PDA

View Full Version : Inruilwaarde



BS
26 maart 2004, 12:40
Ik overweeg de aanschaf van een nieuwe versterker.

Bij feedback heb ik geinformeerd voor de inruilwaarde van mijn mesa nomad 55 212. Zij bieden er bij inruil 850 euro voor. Dat ik er bij inrul op inschiet is natuurlijk logisch maar is dit bod reeel ?

jw009
26 maart 2004, 12:52
gewoon particulier verkopen kan je er sowieso altijd meer
voor krijgen dan Feedback ervoor geeft

BLOK182
26 maart 2004, 15:43
Hey BS, doe je hem weg? 850 lijkt me nogal magertjes, adviesprijs is een dikke 2000 (laatst de importeur aan de foon gehad). Ik zou hem gewoon via marktplaats/gitaarmarkt proberen te verkopen. p.s. wat wil je nu kopen?

Robbert
26 maart 2004, 20:54
Nooit(!) verkopen via een muziekwinkel! Altijd particulier, dan krijg je er tenminste een reeël bedrag terug.


Anekdote:

Bij Keesdee in Amersfoort een strat gekocht. 2000 Guldens. Anderhalf jaar later teruggebracht omdat ik een betere strat had gevonden.
Ik kon er echt maximaal 550 voor krijgen, want er zat een lichte waas over de chromen tremolo.

Staat ie (insert dirty language) een week later voor 1100 Euro op de site.

En ja, dat doet pijn.



Trust me. Verkoop NOOIT aan een winkel.

Jim Marshall
27 maart 2004, 12:22
Voor die waas op je chromen trem bestaan poetsmiddeltjes robbie.

Heeft kees jou effe te pakken gehad zeg...

:D

Ash ketchum
27 maart 2004, 13:58
tja, Robbert dat is je eigen schuld,
kees dee is afzetter pur sang :lol:
Ik geloof dat hij hier op de site die reputatie al meer dan ruimschoots heeft verdient.
Kon je hem beter bij een andere za(a)k verkopen :-D

ieme
27 maart 2004, 17:08
tja, Robbert dat is je eigen schuld,
kees dee is afzetter pur sang :lol:
Ik geloof dat hij hier op de site die reputatie al meer dan ruimschoots heeft verdient.
Kon je hem beter bij een andere za(a)k verkopen :-D
Kees dee is een dikke lul! ik kwam er eens met een vriend van me voor een Mesa Subway, ik wou een kleine samic er op inruilen, die had ik bij binnenkomst neergezet... werden we t niet eens gaat ie lopen beweren dat t zijn samic amp is! ik ben me een partij door t lint gegaan daaro!

alhambra
27 maart 2004, 20:11
Voor die waas op je chromen trem bestaan poetsmiddeltjes robbie.

Heeft kees jou effe te pakken gehad zeg...

:D

Dat is niet meer "te pakken nemen" dat is gewoon vuil zaken doen. Dat zo'n hufter een zaak heeft damn.
En dat is misschien een deel eigen schuld maar GVD geen 550 euro en na dat verhaal van ieme moest tie zich helemaal de ogen uit de kop schamen.

Ash ketchum
27 maart 2004, 20:27
:evil: WEG MET KEES DEE :evil:
en dan nog zeggen dat ie in de week van z'n verjaardag korting geeft
(zijn gewone prijzen) ipv absurd hoge prijzen
en dat zinnetje "alle prijzen zijn onderhandelbaar" Flikker op met dat geouwehoer dacht ik.
Ook nog eens een japanse strat voor 600 euro met een beschadeging gezien daar. :???: :???: :???:

zjanke
27 maart 2004, 22:15
Toen ik mijn TSL602 kocht was Mesa Boogie ook een versterker welke ik erg goed vond. Heb je eventueel interesse in een ruil?

Robbert
28 maart 2004, 01:46
Nou was het niet mijn bedoeling om hier (weer) een hetze te beginnen tegen Kees, want ik heb niks tegen hem! Sterker nog, zo af en toe kom ik nog wel eens snuffelen in zijn zaak.

Ik heb de grootste begrip voor het feit, dat hij ook moet leven en een shop te runnen heeft.


Nu, na enkele jaren, heb ik genoeg kennis opgebouwd om ook te kunnen slagen in het beter betaalbare, net zo goede 2e hands circuit.

BartL
28 maart 2004, 03:15
Maaruhm robbert,
Jij hebt hem dus nieuw gekocht voor 2000 GULDEN en hij stond (tweedehands) weer te koop voor 1100 EURO (= 2425 GULDEN) ? Op zich best lollig, voor Keesje dan...

lord bean
3 februari 2005, 16:56
pff.. ik ben bij keesdee genaaid door 120 euro te moeten betalen voor een afstelbeurt waarbij hij niet kon aangeven wat hij nu meer had gedaan dan bij een normale afstelbeurt. die zou daar rond 50 euro moeten kosten. Alleen het pookie van de tremelo zou dan 70 pleuro moeten kosten???????

nee... ik heb het daar gehad en kom daar nooit meer terug.. Nu stel ik die gitaar zelf af en dat gebeurt net zo goed als dat ik hem daar terugkreeg.

BLOK182
3 februari 2005, 18:37
Damn, wat een fossiel van een topic :D Topicstarter speelt al maanden over VetteII.