af of er ook een alternatief was voor de gt-3... Ik heb de Digitech gnx3 gezien, en die ziet er wel leuk uit... Heeft iemand er ervaring mee?

Ik heb alleen maar slechte dingen gehoord over de ME-50 (ik heb em niet zelf geprobeerd)...maar dan neem ik liever een GT-3, want die vind ik gewoon goed.


OOOOW, je speelt wel gitaar, maar over een basversterker? Ik snapte er ff niet zoveel van :-D . Jah, ME-50 GT-3 GT-5 GT-6...etc. Misschien dat digi-tech wat leuks heeft?

Trouwens...waarom wil je een tweede? Geld teveel? 8-)

De droom van elke student :D

Antal
4 april 2004, 18:05
Als je die goed vind, waarom dan niet gewoon een GT-3 kopen???

ssj3goku
4 april 2004, 18:06
Als je die goed vind, waarom dan niet gewoon een GT-3 kopen???

Als er alternatieven zijn, wil ik die ook even proberen :P

PS. Als er iemand een GT-3 heeft liggen? :P

BartL
4 april 2004, 18:08
Trouwens...waarom wil je een tweede? Geld teveel? 8-)

De droom van elke student :D...ik bedoel maar :-D

ssj3goku
4 april 2004, 18:14
Trouwens...waarom wil je een tweede? Geld teveel? 8-)

De droom van elke student :D...ik bedoel maar :-D

Mooi jij en ik praten dezelfde taal :-D

ssj3goku
4 april 2004, 18:21
Trouwens, als iemand weet waar ik schema's kan vinden om mijn eigen effectsloop te bouwen, dan hoor ik het graag :D

BLOK182
4 april 2004, 20:57
Een GT-6, das misschien wel wat, betje de uber-gt3 :-D

ssj3goku
4 april 2004, 21:11
Een GT-6, das misschien wel wat, betje de uber-gt3 :-D

Als jij de meerprijs betaald wil ik die ook wel halen hoor :D

Ik ga waarschijnlijk de GT-3 van onze grote vriend belfrink overnemen, dus dat komt wel goed :D

Is de Digitech GNX3 niet iets vets? Zover ik zie wel, heeft iemand ervaring met dat pedaal?

diengeman
6 april 2004, 14:03
ik verkoop m'n GT6. iemand interesse?
is in topconditie! er zit geen krasje op, en is bijna niet gebruikt

voor de hoogste bieder. minimale prijs is 350 euro.

idno
6 april 2004, 14:59
ik ben ook zwaar fan van de gt-3 (heb zelf al weer 4 jaar ofzo), maar t ligt er toch aan watvoor stijl je speelt.
als je een goede scheur uit je bak wilt halen, heb ik gehoort dat Digitech dan een betere keus is.
Maar Line 6 is ook weer heel goed schijnt.

mijn advies: ga voor de gt-3, want van die weet je zeker dat hij goed is(uit je eigen ervaring) en ze zijn 2e hands redelijk goedkoop; 200-300 euro. zelf betaalde ik 1000 gulden

ssj3goku
6 april 2004, 15:09
ik ben ook zwaar fan van de gt-3 (heb zelf al weer 4 jaar ofzo), maar t ligt er toch aan watvoor stijl je speelt.
als je een goede scheur uit je bak wilt halen, heb ik gehoort dat Digitech dan een betere keus is.
Maar Line 6 is ook weer heel goed schijnt.

mijn advies: ga voor de gt-3, want van die weet je zeker dat hij goed is(uit je eigen ervaring) en ze zijn 2e hands redelijk goedkoop; 200-300 euro. zelf betaalde ik 1000 gulden

Yep, ik neem die van Brian van dit forum over...

Ik speel zelf Metal, zoals Metallica en Maiden ed... En ja ik vind die GT-3 best lekker scheurah! :P Het is dat ik een squier strat heb, anders had ik wel EMG pickups genomen :P

idno
8 april 2004, 08:23
:D dan heb je dezelfde shit als ik eerst had.
Dat gaat zeker werken met de stijl die jij speelt, kan ik uit ervaring vertellen.
Veel plezier 8-)

Lacrymosa
8 april 2004, 11:56
you have mail!!

CheerS!!

ssj3goku
8 april 2004, 12:27
:D dan heb je dezelfde shit als ik eerst had.
Dat gaat zeker werken met de stijl die jij speelt, kan ik uit ervaring vertellen.
Veel plezier 8-)

Dankje! :D Zal wel lukken :wink:


you have mail!!

CheerS!!

You too! :D Tnx anyway :)