PDA

View Full Version : prijs EB volume



BramVersteeg
22 maart 2004, 14:42
test

BramVersteeg
22 maart 2004, 14:44
ik zat net te kijken op ebay.de en kwam een EB volume pedaal tegen voor 66 pleuri. Ik heb maar geboden want er waren nog maar 17 minuten te gaan en ik had al lang interesse in zo'n pedaal. Voor 78 euro heb ik gewonnen. Volgens mij een nette prijs? Of is dat een gewoon 2e hands prijsje?

Lucky
22 maart 2004, 15:04
netjes hoor.

Ik ze voor minder zien gaan maar vaker voor meer

klassepedaal! voelt heel goed en perfect voor larrycarlton swells en whalesounds

Dirk_Hendrik
22 maart 2004, 15:07
Ikzelf vind die EB pedalen echt absurd duur. 78 euro vind ik dus een 2e hands prijsje. Al helemaal daar er niets bekend is over de conditie (anders dan "hij doet het"). Nevertheless, gefeliciteerd met je aankoop. Mijn eerste reactie op dit topic was voornamelijk "zou je dat niet beter kunnen vragen voor je op dingen gaat bieden?"

Robbert
22 maart 2004, 15:09
Ik wil ook nog een een volumepedaal kopen:

Heb een Great British spring reverb (1 meter regenpijp (echt waar!) met springreverb erin :D ) staan.
Als je je volume knop dichtdraaid vóór het aanslaan van snaren en daarna weer opendraaid, krijg je echt ge-wel-dig lo-fi reverb geluid!

BramVersteeg
22 maart 2004, 15:21
Normaal vraag ik me ook af wat de 2e hands prijzen zijn. Nu waren er nog een paar minuten te gaan en ik vond 66 niet veel. In mijn kooplust bleef ik over die ander heen bieden. Maar goed. Ik dacht al dat het wel een nette prijs was.