PDA

View Full Version : Vox Wah Mods, Part II...???



Antal
29 maart 2004, 22:30
Kan iemand me vertellen waar m'n topic over dit onderwerp is gebleven?

Mitch
29 maart 2004, 22:44
Ik ben ook al een keer een topic een halve dag kwijt geweest, maar dat kwam gewoon de volgende dag weer terug. :-?

Mithrandir
29 maart 2004, 22:46
hier is ie:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?p=382356&highlight=#382356

BartL
29 maart 2004, 23:25
Informatie

Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet


Dankjewel... :)

Antal
29 maart 2004, 23:28
Hele vage shit hier op dit forum. Ik kon dus vanmiddag niet posten in dat topic. Nou krijg je altijd te zien dat het niet kan, maar dan kijk je ff en dan staat je post er toch. Maar nu dus niet. Dus ik had m'n laatste post een paar keer (te veel) opnieuw geprobeerd. En een paar uur later stond er dus 80 keer mijn post. Toen probeerde ik weer een paar posts weg te halen, maar dat lukt dus niet omdat het topic niet zou bestaan... :???: :-( :o :evil: :roll:

Antal
29 maart 2004, 23:30
Informatie

Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat niet


Dankjewel... :)

Net nog wel.... Arrrrggggggghhhhhh :sneaky:

Antal
30 maart 2004, 19:33
Ok, dan gaan we maar verder in dit topic. Ik zat me dus af te vragen of ik m'n wah moest gaan verbouwen (nieuwe pot/spoel), wat nog best prijzig is. Of dat ik beter een beetje meer geld neer kan leggen voor bijv. een RMC...

Nielsje
30 maart 2004, 19:36
kijk, je wah ombouwen tot het zelfde ciruit als bijv een RMC enzo is natuurlijk wel goedkoper.

Echter, je moet wel kunnen solderen e.d. en je moet je er van bewust zijn dat de waarde van je wah niet echt omhoog gaat..tuurlijk zitten er goeie componenten in dan, maar er is gewoon aan gesoldeerd en is niet meer origineel.

Wat zou jij willen neerleggen voor die Vox wah, die wel goed is, maar er is aan 'geklooid' en je kan net zo goed een ander krijgen?

precies.. dat is het um een beetje..

Antal
30 maart 2004, 23:10
Ik snap je point Niels, maar wat de marktwaarde is dat vind ik niet zo heel erg interessant eerlijk gezegt. Ik hoef ook niet persé hetzelfde circuit te hebben als in die rmc's (daar heb ik trouwens nooit schema's van gezien, dus dat zou toch al lastig worden). Maar ik wil gewoon een zo goed mogelijk wah pedaal hebben. Dus ja, wat is dan slim...