PDA

View Full Version : Spinal Tap, kent iemand ze nog?



Super Slinky
21 maart 2004, 11:58
Ik zag een reclame op TV van Planet Internet met daarin Spinal Tap.
Geweldig. De jaren 80 film over deze band is inmiddels ook op DVD. Dus ze staan weer volop in de belangstelling. Wie kent ze trouwens nog?

Toen ik de videoclips van The Darkness zag moest ik trouwens ook gelijk aan Spinal Tap denken. Komt dit soort rock weer terug?

wietse
21 maart 2004, 12:22
ik ken ze wel heb 2 cd's van hun.
ook hun teksten blinken uit in simpelheid , en die film is een must see voor elke muzikant.

Javaca
21 maart 2004, 21:43
Ik kan die film in geeneen videotheek hier in de omgeving krijgen. :(

School of rock is ook wel een aanradertje. Een leuke opvolger en goed initiatief om die BrEeZaHs eens een vleugje echte muziek te laten horen.

andy
22 maart 2004, 16:14
Ik heb Spinal Tap op video. Geweldige film. Een must.... En af en toe ook nog eens erg herkenbaar. :P

pimmetje
22 maart 2004, 19:48
Idd heel herkenbaar...
Een must voor iedere artiest.

Ik heb 'n video'tje van "this is spinal tap" thuis en in de soos :D
De verdere zooi van Spinal Tap heb ik echter nooit veel van gezien/gehoord.

Sir Peckerkäse
23 maart 2004, 16:30
die film is vet droog

Les Paul
23 maart 2004, 17:15
Laatst inderdaad de 2 DVD's gekocht. Blijft een geweldige persiflage, met knipoog naar Floyd, Stones, Quo en de rest van de 70's/ 80's rock.
Deel 2 is wat minder film en meer muziek. Minder komisch dus. Leukste moment wat mij betreft is als ze aan een staaldraad uit de lucht komen om het ooptreden te beginnen. Blijken de draden een half metertje te kort te zijn, zodat ze net niet met hun voeten op de grond komen. En dan een heel nummer spelen.... :P :P

andy
24 maart 2004, 17:50
Deel 2??? Heb ik wat gemist of staat er op de DVD een heleboel extra????
Ik ken alleen de speelfilm van een dikke 80 minuten. Ik heb ook een keer een CD uit de jaren 90 gekocht, maar die vond ik niet zo sterk.

Les Paul
24 maart 2004, 19:58
Deel 2??? Heb ik wat gemist of staat er op de DVD een heleboel extra????
Ik ken alleen de speelfilm van een dikke 80 minuten. Ik heb ook een keer een CD uit de jaren 90 gekocht, maar die vond ik niet zo sterk.

Deel 1: This is Spinal Tap
Deel 2: The return of Spinal Tap uit 2001 en volledig Dobly :lol:

andy
25 maart 2004, 15:14
Nou je het zegt..........

bert k
26 maart 2004, 15:14
Hebe hebbe hebbe! Waar te koop? Was great!! En deel 2 wil ik ook.