PDA

View Full Version : mostortion



bobdieleman
20 maart 2004, 23:40
iemand ervaring met dit oude ibanez gedrocht? ben erg benieuwd naar de techniek en de sound. speelt iemand van jullie hiermee? :lol:

AutoStatic
1 februari 2005, 11:39
He he he, beter laat dan nooit!
Ik heb er twee, zijn mijn favoriete pedaaltjes. Alleen de aan/uit schakelaartjes gaan snel kapot dus ben bezig om beide pedalen in te bouwen in een aluminium kastje met goeie schakelaars (zoiets als op de Marshall footswitches zit).
Het mooie aan deze pedaaltjes vind ik dat ze je geluid intact laten en daar wat aan toevoegen. Bij veel distortion pedalen wordt je hele signaal opgevroten heb ik het idee van, tenminste wel bij de pedaaltjes die ik heb geprobeerd (Tubescreamers, Boss (Turbo) Distortions, Big Muff, MXR).
Ik gebruik een Mostortion voor een wat dynamischere crunch en de andere om mee te scheuren.
En nee, het zijn geen gedrochten! Sterker nog, ze zijn best wel gewild.

mmrizio
1 februari 2005, 21:45
Of ze gewild zijn weet ik niet, maar ik ben er ook enthousiast over. Heel all-round, ook door de flexibele toonregeling.

Maurice

Mitch
1 februari 2005, 23:18
Eén van de weinige uit die reeks die ik nog niet gehoord heb, maar de eerste echt slechte overdrive/distortion uit die periode moet ik nog horen. Ibanez ruled in the eighties :D