PDA

View Full Version : Mijn eerste electrische gitaar!



Ghostdancer
31 maart 2004, 16:55
Een Epiphone Custom :-D

http://www.epiphone.com/default.asp?ProductID=47&CollectionID=6

Static-M
31 maart 2004, 16:56
Veel plezier ermee! Kan je al wat spelen of moet je nog gaan lessen oid?

Electrical Storm
31 maart 2004, 17:03
Mooi ding om mee te beginnen

Ghostdancer
31 maart 2004, 17:15
Ik heb nu ongeveer een half jaar les gehad, en kan al aardig wat spelen, maar moet nog wel veel leren hoor. Eén ding is zeke, het is een hele grote hobby van me geworden.

birt
31 maart 2004, 17:45
mooi zo! :)

BS
31 maart 2004, 17:46
Doet me weer denken aan mijn eerste elec gitaar was een hele goedkope ibi :-D Mooi ding hoor om mee te starten veel speel plezier gewenst!.

Rest natuurlijk de vraag waar je het ding inplugged ? :wink:

Vexx
31 maart 2004, 18:09
@Ghostdancer: Gefeliciteerd, das zo ongeveer de beste Epiphone die je kan krijgen (de Elitists buiten beschouwing gelaten).

Qua begingear had ik het vrij goed voor elkaar: Fender American Stratocaster, en een Peavey buizenbak. Om de een of andere reden (het zal wel GAS zijn geweest 8-) ) heb ik na een half jaar er een Ibanez RG2550 bijgekocht.
Die Fender en die Peavey waren overigens van mijn vader. De Peavey heb inmiddels voor 100 euro overgenomen (echt geen geld voor een buizenamp) en de Fender hoeft hij volgens ook niet meer terug... Hij heeft nu zelf een American Tele, en een Gibson LP Custom.. mazzelaar.. :razz: Die laatse heeft hij destijds iets van ƒ1700,- voor betaald :o ... Hoezo vroeger was alles beter?? :-? Jammergenoeg leven we nu...

Pilitev
31 maart 2004, 18:20
Cool ding! Ziet er goed uit, heb ook nog overwogen om zo een te kopen alleen kon er ff geen vinden linkshandig dus heb ik een ibi rg 470 gedaan

kokteejl
31 maart 2004, 18:53
deja-vu!!!
Was men tweede gitaar maar ik bekeek het als men eerste...men stagg deugde gewoon niet :D
Zalige gitaar ééh? Heb je er al wat aan verandert?

Ghostdancer
31 maart 2004, 19:18
ja heerlijke gitaar om op te spelen, heb hem vandaag net gehaald, heb er nog niks aan veranderd. Ook tips voor een 2e gitaar?

ToTaL FaKe
31 maart 2004, 20:12
:???:

Je hebt hem net 1 dag en je kijkt nu al voor een nieuwe?? Damn... Heb je geld teveel ofzow?? :razz:

Wat voor amp heb je??

mzzl

Vexx
31 maart 2004, 20:19
:???:

Je hebt hem net 1 dag en je kijkt nu al voor een nieuwe?? Damn... Heb je geld teveel ofzow?? :razz:

Wat voor amp heb je??

mzzl

GAS noemen we dat... 8-)

THW
31 maart 2004, 20:23
ja het is idd een beetje idioot om nu al over een 2e gitaar te beginnen

ahum weer ff ontopic:
Proficiat mooi gitaartje, ik had niet zo geboft met mijn eerste elektrische gitaar: Ik had voor me verjaardag een Yamaha Pacifica 120SJ gekregen.
op zich niets mis mee behalve dat dat ding er niet uit ziet!
Maarja kheb nu een Gibson SG gekocht dus dat zit wel knor! :-D

Nogmaals een erug mooi gitaartje-> dit is de enige uitvoering van de LP die ik ook echt mooi vind

green_day
31 maart 2004, 20:36
gefeliciteerd met je gitaar! les pauls zijn en blijven geile gitaren. Maarre, om nu al over een tweede gitaar te beginnen.. had je denk ik beter 1 betere gitaar kunnen kopen ofnie :wink:
veel plezier met je bak!

Ghostdancer
31 maart 2004, 21:28
nee hoor, ik ben echt niet van plan om nu al een 2e gitaar te kopen, was ik maar zo rijk! maar tips voor de volgende zijn al welkom.

kokteejl
31 maart 2004, 21:33
maar waarom een volgende? Kwou een tijd geleden nog een maton kopen maar dat heb ik ook al uitgesteld :) alleen al naar men epi kijken...mmm...

SiNiSTRaL
31 maart 2004, 23:17
Doet me weer denken aan mijn eerste elec gitaar was een hele goedkope ibi

als deze je doet denken aan een goedkope ibi heb je nog nooit op deze gitaar gespeeld denk ik :D
en goedkope ibi's zijn helemaal slechte beginnersgitaren, kan je nog beter een squier std of affinity misschien zelfs kopen (en dat meen ik, budget ibi's zijn gewoon schandalig slecht)

Harry
1 april 2004, 10:46
gefeliciteerd, en veel plezier!!



(ik heb ook de Gibson-uitvoering trouwens)

bert k
1 april 2004, 11:43
Hey, gefeliciteerd met die Custom. Mooi! Ik heb er ook een, maar dan de Gibson uitvoering.
Tweede gitaar: ik zou zeker een gitaar ebij willen hebben met een heel ander geluid. Bijvoorbeeld een Fender. Stratocaster of Tele, allebei enkelspoels, mooi helder.

BS
1 april 2004, 12:19
@ Sinistral

zo bedoelde ik het ook niet lol die gast is blij en dat was ik ook toen ik mijn eerste gitaar kreeg daar dacht ik aan.

al ben ik nog steeds zo blij als een kind wanneer ik iets nieuws koop :-D

Ghostdancer
1 april 2004, 19:38
Bert K, bedankt voor de tips! Ik heb verder ook nog nooit eerder op een electrische gitaar gespeeld, dit is de eerste, dus heb ik verder geen ervaring met andere electrische gitaren. Mijn akoestische is een Samick, en speelt ook lekker.

majestic_nico
2 april 2004, 14:04
Je kan er een mooie witte custom naast zetten, vind ik persoonlijk altijd nog net een tikkie geiler. Maar die je nu hebt is ook een fraai exemplaartje hoor! :wink:

Punt
3 april 2004, 02:59
koop eerst een goede amp

Ghostdancer
3 april 2004, 11:24
OK Punt, zal ik doen!

soup
7 april 2004, 00:42
heb je nu al een versterker gekocht??
zo ja wat voor een dan?

soup
13 april 2004, 22:52
Al een versterker gekocht??