PDA

View Full Version : tweede hands Tokai SG gespot.. is het wat?



spanky_franky
24 maart 2004, 20:12
test

spanky_franky
24 maart 2004, 20:12
Hallo,

gister kwam ik op de duitse ebay een advertentie tegen van een Tokai SG, en ik vroeg me af of het wat is. De specs:

TOKAI SG , Serienummer:0104739
Body en hals mahony, gelijmde hals.
gebruikssporen zijn amper te vinden, men moet er naar zoeken.
wordt geleverd in gigbag, uiteraard goed verpakt.
vraagprijs: (hoogste bod:) EUR 251,00
foto:
http://i12.ebayimg.com/03/i/01/89/a1/20_3.JPG

nou weet ik verder niet veel van (deze) gitaren af, maar is dit wat? ik heb veel goeds gelezen over Tokai, maar dan vooral de love rocks..

PeArLjAm
24 maart 2004, 20:16
als het een japanse tokai is zijn het hele goede gitaren. Let er wel op! De veiling duurt nog 3 dagen, en met nu al prijs van 251 euro moet je er wel op rekenen dat hij zeker wel 2x zoveel gaat opbrengen.

spanky_franky
24 maart 2004, 20:34
ben druk bezig met het melen van die gast, maar met ebay schiet dat niet echt op.. vooral als je je wachtwoord bent vergeten.. :-?

ik zal gelijk ff vragen of ie idd Japans is, en wat voor PU`s erin zitten.. en of er nog aan gemod is

spanky_franky
24 maart 2004, 21:01
goed ik heb hem gemeeld.. hopelijk krijg ik snel een reactie ...

Bigfoot414
24 maart 2004, 22:07
Blijft toch de beste kleur voor een SG, dat rooie (op Fireburst na dan :wink: )

BartL
24 maart 2004, 22:21
...Neh, zoals op deze foto. DAT is een SG :)

ieme
27 maart 2004, 15:12
...Neh, zoals op deze foto. DAT is een SG :)

nee das een sg zonder gibson er op

Vexx
27 maart 2004, 17:43
...Neh, zoals op deze foto. DAT is een SG :)

nee das een sg zonder gibson er op

Volgens mij bedoelt BartL dat een SG(-model) deze kleur hóórt te zijn. Heritage Cherry dus. Ik sluit me hierbij aan...

SG's zijn prachtige gitaren, ben alleen geen fan van de neck... :( Anders had ik er allang een gekocht...

Mr.Bluesbreaker
27 maart 2004, 18:05
De balans vind ik ook niet echt je van het. Das zo jammer, het zijn prima dingen. En de mythe dat de hals-body verbinding niet goed zou zijn, ja, dan moet je dr niet mee gaan smijten natuurlijk. Als de balans wat beter zou zijn, dan wist ik misschien nog steeds niet of ik een lp of een sg had genomen.

Matje
27 maart 2004, 18:24
je moet gewoon een goeie band hebben dan heb je er geen last van.

Ash ketchum
27 maart 2004, 18:40
De balans van een SG is gewoon anders omdat de meeste mensen zo'n mainstream stratje gewend zijn. Ik heb nu meer dan een jaar een sg classic en die hangt gewoon lekker. Als ik m'n stratje omhang is dan gewoon anders. lees niet vergelijkbaar.
Wel heb ik voor beide gitaren een aparte strap omdat de draagbandknoppen op een andere plek zitten.