PDA

View Full Version : Humo awards op belgië



sleep_to_saturate
19 maart 2002, 18:10
Hee heeft iemand die gezien. Ik zat die slappe humor te kijken en opeens komt daar een band samen met de zanger van Deus.
Spelen ze "Kool Thing" van sonic youth. :smile: Dat was echt zeer cool. Klonk ook heel goed. Jammer dat het afgebroken werd op de helft. :mad:
Weet iemand wie die band was?
Het is tijden geleden dat ik de tv zo hard heb gezet vanwege een goeie band op tv. :smile:

sleep_to_saturate
19 maart 2002, 18:26
Oh ik weet het al weer.. Het was Millionaire. In ieder geval het klonk zeer cool. :smile:

sleep_to_saturate
19 maart 2002, 18:33
Hmm grappig, ze komen op Koninginnenach, dat ga ik wel even kijken dan..
En op Pinkpop ook trouwens.. :smile:

Ibanez
19 maart 2002, 18:59
Haha de enige die reageert ben jij zelf. Je weet het antwoord ook al. Dus er hoeft niks meer geantwoord te worden. Dus blablabla :grin:

gust
19 maart 2002, 21:53
Ter uwer informatie: De zanger van Millionaire heeft samen met singer songwriter Mauro, u welbekend denk ik, in the evil superstars gespeeld. Prachtig groepje, maar ja...

sleep_to_saturate
20 maart 2002, 10:18
Ja het was een beetje een trieste monoloog geworden. haha :smile:
Maar dat zag ik op internet inderdaad. Trouwens vind ik over het algemeen dat ze in België veel actiever zijn als het gaat om experimentele muziek enzo. Er zijn echt een hoop goeie bands in zo'n klein landje. Dat kan je van Nederland niet zeggen. Jammer genoeg. :sad:

gust
25 maart 2002, 21:51
Zo zou ik het nu ook weer niet stellen. Tenslotte ken ik niet alle nederlandse bands, maar er zijn er in elk geval een paar tussen die verdomd goed weten waar ze mee bezig zijn. En ze doen dat nog goed ook. Ik denk altijd dat ze daar bij jullie altijd een stapje vooruit zijn, maar ja, meningen verschillen.