PDA

View Full Version : Hughes and Kettner



Theije
1 april 2004, 02:04
Test

Theije
1 april 2004, 02:05
Ik vroeg me af wat jullie mening is over Hughes and Kettner? ik persoonlijk ben behoorlijk gecharmeerd van dit merk maar het is altijd verdacht stil rond deze duitse fabrikant opt forum vandaar deze post.
Meningen?

Swan
1 april 2004, 10:16
ik speel vaak in de oefenruimte over 1tje...en die maakt de bijnaam Ruis & Knetter volledig waar.

marc_o
1 april 2004, 10:28
Ze hebben nogal wat verschillende modellen natuurlijk.
Als je de Triamp MK2 zegt, zeg ik....prima bak, als je je Attax zegt, zeg ik....beetje jammer...
Dus welke modellen bedoel je?

Phyrexian
1 april 2004, 11:28
Die kerel van Rush, Alex Lifeson, speelt op één van die grote buizenbakken van H&K. De livesound of die DVD is mega so...

Bins
1 april 2004, 12:11
Ik heb een tour reverb top, en een 4x12 van H&K.
De top klinkt zeer ok (imo is het 1 van de beste in zijn prijsklasse), en die 4x12 is ook verassend goed, maar je moet wel van heel veel laag houden.

BLOK182
1 april 2004, 12:39
DIe Triamp km2 lijkt me een prachtig bakkie!! ZOwel qua looks als qua sound.

Jools
1 april 2004, 14:02
Ze hebben nogal wat verschillende modellen natuurlijk.
Als je de Triamp MK2 zegt, zeg ik....prima bak, als je je Attax zegt, zeg ik....beetje jammer...
Dus welke modellen bedoel je?

ok.... ik zeg

H&K Access preamp
H&K VS250 poweramp

:) ben benieuwd..

marc_o
2 april 2004, 10:54
Ze hebben nogal wat verschillende modellen natuurlijk.
Als je de Triamp MK2 zegt, zeg ik....prima bak, als je je Attax zegt, zeg ik....beetje jammer...
Dus welke modellen bedoel je?

ok.... ik zeg

H&K Access preamp
H&K VS250 poweramp

:) ben benieuwd..

Ik zeg....

Nooit bespeeld, maar hoor goede berichten

vinni
2 april 2004, 14:15
Heb de live DVD van Tina Turner....
De gitaristen van Tina spelen ook over een HK Triamp...volgens mij wel het eerst model. Klinkt zeker niet slecht maar ja....wat voor geluid zoek je? Gewoon een aantal proberen.

Lijstje:
HP Triamp MKII
Bogner Shiva
ENGL
Nieuwe Mesa modellen wellicht?? (Lonestar en Stilletto?)

Niet echt voor het zware werk maar volgens mij zoek je dat ook niet.

Groet,
Vinni

BLOK182
2 april 2004, 14:27
Hehe, ok, dat een Triamp niet voor het zware werk is gemaakt, is een redelijke misvatting. Heb hier een videoclipje van een of andere Duitser die keihard in het oefenhok staat te raggen, klinkt vet!

BLOK182
2 april 2004, 14:31
Hier kan de filmpjes checken http://www.ancientprophecy.de/images/proberaum_fotos/pages_proberaum_fotos/triamp_sound.htm

Jools
2 april 2004, 17:47
Ze hebben nogal wat verschillende modellen natuurlijk.
Als je de Triamp MK2 zegt, zeg ik....prima bak, als je je Attax zegt, zeg ik....beetje jammer...
Dus welke modellen bedoel je?

ok.... ik zeg

H&K Access preamp
H&K VS250 poweramp

:) ben benieuwd..

Ik zeg....

Nooit bespeeld, maar hoor goede berichten

hehe thx, ben erg benieuwd naar de Access

BartL
2 april 2004, 18:57
@BLOK: Klinkt idd vet dat ding :-D

BLOK182
2 april 2004, 19:00
Ja he? Ben erg benieuwd hoe ie klinkt met een H&K oversized 4x12 met v30's 8-)

BartL
2 april 2004, 19:03
:zz:






:-D

alhambra
3 april 2004, 16:05
Zoals je aan mijn onderschrift kan zien heb ik de access en een basforce versterker en ik wil niks anders meer, trouwens ik gebuik die basversterker gewoon als gitaar versterker en dat werkt meer dan geweldig vet stroperig laag en een heerlijke strakke heldere clean.
Heb die access 5 minuten geprobeerd en was verkocht inpakken en wegwezen. De basversterker is gewoon een goede versterker niet meer en niet minder heeft helaas niks geen eigen geluid/karakter. Maar voorlopig een prima ding en 300 watt transistor is voor thuis een beetje te :D.

Guinness
4 april 2004, 21:34
De H&K Puretone schijnt ook een hele goeie versterker te zijn. Ik heb hem zelf nog nooit gehoord, ben wel erg benieuwd. Heeft iemand deze al eens geprobeerd of in bezit.

Guinness
4 april 2004, 21:35
dubbel.... :roll:

BLOK182
4 april 2004, 21:44
Die Puretone is al eens besproken hiero, probeer de zoekfunctie eens, zal je vast wel wat vinden.