PDA

View Full Version : Marshall logo's met andere tekst ??



yhcmarc
27 maart 2004, 12:09
test

yhcmarc
27 maart 2004, 12:09
Weet iemand toevallig waar je van die marshall logo's kan laten maken, maar dan met een eigen tekst ? Ik wil namelijk op mijn top en kast eens een keer een andere tekst zetten ipv. marshall :) maar ik kan niet vinden waar je die dingen kan laten maken, ik heb ze wel eens vaker gezien nl.

Thanx

Marc

BLOK182
27 maart 2004, 12:52
Ik zag wel laatst bij een band dat je van het Marshalllogo met met een beetje breken/wegknippen je Arsholl kan maken :-D

yhcmarc
27 maart 2004, 13:08
hehehehe, ik zat meer te denken aan iets als Moshitup :)

maarten
27 maart 2004, 13:23
ik zou zeggen, zoek eens op internet naar een font (of de font) die erop lijkt, en kijk of t wat wordt.. dr zal toch wel een of ander zaakje bestaan die dat voor je kan maken..

Fuhgawz
27 maart 2004, 13:50
Je kunt de M en de ALL eraf halen, krijg je ook een leuke tekst. ;)

LJay
27 maart 2004, 21:17
Correct me if I'm wrong maar als je een Marshall-logo met een andere tekst hebt dan is het toch per definitie geen Marshall-logo meer? :???:

Nu even serieus, ik denk dat je met een leuk ontwerp, overtrekpapier, een stukje hout, een figuurzaag en witte verf een heel eind komt. I nog goedkoop ook.

Diedo
28 maart 2004, 12:34
je kan er ook gewoon mars van maken en je laten sponsoren door de fabrikant van het desbetreffende snoepgoed :)

skabouter
28 maart 2004, 15:28
haha, leuk topic

Lars frederiksen (RAncid) heeft het marshall logo zo bewerkt dat er Lars staat. perfect :)

ik wilde zoiets dus ook al doen, handig topic dus. ik had wel een leuk idee.
ik heet Arjen Box (ja, vooral die achternaam, he :P)
dus dan doe ik op de top "arjen" en op de cab "box" :D
(in marshall letters)

Heineken
1 april 2004, 22:36
Ik zag wel laatst bij een band dat je van het Marshalllogo met met een beetje breken/wegknippen je Arsholl kan maken :-D


Rubicon/Fields of the nephilim dus. M er af snokken, stukje van de 2e A, stukje van de laaste L en je hebt 'n echte Arshole amp. Jammer dat ik dat nie eerder heb gezien as die gozer.... :lol:

nicoverduin
1 april 2004, 23:07
Ik ben ooit bij iemand geweest die ze met een af ander goedje maakte. Dat spul werd ook door tandartsen gebruikt voor het maken van noodtanden. Hij had een oud logo in datzelfde spul gedrukt waar je normaal je tanden in mag happen en daarna gieten maar.
Zag er erg goed uit.
Ik zou een gaan kijken bij een hobby/handarbeid winkel. Die kunnen je vast verder helpen.
En als je eruit bent, dan willen wij het graag weten voor onze eigen logo's :-D :-D :-D :-D

shredneck
3 april 2004, 22:36
De Murderdolls hebben gewoon stickers in zwartwit laten maken met het Murderdolls logo in zwart/wit, stukken goedkoper.

AART
6 april 2004, 19:30
de heideroosjes zijn tot nu toe de creatiefste band ten opzichte van marshall logo's, siemens stickers en ARSH en nog veel meer.
ik vind het persoonlijk jammer als je Marshall niet laat staan, heeft toch altijd wel wat zoŽn ding....

StormCrow
13 april 2004, 19:45
http://members.chello.nl/c.vantoren/images/arshole.jpg

zittik zo in de buurt? :D

BLOK182
13 april 2004, 21:00
Ff bij de tweede A de verbinding met de L weghalen en wat ronder bijknippen en klaar :-D

MegaDrive
13 april 2004, 21:51
Ik ga er "Maarschalk" van maken, da's ook wel humor :D

StormCrow
13 april 2004, 21:52
oke, ik heb nu arshole op mn top staan en lars op mn cabinet :D
nog meer suggesties?
ik zelf had nog in gedachten: shoe, snol, ja mars natuurlijk... nog meer? :D

skabouter
13 april 2004, 23:23
erg leuk, maar als je geen lars heet moet je dat niet doen. het moet natuurlijk wel iets betekenen bijvoorbeeld.

sickpunk
14 april 2004, 09:31
beetje stom om erlars op te schrijven(tenzij je zo heet) en dan nog is hetniet super,omdat je het weer jat!