PDA

View Full Version : Topkam



E-male
26 maart 2004, 19:09
Dr is laatst n hoekje van mn topkam afgebroken, bij de g-snaar (bas), de g-snaar kan er gelukkig nog wel op zonder probleem. :lol: Dus kvroeg me af hoe ik de topkam eruit kan krijgen om hem te vervangen. Kheb n stingraykloon, dus de topkam zit echt in een sleufje in het hout gelijmd net als n strat geloof ik. Zou de lijm smelten als k m verwarm net als bij frets? Of moet ik hem eruit gaan beitelen? :P
Kwil m overigens gaan vervangen met n topkam van been.

Javaca
26 maart 2004, 19:30
Ik zou dit laten doen bij een bouwer.

Kjiratsiekoedel
26 maart 2004, 21:58
beitelen zou ik niet aan beginnen, voorzichtig opwarmen met een föhn en tegelijkertijd proberen los te wrikken kan denk ik geen kwaad.

maar of je hem dan ook loskrijgt??

en wil je er zelf een nieuwe inzetten of laten doen? en heb je de lijm bijvoorbeeld ook al?

E-male
27 maart 2004, 13:54
ja, ik ga het allemaal zelf doen. Heb ik er een specifieke soort lijm voor nodig? of is n druppeltje secondelijm ook goed?

Kjiratsiekoedel
27 maart 2004, 16:29
is hij al los??

bedenk wel dat je met secondelijm hem nooit meer echt lekker los kan krijgen als dat nodig blijkt te zijn (bijvoorbeeld omdat er een sukje vanafbreekt :wink: ). maar het zal wel plakken

E-male
28 maart 2004, 13:01
kee dan, dan zal ik dan wel n klein druppie gebruiken ofzo zodat t op zn plek blijft maar ik ga hem er nog niet uithalen hoor, de g-snaar kan er nog gewoon op zonder eraf te glijden ofzo dus voordat ik n nieuwe heb laat ik hem lekker zitten 8)