PDA

View Full Version : Zal tech21 de buizenwereld van de kaart vegen of niet



Lucky
20 maart 2002, 13:52
Ik heb altijd op buizen amps gespeeld (jcm800, fender vibroverb, Mesa rectifier etc etc)
een tijdje geleden heb ik het trademark 60 combo-ampje van tech21 gekocht en ik moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben.

Als je een een grindende meteler bent kun je misschien beter je mesa opengooien....maar voor iedereen die een multifunctionele amp zoekt, die te vervoeren is, weinig onderhoudt behoeft en ook nog rete-goed klinkt, zoekt zou ik zekereen tech 21 aanraden

WesMontgomery
20 maart 2002, 14:02
Tech21? Nog nooit van gehoord. Wat is dit voor versterkermerk? Buizen? Transistor? Vertel!

Lucky
20 maart 2002, 14:09
Het is een bedrijf uit New York dat fantastische (schrik niet) transistor versterkers bouwt. Ik moest in het verleden niets hebben van transistor amps.....maar tech heeft me echt over de streep getrokken. Ze zijn niet zo duur en ze klinken als een beest. echt lekkere snabbel ampjes maar beslist geen truttige kastjes. zeer vet!
Kijk eens rond op hun site:
http://www.tech21nyc.com/

WesMontgomery
20 maart 2002, 14:28
Klinkt allemaal geweldig op de site. Ben zeer benieuwd. Waar heb je jouw versterker aangeschaft en voor hoeveel?

Lucky
20 maart 2002, 14:32
ik heb de mijne tweedehands voor 550 eurootjes gekocht...ik geloof dat ze nieuw rond de 900 euro liggen.
Vooral de switchbare boost en effectloop zijn zeer praktisch...ik heb een oude Roland gp16 (voor een beetje delay)in mijn effectloop hangen die ik volledig kan bypassen door de effectloop uit te switchen.

Lucky
20 maart 2002, 14:33
ik heb de mijne bij feedback in utrecht gekocht...ik weet dat er bij rockpalace in den haag eentje (nieuw) staat.

WesMontgomery
20 maart 2002, 14:36
yo thanks!

Dirk_Hendrik
20 maart 2002, 14:57
Heb al een paar jaar een GT2 en vind het nog steeds het meest realistische scheurpedaaltje ooit. Echt waanzinnig. Van de kaart vegen?? Nee dat niet. Ze zijn al 10 jaar op de markt met dit soort superkastjes en de hype die b.v. de Line6 Pod kreeg is er rond Tech21 nooit gewest.

Superspul ja :smile: echt superspul :smile:

Lucky
20 maart 2002, 15:04
Ik heb zelf ook een gt2 die ik hoofdzakelijk gebruik voor een klein overdrive randje ....
Ik heb zelden zo'n goed klinkend dynamisch distortion kistje gehoord...