PDA

View Full Version : word ik te oud???



The Thumb
30 maart 2004, 11:46
Lijkt dit forum nou bij verre niet meer zo leuk en informatief als hoe het was voordat het forum lange tijd off-line ging of word ik gewoon te oud?

Lucky
30 maart 2004, 12:40
Ik heb juist het gevoel dat de lat iets verhoogd is.

vroger ging het echt alleen maar over de Boss gt5 en consorten.
nu komt er wel eens wat anders de revue passeren....
en vergeet de hobbybouwersclub niet.
die posts zijn voor mij vaak ook acracadabra...maar ze bieden zeker een stuk info.

het gaat hier wel wat langzaam (weinig bezoekers en weinig posts)


oh ja...en vergeet mijn barbapapa thread niet....picobello spul natuurlijk :)

BartL
30 maart 2004, 13:22
acracadabra
...en het AN- / ABN-niveau daalt ook met de minuut :razz:

Lucky
30 maart 2004, 13:53
azzoeblief, nie teroegsjtoeren, azzublief iezzje maare kleine foutjo...

BramVersteeg
30 maart 2004, 14:19
azzoeblief, nie teroegsjtoeren, azzublief iezzje maare kleine foutjo...

:lol: lol.
Ik ben het er mee eens dat het de laatste tijd een stuk saaier is en er niet echt meer leuke topics zijn. Te oud ben ik nog niet :)

harrie-beton
30 maart 2004, 16:03
Hoort dit onderwerp hier wel?

Dit forum met meer dan 300.000 berichten is voor mij een nuttig medium als aanvulling op zelf uitpluizen.

Ik denk dat je op een bepaald punt genoeg weet over gitaren, snoeiharde versterkers met pedalen en niet zo veel honger meer hebt naar meer informatie.

Dit is echter geen (slow) chatbox zoals "he hallo woon je nog steeds in Jipsingboerenmussel?"

Mithrandir
30 maart 2004, 17:16
Nou, af en toe wel hoor......


Maar, de beste remedy is gewoon een tijdje niet meer op het forum komen, je lijdt gewoon aan een vorm van forumverzadiging.

Mitch
30 maart 2004, 17:20
Ja, het is hier geen HC waar je de volgende dag 4 nieuwe pagina's hebt met threads.
Naar de sfeer is inderdaad juist verbeterd, zeker op Effecten is er meer veelzijdigheid maar minder vaart.
Zo lang het BreEzAh gehalte laag blijft, blijf ik hier komen.
Ik zal binnenkort weer eens een topic of wat openen, oké ? :)

jpb
30 maart 2004, 18:24
Ik wordt binnenkort 95 en ik heb het hier nog steeds erg naar mijn zin :lol: :lol:

Phyrexian
31 maart 2004, 09:09
Ik zit hier dagelijks en valt wel mee vind'k.
Vroeger was het anders, maar ik vind het wel goed nu. Lekker rustig, niet zo'n overdaad aan topics ŕ la HC. Plus hier is minder off-topic getetter; wat alleen maar kan toejuichen. :)

Helter Skelter
2 april 2004, 23:09
Ben pas een paar dagen terug sinds het 'forum black-out'...ik hou het een beetje in de gaten maar het valt wel op dat de vaste forum-klanten niet meer zo vast zijn...

en 'Off-Topic' gaat nu echt helemaal nergens meer over heb ik gezien :D

Robbert
3 april 2004, 00:32
..en 'Off-Topic' gaat nu echt helemaal nergens meer over heb ik gezien :D

Het was goed om alle way-offtopic bullshit een eigen plekje te geven. Maar ik blijf er ver van weg, de riolen van gitaarnet :o

Qua info vermaak ik mij hier prima, maar voor de big bang was het aanbod aan vragen ( :D ) groter.

Mithrandir
4 april 2004, 16:34
De riolen van gitaarnet? Nou bedankt.......

Antal
4 april 2004, 16:58
Voel je je aangesproken :wink: ? Het is toch gewoon een zootje daar met weinig zinnige topic. En als er wel een zinnig topic is wordt het meestal ook om zeep geholpen :evil:

Robbert
4 april 2004, 23:14
De riolen van gitaarnet? Nou bedankt.......

Ik kan ook niet helpen, dat het zo is :razz:

sash
4 april 2004, 23:43
Lijkt dit forum nou bij verre niet meer zo leuk en informatief als hoe het was voordat het forum lange tijd off-line ging of word ik gewoon te oud?

Ik vond het Bassie forum ook veel leuker.

Mithrandir
4 april 2004, 23:59
De riolen van gitaarnet? Nou bedankt.......

Ik kan ook niet helpen, dat het zo is :razz:

Nou, misschien kan je er wel wat aan doen, door af en toe ook wat constructiefs in OT te plaatsen, misschien kunnen we het dan gaan zien als de zen-hoek, de relax-plek, het vondelpark van gitaarnet.