PDA

View Full Version : oefenruimte omgeving Amersfoort



paul15
25 maart 2004, 23:14
Ik zit in een beginnende band en wij zijn op zoek naar een oefenruimte om af te huren in de omgeving van Amersfoort. We hebben ons al ingeschreven bij de popschool, maar er zijn zeker nog tien bands voor ons voor een vaste oefenplaats, dat kan dus nog wel even duren... :(

Weet iemand een andere af te huren oefenruimtes in de omgeving van Amersfoort?? :???:

bollocks37
31 maart 2004, 12:45
www.afullhouse.nl
Doe Henk de groeten van me.

paul15
2 april 2004, 11:16
Bedankt maar ze zijn daar wel duur! €31,00- voor eenmalig vier uur. Bij de popschool kost dat €21,00- :-?

Mithrandir
2 april 2004, 11:50
Ik weet niet wanneer het klaar is, maar Per Expressie is bezig met het inrichten van een locatie waar o.a. ook oefenruimtes en opname studio komen. Kijk eens op http://www.perexpressie.nl

Wilson
2 april 2004, 21:05
hey ik oefen met mijn band ook op de popschool. Toen wij daar wilden beginnen was ook alles vol en waren er ook 10 bands voor ons. Maar wij konden gelijk terecht. Je moet gewoon telkens eenmalig een oefenruimte huren. Maar waarschijnlijk bedoelden ze tegen jou dan dat je onder vast contract zeg maar oefent daar. Je kunt gewoon terugbellen en vragen wanneer ze een gaatje hebben in hun programma, ik was er vandaag bijvoorbeeld, en vanmiddag waren er minstens 2 oefenruimtes ongebruikt. Vaak zeggen bands ook af enzo natuurlijk. Als er geen gaatje is kun je natuurlijk ook vragen of je op tijden kunt oefenen dat er bands afzeggen. Verder is er volgens mij smiddags door de weeks vaak wel wat te regelen. Savonds is het idd vaak erg vol. Ik zou dus ff terugbellen en even doorvragen. Het zijn namelijk zeer relaxte oefenruimtes met zeer goede gitaar en basversterkers en die lui zijn ook erg ok. Wij mogen voor een komend optreden van hun gewoon gratis voor een avondje een hiwatt en marshall stack lenen.

paul15
2 april 2004, 21:12
Ja, we hebben al twee keer `losī geoefend. Je moet dan inderdaad gewoon even bellen en dan kom je er wel tussen. Maar het zou gewoon makkelijk zijn om regelmatig te oefenen, daar komen we nu te weinig aan toe. We gaan in de meivakantie weer eens proberen te boeken denk ik. Maar naast het los oefenen staan we dus ook in ingeschreven, heeft jouw band al een vaste plaats?

Wilson
2 april 2004, 22:11
ja dat weet ik eigenlijk niet, wij hebben ook gewoon los geboekt steeds, en we konden op woensdagmiddag steeds terecht, en nu rekenen ze er altijd op dat we dan komen. Je kunt gewoon als je los geboekt hebt voor de volgende keer alvast een afspraak maken na afloop voor de week erna ofzo. Dat werkt best goed, je kunt altijd wel 1 keer in de week terecht denk ik

Kjiratsiekoedel
3 april 2004, 10:08
ken mensen inhet onderwijs!!!

dan heb je altijd een school tot in de late uurtjes beschikbaar

Bleak
6 april 2004, 10:07
zorg dat je op je school/werk (?) kan oefenen! kost niks en is veel makkelijker!