PDA

View Full Version : Tweed waar te koop?



Dylan61
3 april 2004, 22:58
Weet iemand waar je het Tweed koopt waar de Fender versterkers mee bekleed zijn?

Dirtypool
3 april 2004, 23:27
Probeer FNS eens, in Renkum.
Link staat wel op mn homepage onder Gritty>linx> Marble.

Richard

nicoverduin
3 april 2004, 23:42
TAD (Duitsland) of bij Chris van CMWamps.

Nico

Dirk_Hendrik
5 april 2004, 16:28
Hmm,

Ik ga dit nog een keer zeggen:
FNS vraagt ongeveer 45 euro per meter voor z'n meuk.
http://www.tubeampparts.com vraagt 15 dollar voor hetzelfde. Met de huidige dollarkoers wordt eigen import dan wel heel aantrekkelijk

nicoverduin
5 april 2004, 18:03
Volgens mij is het 39 us$ voor 66" breed en 21 US$ voor 33". Tel daarbij de porto (gauw 20 US$), dan is het verschil niet wezenlijk groter. Ik geef toe dat de FNS kosten ex. verzendkosten zijn.

33" is te kort omdat je ook de achterkanten moet bekleden. Dus wordt het 39 US$ + 20 US$ porto + geduld. Volgens mij maakt het niet zoveel uit.

Nico

Al
5 april 2004, 18:25
Volgens mij is het 39 us$ voor 66" breed en 21 US$ voor 33". Tel daarbij de porto (gauw 20 US$), dan is het verschil niet wezenlijk groter. Ik geef toe dat de FNS kosten ex. verzendkosten zijn.

33" is te kort omdat je ook de achterkanten moet bekleden. Dus wordt het 39 US$ + 20 US$ porto + geduld. Volgens mij maakt het niet zoveel uit.

Nico

Erik vd Haar zou wel eens goedkoper kunnen zijn.

haar.guitars@kabelfoon.nl


Al

Dirk_Hendrik
6 april 2004, 14:43
Ik zat te denken aan Tolex. Daar kwam ik dat absurde prijsverchil tegen.

Bij Tweed zit FNS ook nog steeds op 64 euro (78++ dollar dus). Zelfs met shipping nog winst te halen.

Mr.Jay
6 april 2004, 21:30
Ik zat te denken aan Tolex. Daar kwam ik dat absurde prijsverchil tegen.

Bij Tweed zit FNS ook nog steeds op 64 euro (78++ dollar dus). Zelfs met shipping nog winst te halen.

Lekker Hollands

JaY

nicoverduin
6 april 2004, 23:05
gewoon laten gaan.
Nico

Dirk_Hendrik
7 april 2004, 14:23
sorry hoor.....
met andere woorden "zijk niet en gooi je portemonee maar leeg??"

Lucluc
8 april 2004, 18:17
Bij bestellen in de VS kan het wel eens een maand of twee duren voor je je spul hebt. Reken daar ook op.

Ik sluit me aan bij Al. vd Haar heeft veel spul goedkoper dan FNS en hij wil nog wel eens zijn prijzen inclusief verzenden rekenen. Ik geloof dat FNS die Jensen C12N speakers voor 120 euro pst verkoopt en vd Haar voor 69 euro pst. Misschien kan ik eens een leuk baantje in de reclame branche vinden?

JL

Lucluc
8 april 2004, 18:17
Bij bestellen in de VS kan het wel eens een maand of twee duren voor je je spul hebt. Reken daar ook op.

Ik sluit me aan bij Al. vd Haar heeft veel spul goedkoper dan FNS en hij wil nog wel eens zijn prijzen inclusief verzenden rekenen. Ik geloof dat FNS die Jensen C12N speakers voor 120 euro pst verkoopt en vd Haar voor 69 euro pst. Misschien kan ik eens een leuk baantje in de reclame branche vinden?

JL

Robbert
8 april 2004, 21:00
Bij bestellen in de VS kan het wel eens een maand of twee duren voor je je spul hebt. Reken daar ook op.


Vier maanden terug had ik gezegd dat je een beetje aan het overdrijven was.

Maar mijn Keeley pedaal is van 10 february tot precies 10 maart onderweg geweest, en de andere is op 5 maart verzonden (en nog niet binnen).

En wel de volle mep betalen voor verzendkosten. Kan hij ook niks aan doen, maar dankzij die -insert dirty language- terroristjes is de verzendtijd meer dan verdubbelt!

Grr!

Mr.Jay
8 april 2004, 21:31
sorry hoor.....
met andere woorden "zijk niet en gooi je portemonee maar leeg??"

precies > over hoeveel Euricent hebben we het hier over, tjesus.....gun een winkel in eigen land toch ook eens wat. Het is voor velen al moeilijk genoeg om een bestaan in stand te houden hiero.
En als er wat MIS is met een USA bestelling, dán kun je pas lachen, terwijl je hier meestal gewoon probleemloos terug kunt naar de winkel.

JaY

nicoverduin
8 april 2004, 21:48
Zoals ik al eerder zei....gewoon laten gaan. Het gras is altijd groener bij de buren.

Zoals Robbert al aangaf, dat hij 4 maanden moest wachten op een reparatie. Dit is herkenbaar. Ik heb vele bestellingen gedaan (en soms nog) in de VS.

De wachttijden zijn volledig onvoorspelbaar. Of je moet gebruik willen maken van bijv. de UPS'en van deze tijd. Maar dan ben je zeker duurder uit.

Desondanks is het wel kostelijk om te zien hoe wij Nederlanders elkander kunnen irriteren over ..... 15 euro?

Ik stel voor dat iemand gewoon lekker in de VS gaat bestellen. Maar dan wel de uitslag rapporteren op het Forum. Want anders hebben wij geen leedvermaak meer.!!!

NIco