PDA

View Full Version : Uitslag van de wedstrijd???--->Juryleden!!!



daron_kurt
1 april 2004, 17:28
Wanneer komt die uitslag eigenlijk, want ik neem aan dat de jury wat tijd krijgt om zich te beraden, maar wanneer krijgen wij die uitslag te horen dan? Weet iemand (van de jury) dat misschien? Ik heb ook nog niets op de site zelf zien staan...

Wilson
2 april 2004, 19:18
Ik schijn in de jury te zitten, maar ik heb sinds ik te horen heb gekregen via het forum dat ik jurylid mocht zijn nooit meer iets gehoord van gitaarnet ofzo. Ik wist niet eens dat de wedstrijd afliep. Ik heb dus ook geen idee wat er gaat gebeuren.

Anders Destium
2 april 2004, 19:32
Ik heb ook geen idee, misschien moet de jury onderling wat regels opstellen...

Ik hoop dat alle juryleden dit topic lezen, dat overlegt wat makkelijker!

Soulflyhigh
3 april 2004, 13:23
Ik schijn in de jury te zitten, maar ik heb sinds ik te horen heb gekregen via het forum dat ik jurylid mocht zijn nooit meer iets gehoord van gitaarnet ofzo. Ik wist niet eens dat de wedstrijd afliep. Ik heb dus ook geen idee wat er gaat gebeuren.
zelfde geldt voor mij

lupoloco
3 april 2004, 16:39
ook niets ontvangen :-(

Mitch
3 april 2004, 18:48
GELOOFT HIER EIGENLIJK NOG IEMAND IN DE WEDSTRIJD ?
:evil:

roppie
3 april 2004, 19:03
volgens mij is gitaarnet het hele spektakel gewoon vergeten :roll:

sash
3 april 2004, 19:24
GELOOFT HIER EIGENLIJK NOG IEMAND IN DE WEDSTRIJD ?
:evil:

Ik niet iig. Van uitstel komt afstel.

Blijkbaar ook in dit geval.

dodoweirdo
3 april 2004, 19:56
Ik denk niet dat ze de wedstrijd vergeten zijn want op de site staat: DE EINDDATUM IS VERSTREKEN - ALLEEN INZENDINGEN VOOR 31 MAART INGESTUURD DINGEN MEE NAAR DE PRIJZEN

SiNiSTRaL
3 april 2004, 20:44
ach, laten we gewoon niet eromheen draaien: laat mij winnen, ik ben toch al zo bescheiden geweest niets in te zenden om jullie klootjesvolk ook een kans te gunnen (boy, ik klink nu als anders destium :P ) dus laat mij maar gewoon winnen....)
al is t maar uit medelijden...

daron_kurt
4 april 2004, 14:25
al is t maar uit medelijden...

ach, dat vind ik dan nog best een goede reden :wink:

nirvana
6 april 2004, 11:27
ik ben het wachten zat, komt er gvd nog iets van

Vexx
6 april 2004, 11:30
ik ben het wachten zat, komt er gvd nog iets van

Relax dude, geef die gasten effe wat tijd om de ontwerpen te beoordelen.. het zijn ook vrijwilligers hoor.. Ik vind het sowieso al goed dat ze hun tijd willen steken in iets als dit.

telecastermaster
6 april 2004, 15:54
Hoe wordt je trouwens jurylid? Dat wil ik ook wel!

Dirk_Hendrik
6 april 2004, 16:47
ik ben het wachten zat, komt er gvd nog iets van

Relax dude, geef die gasten effe wat tijd om de ontwerpen te beoordelen.. het zijn ook vrijwilligers hoor.. Ik vind het sowieso al goed dat ze hun tijd willen steken in iets als dit.

dus effe niet .
De uitslag van die wedstrijd is al een paar maanden verschoven doordat het forum zo op z'n gat lag. Mag es tijd worden.

Anders Destium
6 april 2004, 17:50
Als dit de houding is van de mensen die meedoen aan de wedstrijd kan de uitslag nog wel een tijdje duren... Er is bijvoorbeeld nog niet eens bekend hoe de ontwerpen worden beoordeeld (of iedereen 5 ontwerpen kiest, of dat er bijvoorbeeld met ranglijsten per jurylid wordt gewerkt).

Ik ben al bezig met het bekijken en beoordelen van ontwerpen, maar zolang gitaarnet niet duidelijk maakt hoe de jury te werk moet gaan schiet het inderdaad niet op :-?

Mitch
6 april 2004, 18:49
Het gros van de ontwerpen staat ook al mááááááándenlang op de server. Men heeft dus uitgebreid de tijd kunnen nemen om een voorselectie te maken. Het was een geweldig initiatief, maar de uitwerking is minder helaas.

DK2
6 april 2004, 19:25
Vergeet niet dat er ook een vakjury is, bestaande uit echte gitaarbouwers. Die lui moeten ook maar tijd hebben om bij elkaar te kruipen en al die ontwerpen te bekijken (en alle kisekae-inzendingen en bestaande gitaren eruit te vissen en te diskwalificeren :evil: ).

Ik ben het eens met de stelling dat gitaarnet qua organisatie erg weinig energie in de ontwerpwedstrijd steekt. Dat stuk van de site is een ondergeschoven kindje...niemand bemoeit zich met het forum daar, iedereen kan posten wat hij wil, foutieve inzendingen worden niet verwijderd of bewerkt, dubbele inzendingen al evenmin. Hopeloos...terwijl het zo'n mooi initiatief is! Toen zich sponsors aanmeldden voor de wedstrijd was er even een opleving, de site werd uitgebreid, het niveau van de inzendingen werd hoger in veel gevallen, maar al snel bloedde het weer dood en kreeg de wedstrijd van gitaarnet geen aandacht meer...zonde! Er kunnen zelfs nog altijd inzendingen geplaatst worden! SLEEEEECHT!

De gehele jury zou eigenlijk compleet bij elkaar moeten kruipen om eens uitgebreid oordelen te gaan vellen over de vele inzendingen. Want op deze manier gebeurt er nog steeds niks!

Luca P
6 april 2004, 20:04
O ja, sorry jongens ik heb gewonnen!
Ik kon kiezen tussen de Stratocaster van Buddy Holly of de Strat van Hendrix!!
Of een kaartje voor de Stray Cats.
Ik heb de laatste gekozen! :razz:

niels_r
6 april 2004, 22:54
Zou op zich wel handig zijn als ze van Gitaarnet hier even op zouden reageren..

Kan niet iemand van de jury een mailtje sturen of iets dergelijks? Ik heb namelijk niet echt het idee dat ze hier nog op het forum lezen/aandacht besteden aan het forum.

Jammer :(

niels_r
6 april 2004, 22:55
Zou op zich wel handig zijn als ze van Gitaarnet hier even op zouden reageren..

Kan niet iemand van de jury een mailtje sturen of iets dergelijks? Ik heb namelijk niet echt het idee dat ze hier nog op het forum lezen/aandacht besteden aan het forum.

Jammer :(

niels_r
6 april 2004, 22:56
Zou op zich wel handig zijn als ze van Gitaarnet hier even op zouden reageren..

Kan niet iemand van de jury een mailtje sturen of iets dergelijks? Ik heb namelijk niet echt het idee dat ze hier nog op het forum lezen/aandacht besteden aan het forum.

Jammer :(

dodoweirdo
7 april 2004, 11:49
Ik denk niet dat ze de wedstrijd vergeten zijn want op de site staat: DE EINDDATUM IS VERSTREKEN - ALLEEN INZENDINGEN VOOR 31 MAART INGESTUURD DINGEN MEE NAAR DE PRIJZEN

Wat nu wel in mijn nadeel werkt aangezien ik nog een ontwerp heb gepost. :-(

nirvana
12 april 2004, 15:52
nog steeds geen nieuws :-(

lupoloco
12 april 2004, 16:48
nope, nog niets gehoord

Swan
13 april 2004, 12:06
t zou fijn zijn als ze ff duidelijk zouden maken of er al wordt gejureerd oid...