PDA

View Full Version : is dit mogelijk?



JvD.
31 maart 2004, 13:00
ik heb een heel leuk oud ibanez-je... GRx40, het was mijn begin gitaar, en omdat ik um al helemaal stoer het gemaakt, qua uiterlijk, wil ik um graag laten opknappen. electronica enzo.

maar eerst wil ik weten: me gitaar is niet zuiver te krijgen, kan dit gefixed worden, het ding voor de E snaar kan gewoon niet verder naar achteren =[
maar kun je dit repareren op 1 of andere manier ?

ReinoutV
31 maart 2004, 13:15
Hoe lang zitten je snaren er al op? Als snaren oud worden zijn ze niet meer goed te intoneren, een nieuwe set doet dan wonderen. Anders moet je brug misschien verplaatst worden...?

JvD.
31 maart 2004, 13:27
Hoe lang zitten je snaren er al op? Als snaren oud worden zijn ze niet meer goed te intoneren, een nieuwe set doet dan wonderen. Anders moet je brug misschien verplaatst worden...?

nou, de snaren zijn vrij nieuw, aangezien ik vaak met een vriend speel, en dan neemt hij ff me oude gitaar, die snaren worden dus wel regelmatig vernieuwd.

tis een tremlo, of hoe je het schrijft, de brug verplaats je dus niet ff.

Swan
31 maart 2004, 13:32
ik ben bang dat je door je gebrekkige nederlands niet in staat bent om aan een gitaarbouwer uit te leggen wat je wilt.

Nielsje
31 maart 2004, 14:16
aannemende dat je een floyd hebt ofzo, moet je dat fijnstem ding in het midden zetten..
en dan je E opstemmen met je stemsleutel..das toch niet zo moeilijk?

Rubenios
31 maart 2004, 14:26
aannemende dat je een floyd hebt ofzo, moet je dat fijnstem ding in het midden zetten..
en dan je E opstemmen met je stemsleutel..das toch niet zo moeilijk?

een grx 40 met een floyd rose trem.... :roll:

JvD.
31 maart 2004, 16:04
ik ben bang dat je door je gebrekkige nederlands niet in staat bent om aan een gitaarbouwer uit te leggen wat je wilt.

G A W E G . . . . . . . . . . .

Swan
31 maart 2004, 16:54
gaweg is niet 1 woord

Static-M
31 maart 2004, 16:56
Ook geen vijf losse letters voor wat dat aangaat...