PDA

View Full Version : stickers voor je op je gitaar



THW
22 maart 2004, 20:11
test

THW
22 maart 2004, 20:17
ey mensu

Ik heb nog een yamaha pacifica staan en ik heb over een tijdje een optreden en zou hem voor die gelegenheid ff iets leuks meedoen (ik doe er zowiezo nieuwe humbuckers in en nieuwe snaren erop) maar wou ook nog wat aan het uiterlijk willen doen en ik had ergens gehoort over speciale stickers ofzo :???:
dus als die er zijn waar zou ik ze kunnen krijgen in de buurt van amsterdam samen met wat pickup covers?

Mr.Bluesbreaker
22 maart 2004, 23:34
Pickup covers voor een optreden? Pickup covers op een pacifica?? Nieuwe humbuckers voor een optreden??? Toe maar weer. Leg es uit?
Die stickers bestel je gewoon uit de large.

Swan
22 maart 2004, 23:35
kapotslaan en ritueel verbranden

THW
23 maart 2004, 08:35
Pickup covers voor een optreden? Pickup covers op een pacifica?? Nieuwe humbuckers voor een optreden??? Toe maar weer. Leg es uit?
Die stickers bestel je gewoon uit de large.

Ik ga hem wel vaker gebruiken dan 1 optrede, en ik was het al een tijdje van plan hoor

green_day
23 maart 2004, 08:39
waarom moeten er ineens pickup covers op voor een optreden dan.. dat lijkt toch voor geen meter.. Wat voor humbucker heb je er eigelijk in gezet? Als er een slagplaat op zich kun je die eventueel beschilderen ofzo.. Lijkt mij ook wel tof

THW
23 maart 2004, 16:46
waarom moeten er ineens pickup covers op voor een optreden dan.. dat lijkt toch voor geen meter

dat vind ik wel mooi, trouwens mijn pacifica:
http://www.yamaha-europe.com/yamaha_europe/netherlands/10_musical_instruments/30_guitars_basses_amps/60_electric_guitars/10_electric_guitars/10_pac_guitars/80_pacifica_120SJ/index.html deze dus kan het wel hebben


Wat voor humbucker heb je er eigelijk in gezet?
heb ik nog niet, ik weet ook eigelijk nog niet welke, maar ik heb een vriend die daar veel van af weet


Als er een slagplaat op zich kun je die eventueel beschilderen ofzo.. Lijkt mij ook wel tof

heb ik ook al aan gedacht maar ik heb ff een tekeningetje gemaakt hoe het er ongeveer uit zou zien en ik vond het maar niks

Mr.Bluesbreaker
23 maart 2004, 16:58
Ik zou al het geld wat je van plan bent om aan die pacifica te besteden met die pickupcovers stickers e.d en weet ik veel wat nog meer in een pot douwen, die pacifica verkopen zoals ie nu is, en een andere gitaar kopen.

Neals
23 maart 2004, 17:12
Stickers van andere bands op je gitaar doen het altijd goed, en pick-up covers, niet aan beginnen.

telecastermaster
23 maart 2004, 17:56
en pick-up covers, niet aan beginnen.

Bovendien valt het vrouwen totaal niet op dat er een pickup cover op je gitaar zit dus het heeft totaal geen effect.

Mr.Bluesbreaker
23 maart 2004, 18:28
Vrouwen denken bij pickup covers aan stofkappen voor elpeespelers. Damn, das nog es rock n roll. :roll:

ToTaL FaKe
23 maart 2004, 18:29
:razz: idd...

THW
23 maart 2004, 18:53
ok geen covers ik heb net ook gitaar gezien op internet met pickup covers en het ziet er niet uit maar ik kan alleen geen stickers vinden :(
kan iemand me helpen?
Ik zoek een paar stickers van Iron Maiden(eddie stickers dus) en van Metallica en AC/DC

en nog ff terug komen op nieuwe pickups; wat zijn nou echt elementen waarvan je gitaar van gaat scheuren een lekker metal geluidje dus (ik heb al een nieuwe versterker dus kom daar niet mee aan) want de elementen die ik nu heb zit echt geen fut meer in

tnx iedereen voor de tips over de pickup covers :P

Fuhgawz
23 maart 2004, 20:11
http://www.large.nl Vervolgens ga je naar de online catalogus, of bestel je hem gratis thuis, en zoek je tussen de stickers welke je mooi vindt.

THW
23 maart 2004, 20:38
bedankt voor de tip, maar dat heb ik al gedaan en de sticker afdeling van kleine stickers hebben ze eruit gehaalt ik kan nog wel auto stickers bestellen

abbys
23 maart 2004, 21:20
om één ding duidelijk te maken, ac/dc is geen metal ( bedoel niet dat je er geen stickers van mag plakken, maar soms denken mensen dat ac/dc een jonge groep is die punk, metal, of skatermuziek speelt, en ben fan van ac/dc en word daar beetje kwaad van, mannen zijn in godsnaam begonnen in 72' en spelen pure rock, niet aggresief bedoeld ofzo hoor)

Fuhgawz
23 maart 2004, 22:00
Tja, die zijn net iets te groot he ;) Verder weet ik zo ook geen (online) winkel die stickers verkoopt. Op festivals heb je wel altijd stands met stickers/patches, maar daar heb je op korte termijn ook niks aan natuurlijk.

amon
23 maart 2004, 22:30
ik heb een grote 'parental advisory' sticker op mn gemodde jap-strat, dacht dat het een kleintje zou zijn, viel toch lekker groot uit!

soup
7 april 2004, 21:23
bah stickers op je gitaar :x
als je een gitaar wilt met een soort van ''tekening'' erop laat je dat wel custom maken :D
zoals dat op deze bas-gitaar gedaan is ( ziet er toch zo uit)
http://users.pandora.be/kurt.wyns/web/2003/Goorrock/images/Heartaches19.jpg

sugarfish
8 april 2004, 10:51
en pick-up covers, niet aan beginnen.

Bovendien valt het vrouwen totaal niet op dat er een pickup cover op je gitaar zit dus het heeft totaal geen effect.

Nou, dat klopt niet helemaal hoor..... :wink:

Bigfoot414
8 april 2004, 11:53
bah stickers op je gitaar :x
als je een gitaar wilt met een soort van ''tekening'' erop laat je dat wel custom maken :D
zoals dat op deze bas-gitaar gedaan is ( ziet er toch zo uit)
http://users.pandora.be/kurt.wyns/web/2003/Goorrock/images/Heartaches19.jpg

Damn, die gast houdt wel van een paar tattoo's zo te zien.

Akira
8 april 2004, 12:34
bah stickers op je gitaar :x
als je een gitaar wilt met een soort van ''tekening'' erop laat je dat wel custom maken :D
zoals dat op deze bas-gitaar gedaan is ( ziet er toch zo uit)
http://users.pandora.be/kurt.wyns/web/2003/Goorrock/images/Heartaches19.jpg

http://users.pandora.be/kurt.wyns/web/2003/Goorrock/images/Heartaches19.jpg

Is wel een voorbeeld van hoe lelijk tatoos kunnen zijn.
Veel meer dan wat zwarte vegen zijn het niet, en tattoos in de nek vind ik helemaal niet eruit zien.

Je kan inderdaad beter iets laten airbrushen ofzo, heb ik ook laten doen, ziet er erg tof uit.

birt
8 april 2004, 13:58
of je snijd zelf een sjabloon en gaat aan de slag met spuitbussen (heb ik gedaan) :D