PDA

View Full Version : Atomic Amps - ideale versterking van modellers??



Phyrexian
26 maart 2004, 11:17
test

BramVersteeg
26 maart 2004, 11:20
:-D

Phyrexian
26 maart 2004, 14:39
What the fuck... daarnet stond hier een tekst van mij? En is die tekst verdwenen... vreemd forum



Enfin here we go again:

Check deze ams eens uit:
http://www.atomicamps.com/
Ze worden geprofileerd als de ideale versterking van modelling (pre)amps. Mij lijkt het wel want ik heb nog niet de ideale amp gevonden voor m'n PSA-1. Ik wil er zeker eens eentje testen!

Johannes
26 maart 2004, 15:33
Lijkt op een POD met een buizeneindtrap in een speakerkastje.... :-?
Ik vind het wel leuk bedacht, maar dit bestaat toch eigenlijk al? Het zijn volgens mij gewoon losse componenten bij elkaar gevoegd. De kwaliteit van de eindtrap en de speaker maakt natuurlijk veel uit, dat wel. maar ik ben niet echt onder de indruk. Ik vind het disign wel mooi, al ziet het er toch een beetje uit als "zelfbouw" knutselwerk.

.....ik ben toch ook wel benieuwd! :D

Epic
26 maart 2004, 16:08
Wel een apart ding, lijkt wel alleen ontworpen voor de Line6 POD.

Op http://www.atomicamps.com/specifications.html staan de specs.

Het is niet alleen een eindversterker want er zit ook nog een pre-amp buisje in :???: , zal wel een hi-fi achtige transparante versterker zijn.

BlackSun
26 maart 2004, 18:55
Kijk dit vind ik nou interresant!

"- Mounting System currently can house the Line 6 POD 2.0 ™ or PODXT ™.* (It will accommodate other modelers in the future.) "

Er zullen dus ook voro andere modeling bakkies behuzingen komen. ben benieuwd hoe duur ie gaat kosten. T zou wel ideaal zijn: mooi buizengeluid, en alles versterkers die je je maar wensen kan.

Phyrexian
27 maart 2004, 13:38
Vrij duur! In de states zijn ze binnenkort verkrijgbaar voor zo'n 500 dollar heb'k ergens gelezen... duur voor wat het is.

BlackSun
28 maart 2004, 22:20
Hmm ja, dat is op zich wel vrij duur. Mag nog wel een honderdje vanaf van mij:P
Maarja, ze zullen ook wel niet in nederland te verkrijgen/testen zijn nog.