PDA

View Full Version : Strat op E-bay, erg goedkoop?



Harry
1 april 2004, 11:13
ik ben niet zo op de hoogte van prijzen, maar deze Strat moet 300 euro kosten. Is dat niet erg weinig?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3715025513&category=10171

birt
1 april 2004, 11:19
nog een dag en de minimumprijs is nog niet gehaald

dit zou intressant geweest zijn als er 30 euro stond :D

Vexx
1 april 2004, 11:27
@Harry: Als je interesse hebt, zou ik hem gewoon in de gaten houden... misschien heb je mazzel, maar zoals birt al zei duurt het einde van de veiling nog een dag, en ik heb al vaak gezien dat het op die laatste dag opeens wel heel erg hard gaat. Het zou zomaar kunnen dat de prijs nog een paar honderd euro stijgt.

Quink
1 april 2004, 11:32
[quote="Harry"]ik ben niet zo op de hoogte van prijzen, maar deze Strat moet 300 euro kosten. Is dat niet erg weinig?

301 euro of zo is de minimumprijs. Ik neem aan dat de verkoper op meer hoopt. De "koop nu" prijs is immers 555. Maar als er niemand verder biedt kun je inderdaad mazzel hebben.
Het is volgens mij wel een mexicaan, geen USA strat (maar dit had je misschien ook al gezien).

Harry
1 april 2004, 12:17
nee, had ik niet gezien. :)
maar ik heb er ook niet zo veel verstand van, en ik dacht aan de prijzen die hier af en toe orden genoemd, en dan leek het nogal goedkoop.

En zelf mag ik 'm niet kopen van mijn boekhouder. :wink:

Quink
1 april 2004, 12:34
nee, had ik niet gezien. :)
maar ik heb er ook niet zo veel verstand van, en ik dacht aan de prijzen die hier af en toe orden genoemd, en dan leek het nogal goedkoop.

En zelf mag ik 'm niet kopen van mijn boekhouder. :wink:


300-350 zou inderdaad behoorlijk goedkoop zijn. Heb je er geen verkeerde gitaar aan. Alleen die kleur ben ik niet zo zeker van.

Enne, zo'n boekhouder heb ik ook, thuis. http://smile.smilies.nl/388.gif


:D

savecracker85
1 april 2004, 13:08
zoal hierboven al werd gezegd...meestal wordt er op het laatst pas serieus geboden...zelfs in de laatste paar minuten/seconden zie je vaak het bedrag nog enorm omhoog schieten

iam
1 april 2004, 18:43
tis een mexicaan en dan is 350 toch een normale prijs?

bat
1 april 2004, 21:03
tis een mexicaan en dan is 350 toch een normale prijs?

yup, tweedehands mexicaan van 98 (ongeveer), serienummer is MN8nogwat...

sash
1 april 2004, 21:25
Hij is niet goedkoop. Zelfs de buy it now is te duur. Het is een mex classic, zelfde model wat ik nu te koop heb staan, alleen in een andere kleur.

Ik vraag er 400 voor en hij 550. Ook is de brug niet origineel, zitten hele rare zadels op.