PDA

View Full Version : Godin (iemand die het kent?)



TaylorBaby
22 maart 2002, 12:55
laatst gezien, iemand die erop speelde
Jaybeez geloof ik.. duur merk? Godin??

fakruis
22 maart 2002, 13:21
Is een Canadees merk, maakt ook akoestische gitaren onder de merknaam, Seagull en Simon&Patrick. Goede prijs/kwaliteit.

http://www.godinguitars.com/

Dirk_Hendrik
22 maart 2002, 14:20
Heb Robert Godin een paar jaar terug ontmoet op een Music en Harmony. Aardige gast. Weet erg veel van mooi hout.

dirkw83
22 maart 2002, 20:38
Godin..heb er in de bieb vanmiddag heel wat goeds over gelezen. Héél wat goeds. Dus eh, als je daarmee een leuke koop kunt versieren; doen!

John P
25 april 2002, 23:34
Goede gitaren, met een aparte constructie ( klankstaafjes van metaal onder het bovenblad bij een bepaalde serie). Geen doorsnee gitaar dus. Ik heb weleens gehoord, dat er bij Godin 'maandagmorgen' gitaren in de productie te vinden zijn. Wel uikijken, dus. Maar dat is altijd een goed advies.

John P
25 april 2002, 23:35
Goede gitaren, met een aparte constructie ( klankstaafjes van metaal onder het bovenblad bij een bepaalde serie). Geen doorsnee gitaar dus. Ik heb weleens gehoord, dat er bij Godin 'maandagmorgen' gitaren in de productie te vinden zijn. Wel uikijken, dus. Maar dat is altijd een goed advies.

Leen Kap
25 april 2002, 23:39
Robert Godin is ook de vader van de vermaarde Seagull gitaren.

Dirk_Hendrik
27 april 2002, 16:51
Evenals de vader van Simon & Patrick gitaren

Wbremer
30 mei 2002, 19:28
Ik heb een Godin Artisan ST Limited edition. Dijk van een gitaar. Kan dus de goede dingen alleen maar onderstrepen. Had, voor ik deze kocht, van alles in mijn handen gehad. Fender (Brrrrrr), Yamaha (Mwahhhh), Epiphone (Lekker gitaren), Ibanez (Alleen de duurdere) Toen kreeg ik deze in handen..... 2 x coil 1 x Humbucker. Gitaar is voorzien van een Coil splitter en Lock-nuts. Geluid is magnifiek. Dus: als je er een op de kop kan tikken... Doen! Vorig nieuw jaar gekocht voor 1499,- guldens. Staat nu te koop bij Kees Dee voor ik geloof 2600,- guldens........ Tweedehands dus! Goede koop gedaan???!! Dacht zelf van wel.....