PDA

View Full Version : zaterdag 24 april 2004 Metalfestival Groningen



Mean Machine
23 maart 2004, 21:54
Op zaterdag 24 april 2004 is in het Platformtheater een heavy metal festival met de volgende bands: Mean Machine, No Tokay, Temple of Eternity en Altar.
Zaal open 20.30, eerste band al om 21.00 uur. En dat is dus Mean Machine. (We worden oud en willen vroeg naar bed).
Het Platformtheater is te vinden aan het Boterdiep in Groningen.

pikasso
26 maart 2004, 14:56
Mean Machine als 1e band?
Als er dan nog maar publiek blijft staan

andy
2 april 2004, 19:24
Als er dan al publiek is Pikasso, ik reken op jullie. :wink:

andy
23 april 2004, 18:28
Bump. Is morgen. :wink:

FNaRK
26 april 2004, 22:52
maar....
hoe was het eigenlijk :???:

net zo kut gespeelt als jullie vorige optredens :D
en zeker weer net zo hard :cry:

andy
30 april 2004, 22:13
:-D

We waren wel wat harder dan de andere bands begreep ik achteraf.
Maar ging verder erg goed. Goed gespeeld en al vroeg veel publiek. En na een paar tonen al meteen een stel headbangers vooraan en dat om 21.00 uur. En dronken naar huis. Maar niet voordat ik aan de overkant van de straat ff de nieuwe fightcases voor mn Powerball en zangversterker in de bus gepleurd had. Niet niet gejat, de bouwer was ook bij het concert...... :wink:
Fotos op www.metalscombined.nl onder specials. Lukt me niet om ze te posten hier.

Graaf_tel
7 mei 2004, 14:34
:-D

We waren wel wat harder dan de andere bands begreep ik achteraf.
Maar ging verder erg goed. Goed gespeeld en al vroeg veel publiek. En na een paar tonen al meteen een stel headbangers vooraan en dat om 21.00 uur. En dronken naar huis. Maar niet voordat ik aan de overkant van de straat ff de nieuwe fightcases voor mn Powerball en zangversterker in de bus gepleurd had. Niet niet gejat, de bouwer was ook bij het concert...... :wink:
Fotos op www.metalscombined.nl onder specials. Lukt me niet om ze te posten hier.
Sorry Andy, je was inderdaad dronken. Ik heb de flightcases gehaald en in de bus gepleurd. Jij stond een half uur later verdwaasd in de bus te staren. Onderwijl liep er wat kwijl uit je mond en zat je aan je gulp te morrelen. De volgende dag heb ik ze ook weer in de oefenruimte gezet omdat je niet meer wist hoe laat we hadden afgesproken. Geeft allemaal niks hoor, zie je vanavond. Mag jij mijn spul opbouwen.

andy
7 mei 2004, 14:41
:amp: :oops: