PDA

View Full Version : Frankfurt Musikmesse rapport!!!



LordRiffenstein
4 april 2004, 13:22
Fun fun fun en ik heb een paar ZEER leuke amps getest. Uitschieters waren de Engl SE en de Mesa Lonestar. Voor blues, rock, classic rock is de Lonestar de perfecte versterker!!!

Fotootjes en meer hier: http://riffenstein.kingsmeade.net/messe.htm

sr.face
4 april 2004, 13:36
Mr Riffenstein.........dat is nou een sterk staaltje verslaggeving. (De site) Vaker doen!

BLOK182
4 april 2004, 13:43
Ja idd, te gek om te lezen man! Vorige keer wil ik mee :-D

R. Flagg
4 april 2004, 13:58
Leuk om te lezen dit verslag. In ieder geval nog een reden om deze maand de gitarist niet te hoeven kopen.
Ben namelijk altijd reuze benieuwd naar de spullen op zo een beurs.
Dus thx

LordRiffenstein
4 april 2004, 14:07
Ja idd, te gek om te lezen man! Vorige keer wil ik mee :-D

Blokkie,

Messe is een must en DE max!!!

Guys, the pleasure was ALL mine :razz:

Mitch
4 april 2004, 14:12
8-)

Leuk om te lezen, dank je wel !

Josdevos
4 april 2004, 15:23
Yep, cool! :dance:

Fuhgawz
4 april 2004, 15:31
...coo' 8-)

kokeleko
4 april 2004, 17:42
He, Yourie wat kostte nou een bakkie bier op de beurs, 13 jaar geleden was dat al DM 5,- .

Of had je alles weer gratis, je lijkt wel een Ollander :D

LordRiffenstein
4 april 2004, 17:48
He, Yourie wat kostte nou een bakkie bier op de beurs, 13 jaar geleden was dat al DM 5,- .

Of had je alles weer gratis, je lijkt wel een Ollander :D

LOL, een biertje kostte 3 pleuros dacht ik :???: maar die grote flessen waarin een schenking van Engl :razz:

BS
4 april 2004, 18:26
Vorige keer wil ik mee

:-D lol blok

Mooi verslag Lord ! Ik zou me net alice in wonderland voelen daar.

Zal me een herrie geven als er op elke stand iemand over een stack zit te jammen :o

guitar
4 april 2004, 19:38
Mooi verslag Youri!

Maar wat ik me afvroeg... heb je ook de Marshall stand bezocht.
Marshall onthulde daar nml. de nieuwe PTP reissues (op plexi palace is er al een waanzinnig lange draad over...) Misschien heb je wat meer info over deze amps? (heb je ze gehoord? prijs? alle info is welkom :wink: )

LordRiffenstein
4 april 2004, 21:38
Mooi verslag Youri!

Maar wat ik me afvroeg... heb je ook de Marshall stand bezocht.
Marshall onthulde daar nml. de nieuwe PTP reissues (op plexi palace is er al een waanzinnig lange draad over...) Misschien heb je wat meer info over deze amps? (heb je ze gehoord? prijs? alle info is welkom :wink: )

Ja ze stonden er maar achter glas, je kon ze dus niet testen. 18w combo, Lead20 head + bijhorend mini-cab en een 1959 Plexi. Verder geen info helaas. Ik zal even informeren bij een vriend, hij heeft wat fotoŽs gemaakt!

Phyrexian
5 april 2004, 10:03
very sweet!
leuk die nieuwe engl stuff! gas ;)

LordRiffenstein
5 april 2004, 10:29
Foto's en info over de Marshalls staan hier: http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=594435

guitar
5 april 2004, 18:41
Bedankt voor de link Youri!

Kees1
5 april 2004, 21:23
Heeft iemand de Fender Stand gezien? Ben benieuwd welke versterkers er nieuw zijn uitgekomen.

LordRiffenstein
5 april 2004, 22:53
Heeft iemand de Fender Stand gezien? Ben benieuwd welke versterkers er nieuw zijn uitgekomen.

Voor zover ik kon zien, niks nieuws onder de zon bij Fender maar het was er altijd een druk gedoe dus ik heb misschien wel iets NIET gezien.

BartL
5 april 2004, 23:12
Schitterende site Youri 8-)

e_lukather
5 april 2004, 23:39
Ik was er ook die dag... en ook foto's gemaakt. 'k upload ze wel een keer. Maar wat betreft de fender stand... ik zag nieuwe cyberseries. SE edtion. Update van sounds ofzo denk ik... en een Custom '65 met een 15inch speaker. Moet je ff op de site kijken... ik heb wel allemaal folders mee genomen. Mn tas woog gewoon 7 kilo aan folders :o

Maar was wel een leuke ervaring. Zelfs een aparte hal voor Yamaha 8-)

Gabeman
16 april 2004, 19:26
@ LordRiffenstein

Heb je toevallig ook nog de JSX van Peavey gezien en gehoord????

LordRiffenstein
16 april 2004, 19:28
@ LordRiffenstein

Heb je toevallig ook nog de JSX van Peavey gezien en gehoord????

Nope!

Gabeman
16 april 2004, 19:36
Da's jammer. :(
Ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe buizenbak en ben zeer benieuwd naar deze amp.
Laatst de DVD van de laatste G3 tour gekocht, maar de heer Satriani heeft toch echt wel de beste sound. Beter i.m.o. dan de heer Vai en (sorry hoor) circus act Malmsteen. Ondanks dat zijn JSX nog een Triple XXX was maar dan anders. :razz:

srv-man
16 april 2004, 22:40
Hi Yoeri, geweldig verslag man, daar beleef ik nu weer eens echt plezier aan.

En die groepsfoto op het eind is ook leuk, van Christian Tolle heb ik eens een heel fraaie Charvel gekocht, sympathieke kerel. En heet Max-Micheal van zijn achternaam soms Mayer?

Groeten, Theo

LordRiffenstein
17 april 2004, 08:36
Hi Yoeri, geweldig verslag man, daar beleef ik nu weer eens echt plezier aan.

En die groepsfoto op het eind is ook leuk, van Christian Tolle heb ik eens een heel fraaie Charvel gekocht, sympathieke kerel. En heet Max-Micheal van zijn achternaam soms Mayer?

Groeten, Theo

Hey Theo!! Het was heel erg leuk in Frankfurt zoals je kan zien. Max-Michael heet inderdaad Mayer. Die ken je dus ook?

srv-man
17 april 2004, 09:29
Het is dus inderdaad een klein wereldje! Van MMM heb ik een Rivera top gekocht. ŽKennenŽ is overigens een groot woord, beiden heb ik heel kort ontmoet, daarbij kwamen ze bijzonder sympathiek op me over met een voorliefde voor prachtige spullen zoals Tyler, Tom Anderson, e.d.

In zoŽn gezelschap kan ik me voorstellen dat het inderdaad leuk was op de Messe.

coal
27 april 2004, 16:44
Heeft dan niemand die orange rockerverb 100 geprobeerd??? Ik was erg onder de indruk! Eindelijk eens een versterker met weinig knoppen en een kicken geluid! Plus daarnaast issie echt volledig buizen (fx loop, enz) en helemaal zonder transistors, tenminste als je Orange moet geloven. O ja en ik vond de Epiphone LP Bariton erg cool, alleen jammer genoeg kon ik geen stand van hunnie vinden (stond in een etalage ergens)

coal
27 april 2004, 16:45
Heeft dan niemand die orange rockerverb 100 geprobeerd??? Ik was erg onder de indruk! Eindelijk eens een versterker met weinig knoppen en een kicken geluid! Plus daarnaast issie echt volledig buizen (fx loop, enz) en helemaal zonder transistors, tenminste als je Orange moet geloven. O ja en ik vond de Epiphone LP Bariton erg cool, alleen jammer genoeg kon ik geen stand van hunnie vinden (stond in een etalage ergens)