PDA

View Full Version : Iedereen die vind dat Alhambra van het forum af moet; post h



Matthijs
20 maart 2002, 14:03
Ik heb een aantal van zijn posts bekeken maar hij scheldt nogal veel en zo. Nu wil ik als nieuweling niet de wereldverbeteraar spelen maar misschien kunnen we hem beter van het forum sleuren.

Eens?

JV
20 maart 2002, 14:04
kheb er geen last van

Q
20 maart 2002, 14:05
Ja, ben ik het eigenlijk wel mee eens

*kijkt naar het Gestolen Forum*

Ja, ben ik het nog steeds mee eens.

dirkw83
20 maart 2002, 14:08
Nou ja, die jongen bedoelt het vast goed maar dat eeuwige gescheld en rechtlijnige gedrag van hem spreken me niet echt aan. zo van: als je dit zegt, dan zeg ik je dit keihard terug.
Hoeft van mij niet.

GitaarNet Admin
20 maart 2002, 14:40
Het is tot nu toe nog nooit voorgekomen dat we iemand 'geweerd' hebben. En eerlijk gezegd houden we daar ook niet zo van. En net zo min als wij dat kunnen kan ook geen bepaald clubje bepalen wat "goede smaak" is. Maw: iemand moet het echt bont maken en echt op de man/vrouw af gaan schelden wil hij (na waarschuwing) geweerd worden.

De blof - topic discussie was even aan onze aandacht ontsnapt en is nu typisch zo'n
welles-nietes discussie waar we nu juist een chatbox voor hebben.

Dus: nodig de beste man uit voor een fijne chat-discussie, misschien lucht dat op.

allen broeders

sleep_to_saturate
20 maart 2002, 14:44
Ach iedereen heeft weleens een slechte dag..

Noctiis
20 maart 2002, 15:05
hey nog iemand uit Doetinchem hier? Grappig :smile:

Dila
20 maart 2002, 19:51
als ik dit bericht geplaatst zou hebben had gitaarnet 'm allang verwijderd... maar nu wordt het ineens serieus genomen.