PDA

View Full Version : is dit iets? :Fender Performer 650 voor 195 E



harrievandenberg
25 maart 2004, 14:48
test

harrievandenberg
25 maart 2004, 14:52
is dit iets? ik ben wel opzoek naar zoiets. Kunnen hier effecten op worden aangesloten? 195 E is niet zoveel toch?

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=muziek&u=gitaarbasversterkers&ID=17673

wietse
25 maart 2004, 16:10
op elke versterker kan je effecten aansluiten (die tussen gitaar en versterker zitten ) ,deze heeft ook nog een effectloop wat hem nog wat veelzijdiger maakt.
de prijs is ook niet echt verkeerd , maar eerst proberen niet iedereen houdt van de fender sound en voor metal is het niet altijd alles.

harrievandenberg
25 maart 2004, 16:16
het is voor rock/blues muziek.

wietse
25 maart 2004, 16:56
gewoon proberen , veel blues artiesten spelen over fender dus je moet er wel mee uit de voeten kunnen lijkt mij.
gewone rock zijn ze ook prima voor ,het steviger werk is niet echt fender zijn sterkste kant vind ik.

BLOK182
25 maart 2004, 17:03
Voor het geld lijkt het me een leuke combo, kan je weer ff mee vooruit, al moet je het niet meteen verwarren met een fender buizenbakkie, he :wink:

The Thumb
26 maart 2004, 16:00
gewoon proberen , veel blues artiesten spelen over fender dus je moet er wel mee uit de voeten kunnen lijkt mij.
gewone rock zijn ze ook prima voor ,het steviger werk is niet echt fender zijn sterkste kant vind ik.

veel blues artiesten spelen inderdaad over fender BUIZEN versterkers, er zit een vrij groot verschil tussen de solid state series van fender en de (vaak oude) fenders die de bluesjongens gebruiken.

ps vrij groot is hier een understatement.

dafke
30 maart 2004, 14:51
hallo net nieuw op dit forum maar ik heb zelf een performer 650 en die heb ik in 1992 gekocht voor 650 gulden.
de meeste reacties ben ik het mee eens alleen wil ik er aan toevoegen dat voor het stevige werk hij ook erg geschikt is want je kunt er echt een hele zware oversturing uithalen, alleen effe veel experimenteren met de instellingen
groet dave

harrievandenberg
30 maart 2004, 21:06
helaas al verkocht