PDA

View Full Version : Prosonic



ivokreetz
26 maart 2004, 08:39
Ha,

Wat een lekkere sound zit er in die Prosonic! Ben alleen benieuwd waarom ik 30W class A als even hard (zoniet harder!) ervaar als 60W SS.

Overigens is deze versterker ongeachte de keuze van de rectifier ongenadig luid voor een flatbewoner als ik (jammer hoor, voor de buren...)!

Wie roept?!

Greetz

Raffel
26 maart 2004, 08:56
hou je vinger eens een minuut op de aan/uit schakelaar? (als ie al een lange tijd aanstaat) Dan word jij ook heel luid. Of staan de Prosonics daar tegenwoordig niet meer om bekend?

Kjiratsiekoedel
26 maart 2004, 09:25
hou je vinger eens een minuut op de aan/uit schakelaar? (als ie al een lange tijd aanstaat) Dan word jij ook heel luid. Of staan de Prosonics daar tegenwoordig niet meer om bekend?

?? bedoel je dat je wordt geëlectrocuteerd ??

ivokreetz
26 maart 2004, 12:02
Ahh,

Die knopjes worden inderdaad wat warm door de 6L6 buisjes, maargoed: in de winter weer fijn voor de koude vingertjes!

Wie heeft er verstand van die rectifier jongens?

Greetz

Rectifier
26 maart 2004, 12:40
Wat is er met mij? :seriousf:

marc_o
26 maart 2004, 13:53
Hee ivokreets, je hebt er dus toch eentje gekocht....jammer dat je de mijne dan niet hebt gekocht, want dan had ik er vanaf geweest.
Gaat flink tekeer he?
Wat heb je ervoor betaald trouwens?

Ik heb 'm op 30 watt staan, gaat zo teringhard, daar zou Fender eens wat aan moeten doen, het is vaak zo dat je Of niets hoort Of doof wordt als je aan de master van veel Fenderamps draait, ze zouden daar eens verbetering in moeten aanbrengen, zodat het volume wat netter aanzwelt.


Tip: Zet er eens een extra cabinet aan met bijvoorbeeld 1 of meerdere 12" speakers, heb je direct een heel andere versterker.