PDA

View Full Version : THE family



Exitinside
30 maart 2004, 20:37
ok,

Met trots stel ik jullie mijn family voor ..........

http://community.webshots.com/user/exitinside


Als de link niet werkt, dan moet je de link naar de adres balk kopieren.

amon
30 maart 2004, 20:58
ff kopieren en plakken, maar voor de volgende niet meer:
http://community.webshots.com/user/exitinside

mooie gitaren, vooral die gibson vind ik er mooi met dat witte randje eromheen (jaja...), verder is die ibanez ook cool!

birt
30 maart 2004, 21:57
:) gibson u-2!


(jah ik heb een zwak voor minder bekende gibsons, v2, e2, victory...)

Exitinside
30 maart 2004, 22:23
Ja, ik zag em 2ehands in de winkel hangen.......en had zoiets van wow!!!
Ik had hem nog nog nooit gezien en was meteen verkocht.(heb em inmiddels iets van 4 jaar)
Die elementen die erin zaten waren bagger, heb ik 2 weken geleden vervangen door seymour duncans........Alnico II, Alnico II reversed en een Custom 5 trembucker.
Klinkt en speelt nu echt te gek!!
Die explorer kop vind ik de mooiste gitaarkop ooit(niet TE puntig, maar toch stoer)....alleen de body van een explorer vind ik net iets te overdreven(voor mij dan)......voor de rest spelen en klinken ze echt te gek.
Die ibanez sa160qm heb ik wat gemod(stemmechanieken vervangen door schallers en humbucker vervangen door een seymour duncan custom.....alleen ooit nog de sc vervangen door alnicoII)

Arnie
31 maart 2004, 09:42
Ja, cool man.

Ik wist niet eens dat Gibson ook zulke gitaren gemaakt heeft.
Of maken ze ze nog steeds??

Mooie versterker ook :wink: Goed merk :D

gerrekat
31 maart 2004, 09:52
Cool, mooie amp!

Vexx
31 maart 2004, 10:39
Vette gear man! Die Gibson is echt vet! (insultmode_on) Veel mooier dan de LP (insultmode_off)

Lekker versterkertje ook, zoiets ben ik ook van plan om te kopen...

Exitinside
31 maart 2004, 14:21
Ja, cool man.

Ik wist niet eens dat Gibson ook zulke gitaren gemaakt heeft.
Of maken ze ze nog steeds??

Mooie versterker ook :wink: Goed merk :D

Nee, die worden niet meer meer gemaakt.
Ze zijn eind jaren tachtig gemaakt.....een poging van gibson om te concureren tegen al die shred gitaren van toen (charvel, ibanez, jacksons enz.)
Blijkbaar is het ze niet gelukt en zijn ze daarom maar een aantal jaartjes in produktie geweest.

Braindead
1 april 2004, 14:26
Ja, ik zag em 2ehands in de winkel hangen.......en had zoiets van wow!!!
Ik had hem nog nog nooit gezien en was meteen verkocht.(heb em inmiddels iets van 4 jaar)
Die elementen die erin zaten waren bacher, heb ik 2 weken geleden vervangen door seymour duncans........Alnico II, Alnico II reversed en een Custom 5 trembucker.
Klinkt en speelt nu echt te gek!!
Die explorer kop vind ik de mooiste gitaarkop ooit(niet TE puntig, maar toch stoer)....alleen de body van een explorer vind ik net iets te overdreven(voor mij dan)......voor de rest spelen en klinken ze echt te gek.
Die ibanez sa160qm heb ik wat gemod(stemmechanieken vervangen door schallers en humbucker vervangen door een seymour duncan custom.....alleen ooit nog de sc vervangen door alnicoII)


Hele mooie gitaar die U2, beter als zo'n Gibson Les Paul waarvan er nog meer gemaakt zijn al dat er auto's op de wereld rondrijden. :-D
Wat heb je voor die U2 betaald als ik vragen mag?
Zuinig op zijn!

Exitinside
1 april 2004, 18:26
Heb ik toen 2e hands voor 975 GULDEN gekocht, incl originele gibson koffer.
Das niet echt duur voor een gibson...toch ?
Ondanks dat de lak niet meer zo mooi is(Cellulose lak...zo heet dat d8 ik) doe ik dat ding nooit meer weg.
Zit een super geluid in, vooral nu met die nieuwe seymour duncan elementen.

Vexx
1 april 2004, 18:31
Heb ik toen 2e hands voor 975 GULDEN gekocht, incl originele gibson koffer.
Das niet echt duur voor een gibson...toch ?
Ondanks dat de lak niet meer zo mooi is(Cellulose lak...zo heet dat d8 ik) doe ik dat ding nooit meer weg.
Zit een super geluid in, vooral nu met die nieuwe seymour duncan elementen.

:o :o :o Das zekerz geen geld... Zeker niet voor zo'n supervette gitaar... mazzelaar!

Exitinside
1 april 2004, 19:14
VEXX >>>>>

Zo'n ibanez (rg2550ex) zoals bij jou op de site is ook erg gaaf....
Zoiets wil ik er ook wel een keer bij hebben.

Kjiratsiekoedel
1 april 2004, 20:27
volgens mij is de U2 een opvolger van de US-1 (ook geflopt)

Vexx
1 april 2004, 20:44
VEXX >>>>>

Zo'n ibanez (rg2550ex) zoals bij jou op de site is ook erg gaaf....
Zoiets wil ik er ook wel een keer bij hebben.

Die heb ik van de zomer gekocht voor 800 euro. Speelt uit de kunst, heb nu alleen effe wat last van fretbuzz, omdat ik aan de hoogte van de brug heb lopen kloten..

Ik kreeg er trouwens (vanwege een speciale actie) een Ibanez Hardcase bij.

Ik heb ook nog een Fender American Stratocaster, maar die staat niet op mijn site, heb ik geen foto's van: moet ik nog maken...
Die strat is een vette relic :razz: , maar dan door gebruik. Het ding was ooit Sunburst, maar is nu meer een soort groengeligburst geworden... :razz:

Exitinside
1 april 2004, 23:29
Dit stukje heb ik op internet gevonden over de us-1 en U-2


The Gibson US-1 and U2 were made from 1985-early-90's. The guitar market was then dominated by those "shredder " guitars by Kramer, Jackson/Charvel and Hamer. So Gibson made an attempt to get into the market of these "shred"-type guitars. Both had the same design, based on a Strat, 24 frets on an ebony fretboard (the US-1 having diamond inlays), bound mahogany/chromyte body (with a figured maple top on the US-1), black hardware (gold on the US-1), FR-licensed tremolo on the U2, a Kahler Pro on the US-1. 2SC/1HB pickups by Gibson, Jackson-style headstock with Grovers, the logo was plastic like the old Flying V and Moderne had. I think the US-1 got discontinued earlier, and the U2 underwent some changes in 1988. The trem used on later models was the popular Schaller FRII (with Gibson logo), they also used different body woods (poplar or alder), and had the explorer headstock with logo inlay. Gibson still experimented with chromyte as body wood on other models, but it seems all these proved a failure as all got discontinued or have been changed in specifications.

Exitinside
1 april 2004, 23:33
VEXX >>>>>

Zo'n ibanez (rg2550ex) zoals bij jou op de site is ook erg gaaf....
Zoiets wil ik er ook wel een keer bij hebben.

Die heb ik van de zomer gekocht voor 800 euro. Speelt uit de kunst, heb nu alleen effe wat last van fretbuzz, omdat ik aan de hoogte van de brug heb lopen kloten..

Ik kreeg er trouwens (vanwege een speciale actie) een Ibanez Hardcase bij.

Ik heb ook nog een Fender American Stratocaster, maar die staat niet op mijn site, heb ik geen foto's van: moet ik nog maken...
Die strat is een vette relic :razz: , maar dan door gebruik. Het ding was ooit Sunburst, maar is nu meer een soort groengeligburst geworden... :razz:

2ehands neem ik aan ???