PDA

View Full Version : Sun_in_my_Face.mp3 door ~Bosch~



Bosch
26 maart 2004, 20:13
Kikkers,

Tja, ... heel druk gehad de laatste tijd. Nauwelijks die Charvel 750 aangeraakt, maar vanavond -na lekker in de sun te hebben gezeten- even snel een up-tempo backing gemaakt en plots kwam daar die eenvoudige maar ook lekker catchy tune. Afijn, 'boschwise' meteen volgespeeld en niets meer aan gedaan, ...... posten die handel.

Kwaak als:

http://home.hetnet.nl/~centrifugal_frog/Sun_in_my_Face.mp3

Grtz,

~Bosch~
http://members.lycos.nl/kermit2002/images/andere007.jpg

schaap
26 maart 2004, 20:48
Hyperactieve shit man :o
Zit een beetje halflam achter mn comp en dan opeens die bas, oof :cool:
Bestwel indrukwekkend, vooral gezien het in 1 take is gedaan dus :o
Kortom, erg cool, erg mooi. :cool:

Maiden Michiel
27 maart 2004, 10:56
Vette shit dit! Origineel en relaxte loopjes. Dat teestemmige gejank vind ik ook gaaf!

Trouwens Bosch, doe je nog mee aan de Megajam?

maylingjv
28 maart 2004, 13:26
echt wel iets voor een drum n bass feestje en maar blijven shaken :wink:
echt knap gedaan.

NeeraDJ
28 maart 2004, 20:42
Dit klinkt echt verdomd lekker! Klasse Bosch! :)
Ik vind het altijd wel leuk dat je van die ritmische backing tracks hebt en hoe je daarover improviseert is gewoon kunst. Speel je die baspartijen zelf in, of download je gewoon backingtracks?

Ik heb nu al talloze nummers van je gehoord, maar die vraag kwam nu opeens bij me op

BLOK182
28 maart 2004, 20:59
Ah cool, weer eens een nummer dat ik vaker ga draaien 8-) Frogs in Space vind ik ook nog altijd lekekr, hoe oud is dat wel niet, trouwens? :P
Wederom weer top gedaan dude, maar goed, we verwachtten eigenlijk ook niet anders he :D

kittyhawk
31 maart 2004, 12:34
he wouter that's some wicked stuf man waanzinige backing
zou je me die is willen mailen zou ik graag ook is iets op proberen

lekker gespeeld man je hebt een lekkere eigenwijze tone
hou dat p.s. goede techniek

we spreken elkaar snel !!

groet :-D

spanky_franky
31 maart 2004, 18:48
cool! echt weird..

Bosch
3 april 2004, 18:27
@schaap: idd hypoblaatactief :-D , namelijk 158 bpm-drums! thx!!! 8-)

@Maiden Michiel: thx! Had echt te weinig tijd (lees zin :wink: ) om met de megajam mee te doen. Ik ben echt voorstander van een megajam maar dan met een centraal aanleverpunt van solo's zonder backing zodat de kwaliteit van het eindproduct deugd. Ja lachen he dat 2-stemmige; dat wordt echt iets dat ik vaker ga toepassen want het wordt dan al snel een liedje :wink:

@maylingjv: thx!

@NeeraDJ: thx! 8-) Ik maak backings van afzonderlijke bass- en drumloops. Ik zoek gewoon iets dat dezelfde bpm heeft (tempo) en natuurlijk samples van kikkers :razz:. Soms wordt het een "echt" liedje, maar vaak hoor je ook wel dat een structuur/compositie ontbreekt.

@BLOK182: thx! 8) Ik weet niet hoe oud space is. Ik heb hem niet eens meer op de harde schijf :o :-? Veel mijn oude shit (>5jr) vind ik ook nog steeds koel omdat ik toen echt heel fanatiek was (en dat hoor je dan ook) thx again!

@kaboudewijn: thx! idd binnenkort tijd om mij weer alle hoeken van de kamer te laten zien .... (gitaarmuziektechnisch welteverstaan).

@spanky_franky: thx!

Grtz,

~Bosch~

http://www.inquiria.com/nz/images/nietz92.gif