PDA

View Full Version : Vraag over een bandje (jipsiekings ofzo)



slayurrr
24 maart 2004, 23:55
Ik zat net te kijken naar barend en van dorp en daar speelde een bandje, ik weet alleen niet meer wat hun bandnaam was.
Ik dacht iets van "jipsiekings" ofzo, maar als ik daar op zoek dan vind ik niks.

Het is een bandje met vijf gitaristen en ze zingen in het spaans ofzoiets.

Kan iemand me helpen?

animal
26 maart 2004, 15:49
Gipsy kings

Swan
26 maart 2004, 17:26
hahahaahahaha

birt
26 maart 2004, 21:33
is dit nu een grap? :-?

gypsy kings zijn een fantastische groep!

Pegasus
27 maart 2004, 12:41
is dit nu een grap? :-?

gypsy kings zijn een fantastische groep!

Ben ik dus niet de enige die dat vind.

sietze
28 maart 2004, 10:31
koop gewoon alles van django
veel beter de rest is allemaal maar kopie

hoofd
28 maart 2004, 13:21
Django is ook leuk ja, maar ik zie 'm niet met z'n 3 vingertjes 5 gitaarpartijen spelen :D. Leuke band de Gipsy Kings, al gaat het af en toe een beetje op de zenuwen werken (en 'Baila Me' werd door een vriend van me geprezen als HET pizzabakkerslied :D).

Embryoyo
28 maart 2004, 16:42
Je kan ook gewoon 1 topic openen...

hoofd
28 maart 2004, 17:01
Je kan ook gewoon niet reageren...m.a.w. BEK HOUWE!

the joshua tree
28 maart 2004, 18:50
Je kan ook gewoon 1 topic openen...

je kan ook je zelf echt ff dood grinden, jij blij, wij blij

Embryoyo
28 maart 2004, 18:57
Nee.

the joshua tree
28 maart 2004, 20:15
zonde, het had zo mooi kunnen zijn

Embryoyo
29 maart 2004, 13:19
HAP

Mithrandir
29 maart 2004, 16:01
Verrek, die gekke deathgrinder is ook hier aangeland, ik dacht dat we jou met het sluiten van het bassie forum ook wel kwijt zouden zijn. Jammer.....

Embryoyo
29 maart 2004, 19:55
Zit jij hier ook op? Gezellig! :D

Embryoyo
29 maart 2004, 20:07
Ontopic:
http://www.gipsykings.com/bios.html

Bedoel je deze niet? Vind je hun goed?? :lol:

slayurrr
29 maart 2004, 21:07
Ontopic:
http://www.gipsykings.com/bios.html

Bedoel je deze niet? Vind je hun goed?? :lol:

Ja ik vind ze goed........ ben ik nu niet stoer meer?

Zo niet: maak jij dan eens heel even snel een nieuwe jas van mierenballenleer en kijken wat je moeder ervan zegt.

Pegasus
29 maart 2004, 21:45
Django is ook leuk ja, maar ik zie 'm niet met z'n 3 vingertjes 5 gitaarpartijen spelen :D. Leuke band de Gipsy Kings, al gaat het af en toe een beetje op de zenuwen werken (en 'Baila Me' werd door een vriend van me geprezen als HET pizzabakkerslied :D).


T'is gewoon een leuke band voor de afwisseling naast, in mijn geval, muziek van bijvoorbeeld Vai en Satriani. Ze zijn overigens niet met z'n vijfen maar zelfs met acht gitaristen.



koop gewoon alles van django
veel beter de rest is allemaal maar kopie

Django speelde een andere stijl dan bijvoorbeeld de Gipsy Kings, dus om de rest allemaal kopie te noemen is natuurlijk onzin. Wat niet wegneemt dat Django uiteraard een geweldige gitarist is.

animal
30 maart 2004, 11:12
Extra concert The Gipsy Kings 29-03-2004


The Gipsy Kings geven in Nederland een extra concert op zaterdag 24 april in de Pepsi Stage in Amsterdam. Dit omdat het concert van één dag erna inmiddels al is uitverkocht. Ook dit concert vindt plaats in Amsterdam.


Hun nieuwe album 'Roots' ligt sinds vorige week in de winkels en met deze plaat keert de 'zigeunerband' terug naar zijn wortels. Ze hebben de moderne productietechniek achter zich gelaten en zijn 'droog' met enkel zang en gitaren te horen.

The Gipsy Kings hebben in Nederland een grote hit met hun versie van het nummer 'Bandoleo' gehad. De voorverkoop voor het extra concert start donderdag om 10.00 uur. Er zijn enkel zitplaatsen beschikbaar

animal
30 maart 2004, 11:13
Extra concert The Gipsy Kings 29-03-2004


The Gipsy Kings geven in Nederland een extra concert op zaterdag 24 april in de Pepsi Stage in Amsterdam. Dit omdat het concert van één dag erna inmiddels al is uitverkocht. Ook dit concert vindt plaats in Amsterdam.


Hun nieuwe album 'Roots' ligt sinds vorige week in de winkels en met deze plaat keert de 'zigeunerband' terug naar zijn wortels. Ze hebben de moderne productietechniek achter zich gelaten en zijn 'droog' met enkel zang en gitaren te horen.

The Gipsy Kings hebben in Nederland een grote hit met hun versie van het nummer 'Bandoleo' gehad. De voorverkoop voor het extra concert start donderdag om 10.00 uur. Er zijn enkel zitplaatsen beschikbaar

Embryoyo
30 maart 2004, 18:17
Ontopic:
http://www.gipsykings.com/bios.html

Bedoel je deze niet? Vind je hun goed?? :lol:

Ja ik vind ze goed........ ben ik nu niet stoer meer?

Zo niet: maak jij dan eens heel even snel een nieuwe jas van mierenballenleer en kijken wat je moeder ervan zegt.Ok, ik heb het gedaan, en ze vond het leuk staan. En nu?

Pegasus
31 maart 2004, 00:10
Het heeft even geduurd, maar de Gipsy Kings zijn na vijf jaar weer terug in de Mega Album Top 100. Het album Roots is hun eerste hitnotering sinds juli 1999, toen The Very Best Of The Gipsy Kings in de top 20 stond. Eén keer stonden ze op nummer 1; Este Mundo bereikte die plaats in de zomer van 1991.