PDA

View Full Version : Suzuki Nagayo, kent iemand dit merk?



Saards
18 maart 2002, 21:41
Kan zo'n gitaar kopen voor 195,-. Is in nieuw staat.
Ik ben een beginner en heb niet veel verstand van gitaren. Is dit wat en doe ik een goede koop. Ik kan ook nergens op internet info. vinden over dit merk gitaren.
Wie helpt?
Groet,
Daan

dirkw83
19 maart 2002, 13:43
lijkt me niet echt een 'outstanding' merk :smile:

lars
19 maart 2002, 14:43
dat isset dus wel dirk, Suzuki (geloof niet dat het nog bestaat) maakte die dingen toendertijd in dezelfde fabriek als epiphone en ik meen zelfs met de hand. ik heb een electrische plank gehad van Suzuki en dat was technisch gezien een erg mooi stukje werk.

jaccoos
19 maart 2002, 14:45
ligt eraan, als je em van een particulier koopt kan het tegenvallen. (garantie tot aan de deur) met een dealer kan je garantie of iets afspreken. het merk zegt mij niks. voor de prijs hoef je het opzich niet te laten.

Dirk_Hendrik
19 maart 2002, 15:25
Ten eerste is het leuk om marktplaats advertenties hierterug te zien.
Ten tweede klopt de advertentie niet. Nagoya is de plaats waar de fabriek staat/stond. Het type is uit de foto niet op te maken.

Hoewel ik de prijs best pittig vind vind ik hem niet irreel. Ik heb dan ook nog nooit een slechte Suzuki in mijn handen gehad (Three S is ook suzuki).

Kijk voor Suzuki reviews even op harmony-central

Saards
19 maart 2002, 16:30
Ik heb inmiddels wat meer info.
Hij is inderdaad met de hand gemaakt, een massief bovenblad, type Suzuki Nagoya SD 335 N een copie van Martin, met erg mooie top en bottom bindings.
Ik hoor het wel,
vr.grt.
Daan

TaylorBaby
20 maart 2002, 15:14
Ik ben even wezen zoeken op het net, maar kan niets vinden met het type "Suzuki SD 335 N" dat je hier gaf.
Ik ken het merk zelf totaal niet, ik bespeel al de top-of-bill gitaren (Taylor) maar wil toch wel meer weten ove Suzuki gitaren. Dus info is welkom!

a live without music... is no life!

TaylorBaby
20 maart 2002, 15:14