PDA

View Full Version : ~ http://www.shakeel2004.tk ~



Barret Wallace
22 maart 2004, 21:47
EDIT: http://www.shakeel2004.tk

Barret Wallace
22 maart 2004, 21:47
http://shakeel.port5.com

Deze website had ik eigenlijk voor een portfolio schoolopdracht ontworpen, maar ik vond em wel cool dus ik heb ook gewoon mijn ''gitaar'' site in de lay out verwerkt :)

jaja weer andere url nadat lycos me naaide heeft ook freewebs me genaaid. tja misschien wordt het eens tijd voor een betaalde host :roll:

amon
22 maart 2004, 21:52
zij hebben je bij deze ook genaaid:



De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.



Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Barret Wallace
22 maart 2004, 22:04
eh doe ff F5 dan, want hier werkt hij gewoon...

amon
22 maart 2004, 22:32
nope...
misschien nog een andere link?

Swan
22 maart 2004, 22:34
hier werkt ie goed

Barret Wallace
26 maart 2004, 16:39
hmmz vaag.. maarja ik zet em later op de dag op een chello server van iemand anders.. dus dat komt wel goed. Post de link hier later wel.....

slayurrr
26 maart 2004, 16:54
Vette website Barret, is wel ff beter dan die vorige 8-)

Barret Wallace
26 maart 2004, 17:47
Yo slayurrr thanks btw heb nu een betrouwbaardere host 8-) !

nieuwe url ( hahah ja weer :P )

http://www.shakeel2004.tk

Barret Wallace
26 maart 2004, 17:49
btw, werkt bij jullie bij de intro pagina onder dat flash ding, doet die get macromedia flash pic het bij jullie? Want net toen ik em op school moest presenteren was hij kaduuk :-? maar hier thuis werkt hij gewoon...

schaap
26 maart 2004, 19:25
Prima hier, alleen hij is wel erg kansloos dude :razz:

Barret Wallace
27 maart 2004, 01:01
tja sommige mensen kregen een wit vlak ipv dat welcome schermpje... vandaar.

(beter hou je volgende keer je kenkermuil of ik timmer em naar de kankerklote vuil grasetertje) :evil:

Hempo
27 maart 2004, 11:53
dis van freewebs.com ofniet

Barret Wallace
27 maart 2004, 12:14
nee

FNaRK
27 maart 2004, 14:06
ga nou toch eens een normale (betaalde) host zoeken...kost je een paar euro per maand maar dan ben je wel van al het gezeik af !

Strakke site trouwens !

Barret Wallace
27 maart 2004, 17:49
hehe thanks 8-)

Een betaalde host is relaxed ja, maar daar wacht ik ff mee tot ik écht kan spelen en een paar high quality recordings heb :)

Ic3gl0vE
27 maart 2004, 18:03
De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Klik als u de verbindingsinstellingen wilt controleren op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga naar het tabblad Verbindingen en klik op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u heeft gegeven.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Voor sommige websites is 128-bits verbindingsbeveiliging noodzakelijk. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk beveiligingsniveau bij u is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Ga op het tabblad Geavanceerd naar het groepsvak Beveiliging en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0 en TLS 1.0 in.
Klik op de knop Vorige als u een andere koppeling wilt proberen.



Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer




Beetje standaard site Shakeel... Deze zie je overal steeds opduiken

Barret Wallace
27 maart 2004, 19:01
hahaha :D

doe ff F5 ofzo hij werkt prima hier.... 8-)