PDA

View Full Version : JCM800 en UV7 te koop !!!!!



sicko-s
22 maart 2002, 16:03
te koop wegens overcompleet:Marshall JCM800 Combo,net gereviseerd(nieuwe eindbuizen,potmeters vervangen,etc.)incl.footswitch,los 450 euro
en een Ibanez UV7 White 7snaar,Lo-Pro Edge Tremolo,lakbeschadigd,technisch geheel in orde,zonder koffer,los 500 euro,
en een Diditech Whammy 2 effectpedaal,los 240 euro,
in een koop voor 1000 euro of los voor aangegeven prijs.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sicko-s op 2002-03-23 09:39 ]</font>

ekkerman
25 maart 2002, 19:51
heeft altijd binnen gestaan en is alleen maar gebruikt om boodschappen mee te doen.....!!

sicko-s
25 maart 2002, 19:54
en wat bedoel je daar mee?niet geinteresseerd?niet reageren......groetuh

Ic3gl0vE
25 maart 2002, 21:35
Op 2002-03-25 19:51, schreef ekkerman:
heeft altijd binnen gestaan en is alleen maar gebruikt om boodschappen mee te doen.....!!


sorry hoor maar waar slaat dat nou op...
iemand probeert gewoon z'n gitaar + versterker te verkopen

sash
25 maart 2002, 21:53
Volgens mij heb je hier speciale advertentie sites voor...

ekkerman
26 maart 2002, 08:25
sorry hoor was een beetje melig snu weer over ...

sicko-s
26 maart 2002, 08:29
eindelijk koffie gehad?dan nu verder met de orde van de dag....wie heeft interesse of doet me een redelijk bod?

EmgMaster
26 maart 2002, 15:11
Zet die advertentie maar lekker op een advertentiesite.

Sandman
26 maart 2002, 15:44
Of anders in de rubriek 'Aangeboden'...JA

gangsta
26 maart 2002, 15:46
Op 2002-03-25 19:54, schreef sicko-s:
en wat bedoel je daar mee?niet geinteresseerd?niet reageren......groetuh

verkeerde site/rubriek dus opdonduruh...

sicko-s
26 maart 2002, 15:51
dank u voor het advies:precieze URL graag,dan verdoen we allemaal onze tijd niet.......groeten

ekkerman
27 maart 2002, 08:46
SLOTJE ????

lars
27 maart 2002, 14:15
niet voordat ik de nieuwe marktplaats vervanger even heb geplugged

mensen kom naar

http://www.marktcentrum.nl/

ze hebben gewoon de layout van marktplaats gekopieerd alleen is het gratis (en de kleur is anders)

dus zoals ze in die 0900 reclames zo effecteif doen :
http://www.marktcentrum.nl/

http://www.marktcentrum.nl/ !!!!
http://www.marktcentrum.nl/ !!!!!
http://www.marktcentrum.nl/ !!!!!!
http://www.marktcentrum.nl/ !!!!!!!

(hey et schijnt echt te werken)

P
27 maart 2002, 14:58
IS 't een bass of een gewone versterker. Hoe oud is ie

P

sicko-s
27 maart 2002, 16:37
tis een gitaarversterker,2x12",volledig buizen,redelijk vaak gebruikt,maar piekfijn in orde.alle technische onderdelen zijn sinds bouw in 1987 minstens een keer vervangen voor originele onderdelen.Oh,enne....als je m goed afstelt gaat ie van stevie ray tot panthera,met alles wat daar tussenin zou kunnen zitten.
groeten,peter

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sicko-s op 2002-03-27 16:40 ]</font>

ekkerman
28 maart 2002, 19:24
toch heeft ie altijd binnen gestaan , toch ????

sash
28 maart 2002, 19:50
Nee hij had een keer in een optreden op Pinkpop en eentje in Woodstock, dus ze zijn wel is buiten geweest. En oh ja, vanaf de gitaarwinkel naar z'n huis.

Mitch
28 maart 2002, 19:54
Hè jongens, niet zo flauw doen hoor. Is jullie niet bekend dat naast de positie t.o.v. de rest van het land ook het gevoel voor humor in Limburg erg laag is ?

Beetje terughoudend reageren graag; jullie zouden onze verdwaalde adverteerder eens kunnen kwetsen !

Mitch
28 maart 2002, 20:23
Het is gelukt hoor !

Hij staat op MarktCentrum.nl !!!!!

sicko-s
28 maart 2002, 20:37
bedankt voor het voor jullie niet-limburgers zo typerend gebrek aan gastvrijheid....allemaal een fijne snaarbreuk gewenst.groeten

Mitch
28 maart 2002, 22:11
Over dat gebrek aan humor was niets gelogen, dat blijkt maar weer.
En niet om het één of ander: twee jaar terug in Limburg een cursus gevolgd, waar ca. 50 % Limburgs was en de rest uit alle windstreken van NL. Drie keer raden wie er als eerste een stug 'clubje' vormden.
En of je nou uit Rotterdam of Enkhuizen kwam: dat heette "boven de rivieren". Hoezo éénkennig.
Maar goed, dit onderwerp kan onderhand beter naar diversen verhuizen:)

sicko-s
28 maart 2002, 22:33
het is jammer dat de site die me door Jan Knooren werd aangeraden niet zo vriendelijk is tegen nieuwelingen:ook ben ik "boven de rivieren"ook voor duitser versleten,en daar wordt je ook niet vrolijk van.wedden dat we het face to face wel met elkaar zouden kunnen vinden?misschien een idee voor een nieuwe topic:maakt het iets uit waar je vandaan komt?
tochnogvriendelijke groeten(maar wel een snaarbreuk)

sash
28 maart 2002, 23:26
Inderdaad, we zijn altijd erg melig tegen elkaar op deze manier. Dit was voor jou misschien ff wennen... Hierbij mijn excuus en de rest moet maar kijken wat ze doen. Succes verder!

sicko-s
28 maart 2002, 23:41
ok thanx,het zelfde(bijdeweg:m`n gear is waarschijnlijk verkocht).

ekkerman
29 maart 2002, 08:49
heb je die handel verkocht omdat je van plan was een nieuwe set up aan te schaffen en zoja wat dan ?
enne....zie die meligheid die hier volgens mij met de nakende lente nog erger is dan normaal maar als een
welkoms "ontgroening "net als we in het leger pleegde te ondergaan.
maar gefeliciflapstaart dat je het w s l hebt verkocht !!!

El Drecko
29 maart 2002, 09:36
maar gefeliciflapstaart dat je het w s l hebt verkocht !!!


Is nie zo raar...weet je wat een Universe nieuw kost? Als ik dit op tijd had gelezen was-ie die sowieso kwijt geweest.

sicko-s
29 maart 2002, 13:11
neuh,ik had al wat beters:Knooren Custom Strat(tijgerstreep,blanke lak)en mesa boogie stack,en een 1971 creamwhite Fender met een princeton,
en een ouwe zwarte jem met een carvin halfstack.
vai-freak?yep.......

Mitch
29 maart 2002, 14:16
Even nog, hoor, over het warme onthaal.
Je eerste drie reacties moet je misschien nog eens even teruglezen:
"geen interesse, niet reageren"
"eindelijk koffie gehad? dan kunnen we door..."
"precieze URL graag, dan verdoen we allemaal onze tijd niet"

Komt niet agressief over hoor en trouwens: je kreeg de reacties omdat het geen advertentie-site is, maar een discussie-site.
Had je even rondgekeken dan had je daar ook zelf achter kunnen komen.

Nou hou ik er over op....

sicko-s
29 maart 2002, 15:29
beste paul:
als ik "stug"in mijn reacties overkwam,mijn excuses,maar lees je dan wel het hele bericht?
1:eindigt met "groeten".
2:"...koffie gehad" is gericht op het vroege tijdstip(en niet als misselijke grap)
3:ik had uiteindelijk ook door dat ik niet op de goede plek aan het adverteren was,en wilde dus niet jouw en mijn tijd verdoen met het kibbelen daarover.
en:de bondigheid van mijn berichten komt door mijn gebrek aan tijd,niet door gebrek aan fatsoen.ik hoop dat we het hierbij opgelost hebben.
en nou hou ik er ook over op.....
groeten,peter

sicko-s
29 maart 2002, 15:33
hee El Drecko:
hij is nog niet weg,dus je kunt nog actie ondernemen mocht je dat willen.maar dan wel snel aub,want woensdag komt de eerste kijken.......
groeten,peter

ekkerman
29 maart 2002, 21:17
oei , te vroeg gejuigt ?

sicko-s
29 maart 2002, 21:53
o,come on ekkie:)het is goed weer,de snaarprijzen staan laag,en de versterkers hard.is het leven niet mooi?ook op een forum?
je mag best een bod doen hoor,ook een leuke topic:wat kost een.....
geintje.....
greetz,peter(aanstekelijk die meligheid!)

ekkerman
30 maart 2002, 14:45
welnee ik hen zelf een mesa boogie mark 4 en das geen slecht amp bakkie combootje hoor !!verder treed ik op met m'n gt5 direct in de powermate 1000 ( bruiloften en partijen ! ) en dan heb ik nog een hohner een oud transistor combootje die ik heb uitgebreidt met twee piezo tweeters om mijn piezo brug uit te versterken .
dus ik heb spullen zat.

sicko-s
30 maart 2002, 20:26
ok joh:dan zul je de nieuwe prospectus ook wel al hebben ingebouwt he?nou ja,van goed spul ga je niet noodzakelijk beter spelen,maar het verhoogd het plezier wel!
en terwijl jij zit te geinen op het net,heb ik zo weer een repetitie.......voor de lol;)
garoetah,peter

sicko-s
30 maart 2002, 20:29
wat is trouwens een Catalist?echt,gewoon uit nieuwsgierigheid........

Ic3gl0vE
30 maart 2002, 20:30
Op 2002-03-30 20:29, schreef sicko-s:
wat is trouwens een Catalist?echt,gewoon uit nieuwsgierigheid........


een Catalyst is een gitaar =)
als we Ekkerman moeten geloven zijn het de beste gitaren ooit

sicko-s
30 maart 2002, 20:34
o,ja?wie bouwt ze?en is het iets ?

Ic3gl0vE
30 maart 2002, 20:35
http://www.catalyst.nl/home.htm

leef je uit :smile:

sicko-s
30 maart 2002, 20:39
oh,plastic.......

Supermarco
30 maart 2002, 20:42
Op 2002-03-29 08:49, schreef ekkerman:
heb je die handel verkocht omdat je van plan was een nieuwe set up aan te schaffen en zoja wat dan ?
enne....zie die meligheid die hier volgens mij met de nakende lente nog erger is dan normaal maar als een
welkoms "ontgroening "net als we in het leger pleegde te ondergaan.
maar gefeliciflapstaart dat je het w s l hebt verkocht !!!


Waarom ben ik dan nooit ontgroend? Ben met open armen ontvangen hiero!!!
Marc

sicko-s
30 maart 2002, 22:37
ach ja,marc:wrong place,wrong time denk ik(voor mij)maar gelukkig ben ik niet alleen maar in de maling genomen hier......
en over die Catalyst:geintje:ik meen me te herinneren dat n jaar of 10 geleden er een gitaar met de naam Maxxas,iets via ibanez ontwikkeld op de markt kwam....best cool
guroetuh,peter

ekkerman
31 maart 2002, 12:56
Waarom ben ik dan nooit ontgroend? Ben met open armen ontvangen hiero!!!
marc
[/quote]

verschil moet er zijn en uitzonderingen bevestigen de regel marc !!

ekkerman
31 maart 2002, 13:00
Op 2002-03-30 20:39, schreef sicko-s:
oh,plastic.......

nee, tís geen plastic maar een materiaal die zowel de gibson en de fender klank kleur benadert/c q voorbijstreeft ( zeker de gibson qua strakheid ) en meer... het is de meest veelzijdige sustainrijke en soepel spelende gitaar die ik ooit heb vast gehouden en ik heb er inmiddels al een paar vast gehouden want ik ben al HEEEEEEEEEEL oud !!

sicko-s
31 maart 2002, 14:34
nou,aan je repertoir te zien speel je inderdaad al heeeeel lang,en dat is tegek,maar dan zou ik verwachten dat je wat milder zou zijn tegenover een newbie op jullie forum:maar ja.....
bijde weg:niet om je te pesten,maat op jullie site "ekkerman en bes"staat de discografielijst nogal scheef.verder:mucho kudos over jullie repertoir.
ik ben nog niet zo heeeeel oud,maar wel in een andere richting qua muzikale voorkeur.
guroetuh,peter

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sicko-s op 2002-03-31 14:35 ]</font>

ekkerman
1 april 2002, 12:26
nou sicko-s "it's all in good clean fun ",hoor er zit geen greintje kwade opzet en of bedoeling bij.
ik verwelkom ieder op dit forum zoals ze dat bijmij ook deden en iedereen die een bijdrage heeft ; ik ben er per definitie blij mee .
heb ik tenminste in die kleine betekenisloze uurtjes even iets te doen en ik vind het ook leuk dat je sommige mensen een beetje "leert kennen "voor zover dat mogelijk is dan tenminste maar nogmaals tis allemaal maar gein hoor.....

sicko-s
1 april 2002, 12:48
van mij ook joh:gewoon een beetje ouwehoeren,toch?maar ik neem aan dat je niet alleen maar die persoon bent die via een forum gaat lopen zieken over het onbedoeld incorrect gebruik van dat zelfde forum.in het dagelijkse leven zul je een ok gozer zijn neem ik aan....oh,en echt niet om te zeiken,maar die discografielijst staat echt scheef...uit collegialiteit,niet als kritiek.
en "ontgroenen" is voor mensen die het nodig hebben om anderen te treiteren om zich zelf beter te voelen,en dat zegt meer over de treiteraar dan de getreiterde...volwassenen hebben dit niet nodig,toch?
groetuh,peter
ps:amp is weg(gefeliciteerd,fons!)de gitaar is er nog.....interesse?

El Drecko
2 april 2002, 08:19
ps:amp is weg(gefeliciteerd,fons!)de gitaar is er nog.....interesse?


Hey, ik mag eerst nog! :wink: Ik moet er al zo'n takke-eind voor rijden....

sicko-s
2 april 2002, 09:30
ok:willen de menen die interesse hebben in de UV7 me bellen op het onderstaande nummer?mijn pc is namelijk offline.en aangezien het laagste bod 500 euro is zou ik zeggen:biedt er iemand meer?laat horen dan!
peter erik,0654676335
groeten....

ekkerman
8 april 2002, 12:27
ik heb net nog even gekeken maar ik denk dat je lens scheef zit sicko's want de discografie lijst staat gewoon recht hoor..
en trouwens mijn eerste reply op jouw topic ; te koop etc etc deed ik omdat er na een paar dagen meen ik nog steeds niet was gereageert dus was mijn ; ik denk het niet reply best comisch en op zijn plaats maar zeker niet om te pesten ofzo en jij blies meteen zo hoog van de toren vandaar ...
en ik heb nog even in mijn eigen circuit rondgevraagt en wat bleek ? ik was toch echt geen zeikerd dus moet het aan jouw liggen hoor .

sicko-s
8 april 2002, 14:05
o.k. ek,als je zo graag "gelijk" wil hebben:van mij mag het,maar lees gewoon eens m`n berichten na,dan valt je misschien op dat ik niet uit ben op een zinloze discussie aangaande allerlei onvriendelijkheden jegens andere gebruikers van dit forum,maar gewoon om mijn overtollige gitaren en versterkers te verkopen aan mensen die het waarderen.als ik je beledigd heb of zo dan bij deze nogmaals mijn excuses,en veel succes.
Trouwens even in het algemeen:dit topic kan eigenlijk wel gesloten worden,want de amp en de gitaar zijn verkocht:nu alleen nog de Digitech Whammy 2,voor 200 euro dit keer......bedankt voor het gebruik mogen maken van dit forum,en keep on rockin`!
groeten,peter