PDA

View Full Version : Ibanez S-540 wnf custom made



Rooie Willem
18 maart 2002, 09:20
Hallo allemaal.
Afgelopen zaterdag (op de vintage beurs in Veenendaal) zag ik een 2e hands Ibanez S-540 wnf custom made voor 700 eurotjes. Ik vind het een supergitaar, maar ik weet niet of de prijs en kwaliteit van de gitaar overeenstemmen. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?

BVD, RW

Dirk_Hendrik
18 maart 2002, 09:45
Op 2002-03-18 09:20, schreef Rooie Willem:
Hallo allemaal.
Afgelopen zaterdag (op de vintage beurs in Veenendaal) zag ik een 2e hands Ibanez S-540 wnf custom made voor 700 eurotjes. Ik vind het een supergitaar, maar ik weet niet of de prijs en kwaliteit van de gitaar overeenstemmen. Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?

Wel eens gehoord van het fenomeen dubbelpost :sad: :sad: (in twee topics dezelfde vraag stellen dus)
Als je het een supergitaar vind, waarom vraag je dan nog naar de prijs/ kwaliteitsverhouding?

700 Euro dus.. Da's laten we zeggen 1500 gulden... Niet spotgoedkoop maar zeker een nette prijs. Wat het custom made inhoudt betreft tast ik dan wel in het duister.

Zelf speel ik op een FGM300 die is gebaseerd is op de 540S series (maar dan nog lager opgezet). Inderdaad een supergitaar. Als je van dunne nekjes houdt ja. :smile: :smile:
BVD, RW

Peter_1
18 maart 2002, 09:54
Ik ken persoonlijk alleen de s-520 WNF model van Ibanez en die kosten nieuw zo rond de € 900. De standaard S-540 van ibanez kost rond de € 1000 nieuw. Het lijkt mij niet zo'n slechte prijs wanneer het instrument punt-gaaf is.