PDA

View Full Version : Hulp vaststellen 2e hands prijzen Rivera



Jeroenvanhulsteijn
4 april 2004, 09:12
Hallo beste mensen,

door zeer ongelukkige omstandigheden moet de dirigent van het koor waar ik gitaar speel de gitaar spullen van een familielid van hem verkopen. Aangezien ik veel met gitaar bezig ben heeft hij mij gevraagd of ik hem daarmee kon helpen. En nu vraag ik jullie hulp. Want bij de betreffende inboedel zaten wat spullen van Rivera. Aangezien ik dit zeer zelden tegenkom op de 2e hands markt en de spullen in Nederland niet heel makkelijk te krijgen zijn weet ik niet precies wat schappelijke prijzen zijn. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Op het moment moet ik het met de onderstaande informatie doen. Ik heb gevraagd of mijn dirigent kon nagaan om welk type versterker het gaat en hoe de algehele staat is (buizen, uiterlijk, gebruiksgeschiedenis).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Het gaat om de volgende spullen:

Rivera L412T 4x12" cabinet. Ik denk met celestion speakers?

Rivera TAC112 cabinet. Dat zal wel een 1x12" cabinet zijn. Hier zit in ieder geval een celestion in.

Rivera buizenversterker. Het is een 1x12" model met Electro Voice speaker. Verder weet ik hier nog niks van af.

Ik ben zelf ook op zoek op internet naar nieuwprijzen enzo. En daarbij zijn jullie een zeer grote informatie bron. Ik hoop dat jullie enige informatie hebben.

Alvast bedankt voor het meehelpen.

MVG

Jeroen van Hulsteijn