PDA

View Full Version : Fender Classic Series



Valvestate
24 augustus 2001, 01:15
Ik speel nu al enkele jaren elek. gitaar. Ik heb een Fender Squier Strat. Die speelt best wel goed maar na al die jaartjes wil je wel wat meer. Nu weet ik wel dat Fender USA grote klasse is maar rekening houdend met mijn budget is mijn oog gevallen op een 70s re-issue classic strat (en die worden gemaakt in Mexico). Heeft er iemand ervaring met zo'n gitaar? zo ja, graag een reactie. Ook andere tips zijn altijd welkom!

taylor
24 augustus 2001, 13:26
je zegt je oog is er op gevallen.

als je en nieuwe wilt zul je gewoon moeten proberen heel wat ook vershillende merken daarna maak je en keus.

ik zou zeker niet afgaan op wat je oog wil,niet dat die mex strat verkeerd is ofzo maar in het algemeen.

MissAlexa
25 augustus 2001, 15:59
Over het algemeen van hele goede kwaliteit en hebben een hele redelijke prijs kwaliteit verhouding. Waarom wil je eigenlijk een '70 model?
(Worden tegenwoordig trouwens in Ensenada in Baja California gemaakt

B_FORCE
25 augustus 2001, 16:06
er zijn ook andere merken (strat) gitaren die zijn minstens zo goed als fender, of beter. Het is NIE dat fender de beste is, het heeft alleen een naam. En er speelden goede artiesten op (wat soms ook maar de vraag was of ze dat ook echt deden , of alleen op podium.Je weet wel, fender zecht, hiet heb je een mooie gitaar met wat poen en dan mag je daar mee opdreden)

MissAlexa
25 augustus 2001, 17:20
G&L is een aanrader

taylor
25 augustus 2001, 17:28
Op 2001-08-25 14:59, schreef MissAlexa:
(Worden tegenwoordig trouwens in Ensenada in Baja California gemaakt

klopt maar worden in mexico geassembleerd

Ibanez
26 augustus 2001, 13:34
Op 2001-08-25 15:06, schreef B_FORCE: