PDA

View Full Version : Gitaar Contest



Fastvinnie
17 maart 2002, 22:38
Ik ken ieman die mee heeft gedaan aan een gitaarwedstrijd en heeft daar een hele mooie GIBSON gewonnen. en ik vroeg me af of iemand weet wat je precies moet doen bij zo'n wedstrijd???
Laat 't weten, Vincent!!!!!

alhambra
18 maart 2002, 11:26
Winnen natuurlijk!!!!!!!!!!

moretel
18 maart 2002, 16:26
Gitaar spelen misscchien ?
Maar pas op bij een wedstrijd flamenco moet je niet met je elektrieke plank tevoorschijn komen.

Fastvinnie
18 maart 2002, 16:43
Jah, ok, maar weet iemand misschien wat je precies moet spelen, COVERS of zelfgeschreven. Of solo's. laat 't wetuh

pimmetje
18 maart 2002, 17:12
Op 2002-03-17 21:38, schreef Fastvinnie:
Ik ken ieman die mee heeft gedaan aan een gitaarwedstrijd en heeft daar een hele mooie GIBSON gewonnen. en ik vroeg me af of iemand weet wat je precies moet doen bij zo'n wedstrijd???
Laat 't weten, Vincent!!!!!


Als je iemand kent die zo'n wedstrijd heeft gewonnen, dan kan je dit misschien beter aan hem/haar vragen.

DUH :smile:

Fastvinnie
18 maart 2002, 19:09
Jah ok, wil ook wel graag doen, maar ik heb geen contact meer met die gast, ik hem 1 keer gesproken op MSN, en ik heb daarna nooit meer van hem gehoord, duss, vandaar...

jaccoos
18 maart 2002, 20:00
als het zo'n internetcontest is moet je een paar domme vragen beantwoorden en hopen dat ze jouw lootje trekken. weinig kans. maar niet geschoten is altijd mis.

Kitaarhiero
18 maart 2002, 20:23
Je kon geloofik ook iets winnen bij Arrowrock als je je top 10 van rocksongs opstuurde naar ze... ik wou ook wel die Gibson Gary Moore Signature Les Paul winnen...

moretel
19 maart 2002, 09:48
Hij bedoelt volgens mij echt spelen.
Goed kijken in de media, kijk eens bij de popunie . Daar staan vaak ook aankondigingen van wedstrijden en de doelgroep.

Fastvinnie
19 maart 2002, 14:31
ok, ik zal kijken op POPUNIE, daar had ik ook al van gehoord, bedankt voor de TIP