PDA

View Full Version : welke is beter



glacius
30 maart 2004, 14:42
test

glacius
30 maart 2004, 14:43
heel simpel, omdat ik goede verhalen hoor van dean

welke is beter ? :

dean evo mx of de squier affinity strat

nu zie ik dat bij feedback de dean goedkoper is dan de squier !!! zou de squier dan beter zijn ???

dean 119,- squier 159,-

zou wel willen weetn wat voor hout soort ze gebruiken bij dean ( electronica is niet van belang, ben namelijk toch van plan om een simpele gitaar te kopen om scheurhumbuckers in te doen als backup gitaar)

houtsoort is belangrijk en afwerking hals

alvast bedankt !

glacius
30 maart 2004, 14:43
simpel, omdat ik goede verhalen hoor van dean

welke is beter ? :

dean evo mx of de squier affinity strat

nu zie ik dat bij feedback de dean goedkoper is dan de squier !!! zou de squier dan beter zijn ???

dean 119,- squier 159,-

zou wel willen weetn wat voor hout soort ze gebruiken bij dean ( electronica is niet van belang, ben namelijk toch van plan om een simpele gitaar te kopen om scheurhumbuckers in te doen als backup gitaar)

houtsoort is belangrijk en afwerking hals

alvast bedankt !

SiNiSTRaL
30 maart 2004, 14:56
die Evo mx is volgens het feedback krantje helemaal van mahogany...en de neck ook....volgens mij is het alleen een bolt on neck

gerrekat
30 maart 2004, 15:31
die Evo mx is volgens het feedback krantje helemaal van mahogany...en de neck ook....volgens mij is het alleen een bolt on neck


ja is bolt on....het is de goedkoopste DEAN die er is volgens mij in de USA doet ie $ 89 in de winkels HAHHAHA!

maar schijnt bets leuk te zijn, om in dat prijssegment van goed te spreken is een ander verhaal....maar hij is van mahonie wat een unikum is voor zo'n goedkope gitaar!

Hij is inderdaad bolt on, net als de squier...en hij beschikt over 2 humbuckers, wat mijns inzien effe lekkerder klinkt als die single coils van ed Squier!


Cheers!

Sliver
30 maart 2004, 16:11
squier affinity is iig volkomen k*t......Daarom heb ik een standard (ja, dat maakt wel wat uit).

glacius
30 maart 2004, 16:20
ok keuze is gemaakt, het word de dean evo mx

aangezien het hout goed is, ik ga hem soon even testen en waarschijnlijk ook meenemen

thanx mensen