PDA

View Full Version : Topic gesloten en niet verwijderd terwijl ikzelf niet eens d



alhambra
20 maart 2002, 21:00
Da's lekker word er over je gesproken kan je niet eens zelf reageren in de topic.

Okee ik ben wel is wat grover dan anderen en recht toe recht aan maar dan weet je in ieder geval wat ik bedoel, dit wil nog niet zeggen dat ik anderen niet respecteer.

Over het schelden gesproken ik heb niemand uitgescholden, dat in die gestolen rubriek ging niet over Q maar over diegene die steelt.

Maar als jullie er niet tegen kunnen dat niet iedereen zich het zelf de uit dan mag je dat ook gewoon tegen mij zeggen(in de topic of desnoods per mail) inplaats van dit (achter mijn rug om)posten.


Iedereen die zich door mij aangevallen of "uitgescholden" voelt mag mij daarover aanspreken en dan zal je vast wel duidelijk worden dat ik nog niet zo slecht ben.

alhambra
20 maart 2002, 21:13
Oh ja Gitaarnet ik wil nog wel even weten of jullie de discussie in de blof(/) topic nu "fout" vonden en zoja waarom dan wel.

Trouwens normaal reageerd iedereen om deze tijd wel snel maar nu zie ik nog niks hoe zit dat Q en Dirk ik dach dat jullie dit "pestvarkentje" (dacht tenminste dat je dat zei) wel even zoeden aanpakken.

Dirk_Hendrik
20 maart 2002, 21:40
Ik ben het eens dat je reacties niet altijd even leuk over komen. Ik ben het er ook mee eens dat je tenminste een reactie in het topic zou moeten mogen hebben.

Tenslotte zou ik het zelf niet zo leuk vinden om dit soort verzoeken te zien van iemand die vandaag geregistreerd is en al 5 posts op zijn naam heeft. Wie is deze koene moraalridder?
Bevalt het gedrag van iemand je niet, stuur dan een mail naar de moderator in plaats van op in een topic op iemand te gaan zitten mopperen.

dirkw83
20 maart 2002, 21:41
Gitaarnet vond het geen slechte discussie...ze hadden echter wél het idee dat het op een ja/nee welles/nietes discussie aan kwam.

Arthur
20 maart 2002, 21:47
Hey Alhambra, waarom nodig je je vrienden niet uit voor een gezellige chatsessie? Laat dit forum verschoond blijven van dit soort topics...

Art

alhambra
20 maart 2002, 21:49
Daar kwam het wel op uit ja.
Maar dirk ik zou juist van jouw wat meer response willen hebben omdat ik het idee heb dat het vooral om ons ging of mijn reactie op jou (en mijn reactie in gestolen waar het trouwens niet om de persoon ging maar om diegene die stelen).

alhambra
20 maart 2002, 21:51
Is wel een goed idee arthur maar ik moest het even kwijt en aangezien dat niet in de oude post kon moest ik een nieuwe maken.

Trouwens ik ben al wezen chatten maar kreeg daar, op Dila en Kitaar na, geen responce.

dirkw83
20 maart 2002, 21:53
Respons? Waarop, op dit moment?

Arthur
20 maart 2002, 21:57
Op Gitaarforums kun je ook priveberichten versturen en een tijdstip afspreken om te gaan chatten.

alhambra
20 maart 2002, 21:57
Op 2002-03-20 20:53, schreef dirkw83:
Respons? Waarop, op dit moment?

Laat maar Dirk dit zegt mij wel genoeg.
Ik hoop dat Q wel als een echte man/vrouw reageerd.

alhambra
20 maart 2002, 21:58
Bedankt voor de tip Arthur maar als je dirks antwoord leest dan zal ook jij zien dat dat geen zin heeft.

GitaarNet Admin
21 maart 2002, 10:42
Op 2002-03-20 20:13, schreef alhambra:
Oh ja Gitaarnet ik wil nog wel even weten of jullie de discussie in de blof(/) topic nu "fout" vonden en zoja waarom dan wel.


Hallo Alhambra,
Het maakt niet uit wat wij "goed" of "fout" vinden.
Iedereen op dit forum heeft er belang bij dat er informatieve topics of leuke discussies worden geplaatst en geen prive-vetes worden uitgevochten, dat is alles.
Niks persoonlijks dus.....

dirkw83
21 maart 2002, 12:08
Op 2002-03-20 20:57, schreef alhambra:


Op 2002-03-20 20:53, schreef dirkw83:
Respons? Waarop, op dit moment?

Laat maar Dirk dit zegt mij wel genoeg.
Ik hoop dat Q wel als een echte man/vrouw reageerd.


Ehhh ja, dat is eerlijk. Ignorance is bliss zal ik dan maar zeggen???

Sandman
21 maart 2002, 12:41
Ja, als jullie wat met elkaar (uit te vechten) hebben, stuur dan een prive-bericht. Als ik weer eens het forum op kom om te kijken of er nog nieuwe dingen gepost zijn zie ik alleen dit soort onzin topics.
Laat dat hier asjeblieft buiten. Sommige onderdelen van het forum lees ik niet eens meer vanwege de onzin die er geroepen wordt.
Sommige topics worden ook praktisch gebruikt als chatroom. Staat niets zinnigs, en slaat al helemaal niet meer op het onderwerp.

sash
23 maart 2002, 23:05
Alhambra heeft gereageerd en zoals sandman zei; vecht het uit met de prive berichten.
SLOTJE A.U.B!

Rectifier
25 maart 2002, 10:45
Ik ben het helemaal met Enter Sandman eens.

De helft van de onderwerpen wijken helemaal af van het begin-onderwerp.
T'is niet eens interessant meer om ze te lezen.
Het gaat hier om elkaar te informeren en te helpen over gitaarzaken en niet om elkaar eens lekker af te zeiken.
Dat doe je maar lekker in de chat.....die trouwens ook amper bezocht wordt.
Maar daar gaat het niet om, laten we gitaarforum gewoon leuk houden en geen persoonlijke vete's uitvechten.

!!! Gitaarnet, Topic sluiten a.u.b.!!!

dirkw83
25 maart 2002, 11:12
* TOPIC GESLOTEN *