PDA

View Full Version : Vraagjes



Annuh
23 maart 2004, 15:51
hey!

Ik las dat jij als beginnende bouwer eerst met een paar boeken bent begonnen, nu vraag ik mij af, wat zijn nou goede gitaar bouw boeken waar ik echt iets aan heb want van bouwen weet ik 0,0 en waar kan ik ze krijgen?
hoe duur is ong. een akoestische gitaar bouwen in totaal?
en zijn dan ook alle losse onderdelen die ik nodig heb gewoon bij de gitaarwinkel te krijgen?

misschien een beetje veel gevraagd haha...maar toch bedankt en misschien laat ik ooit als ik wat meer geld heb een gitaar door je bouwen, succes iniedergeval met dit proces!!!

Gr. Anne

jan jansen
10 februari 2009, 22:37
hey!

Ik las dat jij als beginnende bouwer eerst met een paar boeken bent begonnen, nu vraag ik mij af, wat zijn nou goede gitaar bouw boeken waar ik echt iets aan heb want van bouwen weet ik 0,0 en waar kan ik ze krijgen?
hoe duur is ong. een akoestische gitaar bouwen in totaal?
en zijn dan ook alle losse onderdelen die ik nodig heb gewoon bij de gitaarwinkel te krijgen?

misschien een beetje veel gevraagd haha...maar toch bedankt en misschien laat ik ooit als ik wat meer geld heb een gitaar door je bouwen, succes iniedergeval met dit proces!!!

Gr. Anne

inmiddels kan je de zoekfunctie gebruiken om antwoord te krijgen op je vragen...:mmmm::mmmm::mmmm:

barno
10 februari 2009, 23:01
is het een sport aan het worden om zo oud mogelijke topics te bumpen of wat?

Woml
10 februari 2009, 23:02
Aan wie is dit topic eigenlijk geadresseerd? Dit klinkt als een bericht aan een specifiek iemand...

jan jansen
11 februari 2009, 00:15
is het een sport aan het worden om zo oud mogelijke topics te bumpen of wat?

klopt in dit geval wel,.eigenlijk onzinnig maar kon het niet laten naar aanleiding van een tekst in een ander bericht...:blast:

JJ

G.G.
11 februari 2009, 09:19
Ook deze gaat dus op slot.