PDA

View Full Version : gezocht : Taylor - versterkt, tweedehands gezocht



trikke
20 maart 2002, 21:40
Welke gek verkoopt me zijn (liefst 400 series) electrisch versterkte Taylor?

Dirk_Hendrik
20 maart 2002, 21:46
Doe eve een search op gitaarnet.nl Dan komen er meerdere voorbij. Bedenk wel dat de ads van muziekwinkels niet te vaak ververst worden.
Verder kun je het proberen op marktplaats.nl, 2ehands.nl en ebay (in alle landen versies, denk eens aan Duitsland .de)

Succes en post het even als je je Taylor eindelijk hebt

Leen Kap
24 maart 2002, 17:02
Ik heb wel een Taylor 610 met ingebouwd element te koop voor 1900 euro. Prachtige flamed maple achter/zijkanten. Gold hardware.

Dirk_Hendrik
24 maart 2002, 20:04
Sjeez Leen,

Waarom do je opeens al je Taylors weg?? We hebben begrepen dat je je een beetje ver-kocht (woordspeling) hebt maar toch... ??

Staat deze ook op marktplaats en in Gitarist? Dan komen we elkaar nog wel tegen. OK-je prijs, net als die 450PF trouwens.

Leen Kap
25 maart 2002, 20:35
Ja, ik had er op een gegeven moment 9. Kun je toch niet allemaal tegelijk bespelen en er gaat wel erg voor €€€€€ in zitten. Dus ik hou mijn 810 en 714ce, doe de 610E en de 714 engelmann top weg en koop dan een K14c of een 514c terug en dan laat ik het maar ff zo! Het blijven stuk voor stuk prachtige instrumenten. Zo mooi gebouwd, zo heerlijk licht spelend en zo'n dijk van een geluid. Elke verkoop doet toch een beetje pijn want ze zijn allemaal weer net iets anders......

Rectifier
25 maart 2002, 20:59
Even een vraagje, ben je Dagobert Duck ofzo?
Of heb je de lotto gewonnen???

Jemig, ik ben al blij met 1 taylor en dan nog eens een topmodel (die er overigens wel komt :grin: )

dirkw83
26 maart 2002, 11:06
ik ben al blij als ik uberhaupt een nieuwe mag kopen man! Zeur niet!

Leen Kap
26 maart 2002, 22:55
Nee, ik heb de lotto niet gewonnen en ik ben ook niet rijk. Het is maar waar je je geld aan uitgeeft. Je kunt een luxe vakantie naar amerika boeken en 4000 euro uitgeven maar je kunt ook wat dichterbij blijven en een Taylor kopen. Datzelfde geldt voor een dure auto enz.
Dirk, wie is er een zeur?