PDA

View Full Version : eerste opname van the Scizzors



spanky_franky
19 maart 2004, 18:26
yes! de eerste fatsoenlijke (live) opname van m`n bandje, the Scizzors, is er. Binnenkort gaan we een demo opnemen met nog meer eigen nummers.

The Scizzors - Fuck these Butterflies:
http://scizzors.ttzn.nl/dl/The%20Scizzors%20-%20Fuck%20these%20Butterflies.mp3

onze site: www.scizzors.tk

reacties zijn meer dan welkom!

Stitch
20 maart 2004, 01:03
Hmm sorry....zonder het meteen helemaal de grond in te stampen is het ten eerste niet mijn soort muziek. Dat gezegd hebbende; Het klinkt een beetje futloos zonder enige overtuiging. Hoelang spelen jullie al samen? Maargoed de opname kwaliteit is prima! Direcht uit het mengpaneel ofzo?


Oja, fuck these butterflies? Ik hoop dat het een werktitel is :oops:


NIW trek je hier natuurlijk niks van aan :)

spanky_franky
20 maart 2004, 19:20
eindelijk een reactie.. :wink:

kan me voorstellen dat het je niet bevalt, je moet er van houden.
we spelen ongeveer een half jaar in deze bezetting, daarvoor (zonder mij) een jaar ofzo.

de opname is met md gemaakt, rechtstreeks uit het mengpaneel, door de technicus die de boel daar regelde.

andy
21 maart 2004, 01:52
Het is ook niet mijn muziek, maar ondanks het feit dat de instrumenten niet helemaal lekker op elkaar afgesteld zijn (qua volume) klinkt het best aardig. Het doet me wel een beetje eind jaren 80, begin jaren 90 aan. Toen waren er erg veel van die bands die dit deden. Ik ging wel eens bij zo"n bandje kijken. The Hit heette het. Hoe heette de 2e zangeres ook al weer. O ja. Ellen ten Damme. :wink:

Bleak
31 maart 2004, 13:23
cool ik heb samen met lisanne les :D (de bassiste)

het is zeker niet mijn stijl muziek, maar het zal vast aan slaan bij wat ander volk :)

btw de site is wel verdomde sloom!

spanky_franky
31 maart 2004, 18:26
ja zal eens aan de webmaster vragen hoe dat komt..