PDA

View Full Version : www.nedertabs.nl



Oliver
21 maart 2002, 13:12
Mijn site... graag commentaar.

christian
23 maart 2002, 13:30
dat is jou site toch niet?

Oliver
24 maart 2002, 02:29
Jawel... dat is mijn site. Wat vind je ervan?

christian
26 maart 2002, 13:49
ja ik vind het een hele mooie site staat aardig wat nummers op maar ben jij wouter dan?

Oliver
26 maart 2002, 14:00
Jep... ik ben inderdaad Wouter.

christian
26 maart 2002, 14:12
maar wie zorgt voor de tabs en de site?
en wat vind je van me tab volumia nog 1 keer? hij is alleen een beetje moeilijk te spelen maar als je capo gebruikt lukt het wel

Oliver
26 maart 2002, 14:26
Ik zorg zelf voor de tabs op mijn site. Dat wil zeggen dat ik ze af en toe zelf maak, maar grotendeels gewoon verzamel van andere sites op het net. Zodoende wordt er dus een verzamelplaats gecreerd waar iedereen zijn tabs op een overzichtelijk en makkelijke manier kan vinden.

Grappig dat er ook een tab van jezelf op staat. Je tab doet het trouwens errug goed. Hij is sinds dat ie geplaatst is al 201 keer gedownload.

Maak je vaker zelf tabs? Of heb je tabs die nog niet op de site staan? Want ik zoek nog steeds een aantal mensen die me willen helpen met de site. Dan moet je denken aan het maken en produceren van tabs.

Laat het me maar eens weten.

Gr. Wouter

christian
26 maart 2002, 16:22
ja dat wist ik niet dat ie het heel goed doet mijn tab. ja ik maak vaker zelf tabs
ik heb er 4 gemaakt maar 1 daarvan is dus nederlands talig maar ik wil best voor jullie site tabs maken

Oliver
26 maart 2002, 16:33
Dat zou natuurlijk fantastisch zijn. Welke 3 heb je nog meer gemaakt?

christian
26 maart 2002, 16:49
enrique iglesias hero heb ik bewerkt en kate wislet what if en raf van brussel talk to me

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: christian op 2002-03-26 15:50 ]</font>

Oliver
26 maart 2002, 16:54
Als je die in nedertabs.nl vorm wilt zetten dan plaats ik ze met plezier op de site. Nedertabs.nl formaat? Ik zal het je uitleggen. Alle tabs op nedertabs.nl zien er hetzelfde uit. Dat betekent dat er bijvoorbeeld altijd de accoorden bij staan, de naam van de maker etc. Ik zal je een txt bestandje mailen waarin het formaat staat. Je kan deze dus simpelweg invullen. Wil je een voorbeeldje van een ingevulde tab dan kun je dus gewoon op nedertabs.nl kijken. Sowieso van te voren al bedankt.

Gr. W.

christian
26 maart 2002, 17:45
ok ze zijn verstuurd maar zijn er nog liedjes die je getabt wil hebben?

Oliver
26 maart 2002, 18:08
Fantastisch! Ik zet ze meteen online. En er zijn zeker tabs die ik errug graag getabt op mijn site zou willen hebben. We praten via de mail wel even verder. Dat is makkelijker.

In ieder geval voor hier... Bedankt!

christian
27 maart 2002, 12:49
welke liedjes wil je dan dat ik tab?

christian
28 maart 2002, 15:33
hoe komt het dat mijn tabs al zo goed doen ? ze staan er pas een par dagen op en zijn nu al 1 en 6 dat gaat echt goed

Oliver
28 maart 2002, 15:40
Dat komt mede doordat ik voor de berekening van de tops het aantal downloads deel door het aantal dagen dat de tab in het archief staat. Maar desalnietemin zijn je tabs gewoon gewild en goed... dus dan komen ze in de top.

Had je m'n mailtje gekregen met het lijstje?

christian
28 maart 2002, 15:46
ja die heb ik gekregen bedankt maar dat is dus op dit moment wat je getabt wil hebben?
maar zou je misschien bij kate winslet what if de akkoorden goed bij de tekst plaatsen want nu is niet echt op de goede plek

Oliver
28 maart 2002, 15:50
Niet goed bij de tekst? Ik heb hem letterlijk gekopieerd van de bestanden die je met hebt toegestuurd. Ik denk dat het makkelijker als jij hem goed aanpast (gewoon downloaden van nedertabs.nl en veranderen)(aangezien je hem ook gemaakt hebt) dan stuur de tab gewoon naar me toe en dan zal ik een update doen.

O ja... dat zijn dus inderdaad de tabs die ik momenteel zoek.

christian
28 maart 2002, 15:53
ik heb hem goed naar je toe gestuurd want ik heb hem weer ff gezien de tab die ik je gestuurd heb maar het komt denk ik doordat je in een text document stopt dan gaat het er anders uit zien maar ik zal het wel ff opnieuw opsturen

Oliver
28 maart 2002, 15:59
Super! Kan je hem dan wel in txt formaat sturen anders hebben we dadelijk weer hetzelfde probleem.

christian
28 maart 2002, 16:12
ja heb ik gedaan maar ben jij ook met die tabs bezig die je getabt wou hebben of heb je daar geen tijd voor?

christian
31 maart 2002, 23:41
weet je al wanneer je sita hello gaat plaatsen ik heb hem al een par dagen gelden verstuurd naar je maar het staat er nog steeds niet op of had je er geen tijd voor?

Oliver
2 april 2002, 01:55
Hij staat erbij. Had inderdaad de laatste dagen niet de kans om achter mijn computertje te kruipen. Optreden enzo... maar nogmaals: hij staat erbij.