PDA

View Full Version : weber mass, waar kopen/bestellen, en hoeveel kost ie?



diengeman
31 maart 2004, 15:54
de weber mass schijnt veel beter te zijn dan de koch loadbox, maar er is niet makkelijk aan te komen. waar kan ik die kopen of bestellen?

PeArLjAm
31 maart 2004, 16:19
je kunt ze gewoon op webervst.com bestellen neem ik aan, dat is denk ik het goedkoopst. De prijzen in europa voor dat soort spul zijn enorm hoog. De dollar is nog steeds erg gunstig ook. Ik zit er ook aan te denken een MASS te kopen, voor 170 dollar lijkt dat me geen slechte deal. Maargoed ik weet ook verder geen dealers hier in NL waar je ze kan bezichtigen en kan proberen helaas. :-?

diengeman
31 maart 2004, 18:18
hoeveel zou de weber mass in euro's kosten inclusief alles (invoer, enz.)?

alhambra
31 maart 2004, 19:59
hoeveel zou de weber mass in euro's kosten inclusief alles (invoer, enz.)?

Wat dacht je van is kijken op de weber site en anders mailen enz enz.

Heb je internet doe er dan ook wat mee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mathe
31 maart 2004, 21:02
Ik heb al een tijdje een MASS en dat ding bevalt prima. Hij is traploos regelbaar en tast de toon minder aan dan een Marshall powerbrake. Als je de knop flink terugdraait wordt het geluid wel wat donkerder maar daar kun je de bright schakelaar voor gebruiken.
Ik betaalde meen ik 190$ voor een 100 Watt type met 8-16 Ohm impedantie schakelaar en bright schakelaar. Er kwam ongeveer 45$ bij voor verzenden.
De mensen bij Weber gaven een handelswaarde op van $40 voor het apparaat, waardoor hij zonder importheffing en BTW door de douane kwam. Daar had ik dus wel mazzel mee.

Er is een gebruiker van dit forum geweest (ik ben z'n naam vergeten) die volgens mij de MASS met een aantal andere attenuators heeft vergeleken. Volgens mij kwam de MASS er toen als beste uit.

Marc

PeArLjAm
31 maart 2004, 21:54
De mensen bij Weber gaven een handelswaarde op van $40 voor het apparaat, waardoor hij zonder importheffing en BTW door de douane kwam. Daar had ik dus wel mazzel mee.


Marc

hmm ik zal ze eens mailen dan.. Want als ze dat ook bij mij kunnen doen word het wel heel aantrekkelijk een MASS te bestellen.. Vooral door de gunstige dollar en de hoge prijzen van attenuators hier in Europe :( De prijs is 170 dollar en dan kan je er voor 10$ nog wat dingen bij kopen, zoals bijvoorbeeld die treble switch en een impendantie schakelaar is ook wel handig. Dan kom je op zo 240 uit inclusief verzenden, das dan 200 euri denk ik zo ongeveer :razz:

riesj
1 april 2004, 00:51
Hoi,

Ik heb ook een Mass ben er erg tevreden over. :D

Ted Weber stuurt je vrijwel altijd dezelfde dag een email terug.

Als je nog een vergelijking van attenuators zoekt, op onderstaande link is er ook een.

http://www.legendarytones.com/AMPS.HTM

groetjes,